Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Ben Affleck (Batfleck) ~ Offisiell tråd ~


Ben Affleck er en skuespiller og regissør. Han er nok mest kjent for allmenheten i dag som den nåværende Batman, som han debuterte som i Batman V Superman Dawn Of Justice. Han er blitt sett på som BvS sin bedre halvdel og det med god grunn.

Affleck har vært med i filmer som the Accountant(2016), Batman V Superman Dawn Of Justice(2016), Live By Night(2016) og "den høyt elskede" Daredevil(2003) for. Nevne noen.

Han har også en karriere som regissør der han blant annet har regissert disse filmene: Live By Night(2016), Argo(2012) og The Town(2010) for å nevne noen.

Her er det mulig å diskutere gamle klassikere med Ben Affleck, hans kommende filmer, trailere eller alt annet Ben Affleck .

Nå som vi har startet så er det bare å lage tråder om Emma Stone, Emma Watson, Ryan Gosling og Russel Crowe eller hvilken som helst andre skuespillere som er viktige i øyeblikket xD.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Oh, Ryan Gosling.
Tenk hvor morsomt det hadde vært om Ben Affleck vinner Razzie for årets verste skuespiller for BvS og lillebroren vinner Oscar for Manchester By The Sea samme dag
Haha, du leverte virkelig sideswipe. Well done!

Siterer stikox93:
Tenk hvor morsomt det hadde vært om Ben Affleck vinner Razzie for årets verste skuespiller for BvS


Har en kompis som drømmer om at han skal vinne den prisen.
Siterer SirThomas:
Haha, du leverte virkelig sideswipe. Well done!


Takk, takk. Var hyggelig å bidra
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer stikox93:
Tenk hvor morsomt det hadde vært om Ben Affleck vinner Razzie for årets verste skuespiller for BvS og lillebroren vinner Oscar for Manchester By The Sea samme dag


Ble overrasket over å høre at broren vant Oscar for rollen. Så filmen før den ble kul, og synes ingenting vondt om rollen, men ble overrasket over at den skulle være sååå imponerende. Uansett, ikke ufortjent. Ben har vel ingen Oscar, eller?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Ben har vel ingen Oscar, eller?


Beste manus og produksjon.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ben Shitfleck
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Beste manus og produksjon.


Dette er som regissør, da? Det er uansett ikke ille.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer remote:
Siterer Predator:Beste manus og produksjon.

Dette er som regissør, da? Det er uansett ikke ille.


Argo vant pris for beste film i 2012. hvor Affleck spilte og var producer

Manuset er for Good WIll Hunting som han skrev sammen med Matt Damon i 1997
  • 0
Tenk å ha mer følelser for tall enn for mennesker, som Ben Affleck i The Accountant.
Er det bare jeg som blir uvel av at GR har skrevet minst tre artikler om Ben Affleck i den nye Batman-filmen?
Blir nesten uvel selv, men det virker som om folk ønsker å vite det. Personlig tror og håper jeg gårsdagens blir den siste på en stund.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!