Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

  • Missing Avatar
  • oski
Fyfy
Hasta la-vista baby!
  • 0
Står jo på Rockstar.com at det ska komme Winter 2009
Å om dette er en "Aprilsnarr" kommer jeg til å klikke oppi hue ^^
1'ern og 2'ern er jo syyykt bra spill, bra story, bra grafikk, til å være på den tiden iallefall syns nå jeg..
Får bare vente å se da, om det kommer Max Payne 3
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Det kommer jo bare aprilsnarr på 1. april. Så du må nok tro om igjen.


Husker at det var et spill-blad eller noe som begynte å snakke om "Lego Halo"
1 måned før april i fjor, og det viste seg å være en aprilsnar

Men uansett, digget 1a og 2a, men er litt skeptisk til ny utvikler og at det i såfall kommer allerede til vinteren.
Men får håpe at det blir like bra som de 2 første , og ikke en blek og unødvendig oppfølger
  • 0
OH MY FREAKING GOD!!!!!

Lagt til 2009-03-23 21:15:
max payne 3. jippi
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
håper på mer kontroll over Max i slow-motion, lettere sikting og like realistisk storyline som før. og håper veldig at de ikke tar bort tegneseriestilen i delene man får vite om historien
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Jøss.. Håper de har jobbet lenge i det skjulte med dette, og at det bare er helt konge. De forrige var jo bra, så om dette har en god grafikk, forbedret gameplay og lignende så kan det bli en klassiker
  • 0
Spennende!
Type here.
  • 0
ÅÅÅ det er så mange spill som kommer ut! hvordan i helvete skal jeg få råd til alt dette xP
It's never to late to die!
  • 0
På rockstar sia står det jo at spillet kommer Winter 2009, tviler på det er en tull.. men bank i bordet, man veit jo aldri ^^
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
SWEET !!

Det er noen spill man vet blir bra , skal ete lua mi om jeg tar feil

Men lanseringsdatoen høres rimelig fjern ut ... blir sikkert 2010
  • 0
Rockstar har spilt MGS4 og skjønner at ikke noe er like tøft som gamle helter.
Dødskult!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Rockstar har spilt MGS4 og skjønner at ikke noe er like tøft som gamle helter.
Dødskult!


Eller så var de så hinsides flaue og skamfulle over Max Payne filmen, at de bare måtte lage et spill til
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
det bør virkelig være lenger enn Max Payne 2... hvis ikke blir jeg litt sur...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
hmm gleder meg
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Tror ikke det er noe aprilsnar jeg , i såfall er det en skikkelig dårlig en , langt over en uke til i hele tatt det er 1 april , man skal jo lure folk akkurat på den dagen ikke uker før..

Max Payne var jo likt av mange så en oppfølger har jeg venta på lenge , hjalp ikke at filmen stinka heller
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!