Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Klisjé å si dette men man må jo bare...
MEEEEEEEEEEEEEEEEELK!!!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Får da håpe det blir FPS ja. Hadde det blitt noe annet, hadde jeg ikke kjøpt det heller.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Nytt spill... Det er vel mer som litt forskjell og masse melking
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Hvis det er én grunn for meg til å skaffe et nytt MW-spill, er det for å se hva som skjer med Price...
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Trengte vi virkelig en nyhet om at et nytt Call of Duty spill kommer ut neste år? Det sier seg jo selv, iværtfall med den massive suksessen de har hatt med serien.
  • 0
enig med jonskja!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Begynner ikke melkeprodusenten å få litt for sur melk nå?
  • 0
Oi, kommer det et Call of Duty hvert år?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
La dem melke i fred. Liker du det ikke la vær å kjøpe det! De vil fortsette å melke så lenge forbrukerne fortsetter å kjøpe.
  • 0
Herrejesus de kommer til aa komme ut med et nytt CoD spill hvert eneste aar fremover. Og alle er helt identiske bortsett fra nye vaapen og slikt... De maa forstaa at det skal litt mer til enn det jeg. Kanskje de bare skal satse paa en ny serie?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ja det var jo en overaskelse!

Det har jo vært rykter om et Call of Duty strategisppill, men det blir vel kanskje Call of Duty 9 som blir det. Unasett tror jeg CoD ville vært rart i strategi form.

Håper inderlig på MW3 og det er pga singleplayer delen. Har vel aldri vært så gira på en oppfølger siden jeg hørte de siste ordene; "Da, I know a place!"
  • 0
Activision drepte Infinity Ward,
Treyarch lager crap.

Activision Fuck you.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Bare kom med det Tar det i mot med åpne armer ^^ Melking eller ei, /care - Jeg kjøper det uansett.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Glem sur melk, nå er den råtten!
  • 0
Wrecker.. Treyarch lager ikke crap. Synes f.eks at Mp'en er mye bedre på WaW en på MW2. Mye mer balansert.
  • 0
  • 192
  • 192
Cod spillene har så vidt jeg vet alltid kommet med ett tilskudd hvert år, så det er like morsomt hver gang å se alle artiklene som leker overrasket over en lansering, og ikke minst alle som klager på "melking". Kjøp det, eller ikke bry dere, og hopp over et år eller to....
Get ready for a better you
  • 0
@ROJ123: enig med balanse. kill streaks to 11, vekk med stopping power og delay når man legger seg ned for å skyte

Det har vært cod nå hert år en stund, noen som seriøst ikke har merket det?
Trying to be reasonable
  • 0
192: Vi driver med nyhetsformidling. Ingenting overrasker oss ; )
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
VAr det ikke en selvfølge at spillet skulle være i førsteperson? hinter om sjanger skifte senere eller?

Uansett, er det ikke på tide å la CoD være litt i fred nå etter Black Ops? Activision kjørte jo Guitar Hero serien i grøfta på samme måte som denne serien, nemlig MELKING! Kanskje ikke så veldig dumt økonomisk sett, men de kan vel gi serien en liten hvile snart?
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skjønner ikke folk virker så overrasket eller syns dette er melking. Det har kommet et nytt Cod-spill hvert år siden 2005.
You're sleeping over, right?
  • 0
Slutt å klag på melking. For det første så er det forskjellige produsenter og for det andre henger ikke historiene sammen en gang, de er ikke i samme århundre de utspiller seg i heller.
Per aspera ad astra
  • 0
Nei kødder du ? haha, ble ikke overrasket
  • 0
En venn av meg fikk det i dag... Ble ikke veldig imponert :/
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Håper egentlig på et nytt WW2 spill.
Run away, fight another day...
  • 0
Jaja, tror de finner marked for å selge spillet uansett, melking eller ikke, FTW!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!