![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Knallbra! Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Håper virkelig på mer GTA V info på gamescom! I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Herlig! Det liker vi godt og da kan vi forvente noe nytt og spennende der Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Konge. Håper Sony har masse fett å vise. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Flott! Håper på noen nye Vita spill og mer gameplay av TLOU og GOW: ascension! Håper vi får se det kommende Killzone spillet til Vita, har ventet på å se det siden NGP (VITA) ble annonsert omtrent! Killzone ble vist frem i en kort snutt i en trailer som en konsept video, så håper på gameplay. Angry goat says: RAAAAAGH! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Da blir det forhåpentligvis noe interessant som kommer ut av messen. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||