Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Okami HD annonsert

Kommentarer til nyheten

fantomena
Det var en forskjell!
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
Grallen
Nice, har lenge vurdert PS2-versjonen, men denne traileren overbeviste meg om at jeg skal vente på HD-versjonen istede. Det virket sjukt vakkert.
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
Crazy Kraken
Men er det download only? Dette er kjempekult, men jeg ville heller ha en Clover Games collection med Viewtifull Joe, Okami osv.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Bernt Erik
Okami var jo helt sinnsykt og en spill jeg synes var utrolig bra. Nå er det bare å glede seg til HD-versjonen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Parkour Gamer
En drøm er gått i oppfyllelse! FANTASTISK!

Lagt til 2012-06-20 14:55:
Nostalgi!
Favorittspillet mitt da jeg var yngre.
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
Animorpher
Fikk aldri summa meg rundt til og spille det når det først kom ut,skal absolutt vurdere det nå!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Creteck
Citerer Grallen:
Nice, har lenge vurdert PS2-versjonen, men denne traileren overbeviste meg om at jeg skal vente på HD-versjonen istede. Det virket sjukt vakkert.

Akkurat det samme gikk gjennom mitt hode
‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli
Gamezfan
Ser ingen vesentlig forskjell på dette og Wii-versjonen (hvertfall ikke stor nok til å bekymre meg), i tillegg til at jeg ikke planlegger å anskaffe Playstation Move, så jeg holder meg nok til det jeg har. Likevel et bra initiativ, jo flere spillere som får tilgang til dette mesterverket, jo bedre!
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone! Wait, scratch that. Cheese for no one. That can be just as much of a celebration, if you don't like cheese, true?" - Lord Sheogorath
sonic og link
Meget pen grafikk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
albaga
For en herlig musikk!
"Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you."
Superdaniel
Citerer Bernt Erik:
Okami var jo helt sinnsykt og en spill jeg synes var utrolig bra. Nå er det bare å glede seg til HD-versjonen

Enig!
Crazy Eyed Gamer93
Faen... ingen xbox versjon. Teit. Okami ser helt fantastisk ut. Et av de spillene jeg har lyst til å spille mest, men ikke har tilgang til å spille.
supertrousers
HOLY FUCKING JESUS CHRIST JAAAAAA! DETTE SKAL JEG SKAFFE MEG.... HAR GLEDA MEG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LENGE
Zebula77
@Gamezfan: Man trenger ikke Move-kontrollere for å spille Okami, da.

Skal definitivt ha dette. Et av de aller beste spillene i PS2 sin levetid.

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 21% Wii U
  • 31% Playstation 4
  • 14% Xbox One
  • 26% PC
  • 7% ALLE!!
Resultat
Grallen: Eksamensnerver 15 min før det braker løs. Faen.Følg
2013-05-22 08:46
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
Animorpher: Uff,pengene har flydd ut denne måneden og har enda en storregning som jeg venter på skal komme i posten... :(Følg
2013-05-21 21:42
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59271/ Da er bloggserien i gang! Vi starter med en oppsummering av sesong 12/13!Følg
2013-05-21 21:42
remote: Det skal tydeligvis mye til for å imponere i spillbransjen.Følg
2013-05-21 21:36
Ole-Christian: @sonic og link: Du kjøper en konsoll for ett enkelt spill?Følg
2013-05-21 20:56
xXAkresSXx94: Xbox One... Upassende. Konsollen ser merkelig ut.Følg
2013-05-21 20:49
sonic og link: Ser ut til at jeg står over den neste Xbox, med mindre de annonserer et must have spill eller to.Følg
2013-05-21 20:48
Tommy Kvaernerud: Ikke er den bakoverkompatibel heller. Ikke med arcade games engang.Følg
2013-05-21 20:41
BETA +