![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det var en forskjell! Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nice, har lenge vurdert PS2-versjonen, men denne traileren overbeviste meg om at jeg skal vente på HD-versjonen istede. Det virket sjukt vakkert. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men er det download only? Dette er kjempekult, men jeg ville heller ha en Clover Games collection med Viewtifull Joe, Okami osv. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Okami var jo helt sinnsykt og en spill jeg synes var utrolig bra. Nå er det bare å glede seg til HD-versjonen Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En drøm er gått i oppfyllelse! FANTASTISK! Lagt til 2012-06-20 14:55: Nostalgi! Favorittspillet mitt da jeg var yngre. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Fikk aldri summa meg rundt til og spille det når det først kom ut,skal absolutt vurdere det nå! "Living My Life In A Japanese Garden of Dreams" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Grallen: Nice, har lenge vurdert PS2-versjonen, men denne traileren overbeviste meg om at jeg skal vente på HD-versjonen istede. Det virket sjukt vakkert. Akkurat det samme gikk gjennom mitt hode ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Ser ingen vesentlig forskjell på dette og Wii-versjonen (hvertfall ikke stor nok til å bekymre meg), i tillegg til at jeg ikke planlegger å anskaffe Playstation Move, så jeg holder meg nok til det jeg har. Likevel et bra initiativ, jo flere spillere som får tilgang til dette mesterverket, jo bedre! "Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone! Wait, scratch that. Cheese for no one. That can be just as much of a celebration, if you don't like cheese, true?" - Lord Sheogorath | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Meget pen grafikk. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | For en herlig musikk! "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() | Citerer Bernt Erik: Okami var jo helt sinnsykt og en spill jeg synes var utrolig bra. Nå er det bare å glede seg til HD-versjonen Enig! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Faen... ingen xbox versjon. Teit. Okami ser helt fantastisk ut. Et av de spillene jeg har lyst til å spille mest, men ikke har tilgang til å spille. | |
| ||
HOLY FUCKING JESUS CHRIST JAAAAAA! DETTE SKAL JEG SKAFFE MEG.... HAR GLEDA MEG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LENGE | ||
| ||
| Zebula77 | @Gamezfan: Man trenger ikke Move-kontrollere for å spille Okami, da. Skal definitivt ha dette. Et av de aller beste spillene i PS2 sin levetid. | |
| ||