Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Seks brennhete Android-anbefalinger

Kommentarer til artikkelen

Joelspeanuts
World of Goo er genialt, men kontrollen på Android er litt knotete. Det er en fundamental design flaw med hele touch-konseptet, og det er at fingeren din dekker for det området du trykker på. Derfor blir f.eks. tegneprogram helt håpløse. HELT håpløse.

I World of Goo er det veldig viktig (føler jeg da) å kunne plassere disse goo-ballene korrekt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sluppet dem et sted hvor de festet seg på andre steder enn det jeg ville.

Nei, stylus til alle Androidenheter synes jeg burde bli standard, ikke bare til Galaxy Note.

Forøvrig en grei liste, selv om jeg synes det originale angrybirdskonseptet var bedre enn det nye space- og gravitasjon-konseptet.
If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D.
rageface
lurer på å kjøpe world of goo. er så hipster at jeg spilte det ferdig lenge før det Kom til android og ios
Parkour Gamer
Har demoen til Game Dev Story, og det er dritfett!
Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies.
Jamesbones
Det er ikke mange perler til Android/iOS, men World og Goo og Game Dev Story er definitivt gode spill =)
Twizt100
Eternity Warriors for Android er pwnd. N.O.V.A 3 Near Orbit Vanguard Alliance er EPIC! Andriod det også.
Demonickon
Kan anbefale Where's my water, Where's my perry, Moron Test, Osmos, Tower'n Trolls, Radiant Defense og Dead Trigger
BIOSHOCK!!!!
Bernt Erik
Her var det mange gode anbefalinger og som jeg allerede har lastet ned på telefonen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Twizt100
Game dev story er bra, men dumt man ikke kan velge navn på spill man lager.
rageface
twist100 jo?
Twizt100
Bare glem det
Twizt100
Dette har ikke noe med Android å gjøre, men er det noen som har prøvd spillet Brink av Bethesda? I så fall, er det bra eller dårlig?

:
Fortell litt også da! Jeg er fristet til å skaffe...
Ghost xxx
det er mange spill her som ikke finnes på android :-Q:-Q

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 46% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 5% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
Ole-Christian: Når går ting som planlagt, Akres? Aldri.Følg
2013-05-21 16:48
xXAkresSXx94: Når mann forventer at dagen skal gå som planlagt, gjør den det selvfølgelig ikkje. Litt oppmuntring hadde vert greit.Følg
2013-05-21 16:43
Ole-Christian: Hva var det du kom opp i igjen, Kake? Engelsk?Følg
2013-05-21 16:36
The Cookiemonster: Da var jeg ferdig med eksamen. Satser på å få 5.Følg
2013-05-21 16:32
ElGamer: Planer forandrer seg, så blir vist å være sosial fremfor GR aktivitet i dag :PFølg
2013-05-21 16:32
Music og Gameiac: Beste trening hittil, begynner å bli lettere og lettere å bruke maskinene jeg bruker :)Følg
2013-05-21 13:58
sonic og link: Vanskelig å skrive utfyllende på teoridelen, til tross for at jeg har alle hjelpemidler tilgjengelig Ferdig for i dag, blir koding i morgen.Følg
2013-05-21 13:58
Grallen: Spiller bass når jeg egentlig burde forbrede meg til morgendagens tyskeksamen. Oh well.Følg
2013-05-21 13:48
Ole-Christian: Lykke til, sonic og link.Følg
2013-05-21 13:34
sonic og link: Da er det på tide å øve til XNA eksamen.Følg
2013-05-21 13:08
Ole-Christian: @NorGaMa: Er du på ferde i livefeeden igjen nå? Synes du burde gjøre mer ut av det i en blogg neste gang, altså.Følg
2013-05-21 13:05
sonic og link: KS: Imponerende gjort av Snute, han virker til å være i storform.Følg
2013-05-21 11:36
Soraki: Jeg har nettopp spilt Slender for første gang. Resultatet kan du se her: http://youtu.be/dE-8K03rHJIFølg
2013-05-21 03:19
NorGaMaGamer: Bruk denne linken for spillet: http://penny-arcade.com/static/rainslick-giveaway la ut mine ekstra kopier tidligere når serveren var nede.Følg
2013-05-20 23:12
NorGaMaGamer: Later, har flere.Følg
2013-05-20 23:09
remote: @NorGaMaGamer: Hva med å samle det i en blogg eller lignende?Følg
2013-05-20 23:02
NorGaMaGamer: Noen som har aktivert ennå? Down below.Følg
2013-05-20 22:48
ElGamer: Heftig video du har laget Tommy!Følg
2013-05-20 22:41
xXAkresSXx94: Den nye blogg-serien min går ikkje som forventet, dårlig planlagt.Følg
2013-05-20 22:39
BETA +