![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | World of Goo er genialt, men kontrollen på Android er litt knotete. Det er en fundamental design flaw med hele touch-konseptet, og det er at fingeren din dekker for det området du trykker på. Derfor blir f.eks. tegneprogram helt håpløse. HELT håpløse. I World of Goo er det veldig viktig (føler jeg da) å kunne plassere disse goo-ballene korrekt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sluppet dem et sted hvor de festet seg på andre steder enn det jeg ville. Nei, stylus til alle Androidenheter synes jeg burde bli standard, ikke bare til Galaxy Note. Forøvrig en grei liste, selv om jeg synes det originale angrybirdskonseptet var bedre enn det nye space- og gravitasjon-konseptet. If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House, M.D. | |
| ||
lurer på å kjøpe world of goo. er så hipster at jeg spilte det ferdig lenge før det Kom til android og ios | ||
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har demoen til Game Dev Story, og det er dritfett! Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
Det er ikke mange perler til Android/iOS, men World og Goo og Game Dev Story er definitivt gode spill =) | ||
| ||
| Twizt100 | Eternity Warriors for Android er pwnd. N.O.V.A 3 Near Orbit Vanguard Alliance er EPIC! Andriod det også. | |
| ||
Kan anbefale Where's my water, Where's my perry, Moron Test, Osmos, Tower'n Trolls, Radiant Defense og Dead Trigger BIOSHOCK!!!! | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Her var det mange gode anbefalinger og som jeg allerede har lastet ned på telefonen Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
| Twizt100 | Game dev story er bra, men dumt man ikke kan velge navn på spill man lager. | |
| ||
twist100 jo? | ||
| ||
| Twizt100 | Bare glem det | |
| ||
| Twizt100 | Dette har ikke noe med Android å gjøre, men er det noen som har prøvd spillet Brink av Bethesda? I så fall, er det bra eller dårlig? : Fortell litt også da! Jeg er fristet til å skaffe... | |
| ||
| Ghost xxx | det er mange spill her som ikke finnes på android :-Q:-Q | |
| ||