Norsk
Nyeste
Atrás

Tekstkommentarer

Kommenter og diskuter Gamereactors nyheter, anmeldelser, sniktitter og artikler

Dette kan jo bli interessant , hvis det virkelig er flere kan for eks Quinlan Vos være en av de?
Luke, Rey, kanskje Ben... Teller de Dark Jedi så er vel Snoke/Plagueis (håper virkelig på det) med. Kanskje vi får se flere av Jediene som overlevde klonekrigen.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • Los
  • Los
Vent litt... er ikke to flertall? Så hvorfor kan det ikke være bare Luke og Rey?
Vis vinden løye går e rett på tryne
Det kan jo godt bare være de to, men det aner meg at det er flere som overlevde enn vi trodde.
Siterer cheezdoodle96:
Kanskje vi får se flere av Jediene som overlevde klonekrigen.


I og med at Disney tok mesteparten utenom filmene ansett som canon og kastet det ut vinduet så er det ikke utenkelig at det vil dukke opp noen i noen noveller eller noe sånt, men tviler på at det vil dukke opp stort i de filmene her. Vil ikke ta fokuset unødvendig vekk fra hovedkarakterene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det trenger ikke være andre enn Luke og Ray, for å være flere.. To er flertall.
The gavel corrupts
Siterer Los:
Vent litt... er ikke to flertall? Så hvorfor kan det ikke være bare Luke og Rey?


Det var bare meningen å sparke igang tankevirksomheten deres. Ikke noe å henge seg opp i...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • Los
  • Los
Ja, det virker som om store deler av internett plutselig tenker at det må være flere personlig tviler jeg på at det plutselig vil dukke opp flere. Dette er nok historien til Rey og jeg tipper at det vi får se denne gangen er mentor forholdet mellom Luke og Rey, og hvordan Rey utvikler seg.

Om det plutselig skulle dukke opp masse Jedier fra ingenting ville det blitt litt rart.. Det blir jo også spesifisert i åpningsteksten på TFA at Luke er The Last Jedi, så når Rey dukket opp ble de begge det. Og fokuset ligger på dem.. Håper jeg
Vis vinden løye går e rett på tryne

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!