Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, nå har jeg blitt helt ferdig med DMC demoen som er ute.. Så nå er det bare å vente på spillet. Jeg er utolmodig, for jeg vil ha det NÅ! Det er litt mer enn en uke til det kommer ut.. Åh.. Needz nao!
Would you kindly?
  • 0
Når kommer det?
Til hvem konsoll/PC?
  • 0
Devil May Cry 4 kommer til PC, Xbox 360 og PS3.
  • 0
Det må jeg ha!
  • 0
Jeg vurderer spillet ..
  • 0
Her er det ikke snakk om å vurdere! Her er det bare å løpe å kjøpe sier nå jeg. 8D
Would you kindly?
  • 0
Likte forsåvidt demoen godt. Hadde ikke forventet meg noe nytt grensesprengende gameplay. DMC4 er slik jeg husker serien, og for min del trenger det ikke store forandringer til. Ett kapittel til tåler vi nok i samma duren, if it ain't broke don't fix it, bare med bedre grafikk, store bosser og herlig akrobatikk med ulike kampstiler og nye triks! Er ett sikkert kjøp dette når det kommer neste uke
  • 0
FAen, demoen er ikke på PS3 enda
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Men opprett en amerikansk eller japansk PSN konto da vel. Ikke verre enn det
  • 0
Tror jeg ble presantert for DMC serien på DMC3, og synes det var et fantastisk spill. Synes grafikken i DMC4 er helt utrolig, og det skal vel egentlig fint lite til fra tidligere spill for at det skal bli et veldig godt spill?
Square Enix.
  • 0
Ser litt fett ut. Kanskje du skulle gjøre bloggen din litt lengre? Fortelle hva det handler om, hvorfor du gleder deg sånn, osv..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
litt lengere blogg kanskje?

spillet own's! demoen var så bra at jeg har tilbringt flere timer med den
har aldri spillt Devil May cry før, og 4'ern (demoen) var det første jeg spillte i serien, og jeg blir jævla frustrert at jeg ikke tenkte på spillene før..
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Aldri likt devil may cry
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!