Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sitter her på arbeid, og tenker på hvilke jobber som er skikkelig kjipe..
Det er sikkert mange som har en skikkelig drittjobb, som bare MÅ gjøres.. osv. Skole kan jo også være noe herk. Tenk på alle der ute som våkner om mårran og virkelig gruer seg til arbeid og skole..
Dette ble visst en kort blogg, men jeg lurte egentlig bare på:

Hva er den verste "jobben" andre har hatt?

Når jeg var mindre syntes jeg å rake store plener var kjipt, men den verste jobben må være da jeg jobba i et arkiv og satt og plukket stifter ut av gamle papirer... HELE DAGEN!!!! Blæh!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Male en hel leilighet utvendig i fjor sommer.. Var ekstremt kjedelig..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Øhhh.....Male Garasjen kanskje?, eller Rake plenen for grus.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Rense takrennene på hytta for gammelt løv etc som hadde råtnet der nede, ved hjelp av en hanske..
ikke nok med at konsistensen, lukta osv var ekkelt, men jeg hadde en litt for kort stige, så måtte stå helt øverst oppå den tilnærmet på tærne for så å skrape vekk møkka..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Rydde rommet mitt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Male. Rydde rommet eller støvsuge, eller hjelpe til noe mye er heller ikke favorittingene å gjøre.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Arkivere Sitte å sortere ark etter nummer......
  • 0
Hehe, jeg jobber som snekker og diverse, så jeg jobber med Tak, Maling og legging av takrenner, digger det jeg.
ganske variert.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Huff, rydde rommet.. Og med årene blir det jo flere rom.. Sukk!