Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sitter her på arbeid, og tenker på hvilke jobber som er skikkelig kjipe..
Det er sikkert mange som har en skikkelig drittjobb, som bare MÅ gjøres.. osv. Skole kan jo også være noe herk. Tenk på alle der ute som våkner om mårran og virkelig gruer seg til arbeid og skole..
Dette ble visst en kort blogg, men jeg lurte egentlig bare på:

Hva er den verste "jobben" andre har hatt?

Når jeg var mindre syntes jeg å rake store plener var kjipt, men den verste jobben må være da jeg jobba i et arkiv og satt og plukket stifter ut av gamle papirer... HELE DAGEN!!!! Blæh!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Male en hel leilighet utvendig i fjor sommer.. Var ekstremt kjedelig..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Øhhh.....Male Garasjen kanskje?, eller Rake plenen for grus.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Rense takrennene på hytta for gammelt løv etc som hadde råtnet der nede, ved hjelp av en hanske..
ikke nok med at konsistensen, lukta osv var ekkelt, men jeg hadde en litt for kort stige, så måtte stå helt øverst oppå den tilnærmet på tærne for så å skrape vekk møkka..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Rydde rommet mitt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Male. Rydde rommet eller støvsuge, eller hjelpe til noe mye er heller ikke favorittingene å gjøre.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Arkivere Sitte å sortere ark etter nummer......
  • 0
Hehe, jeg jobber som snekker og diverse, så jeg jobber med Tak, Maling og legging av takrenner, digger det jeg.
ganske variert.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Huff, rydde rommet.. Og med årene blir det jo flere rom.. Sukk!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Se på dirty jobs med Mike Rowe på Discovery Channel så får du vite hva slags ''dritt'' jobber som finnes der ute
  • 0
Generelt all vasking jeg gjør, og det er ganske mye

Lagt til 2008-04-18 17:52:
Og selvfølgelig sitte på samme kontoret og gjøre samme ting hver dag...
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Plukke gamle sneiper utafor der jeg jobber!
God is busy, can I help you?
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Tja, var engang jeg måtte ta å gjøre full vedlikehold på 7 traktorer som kommunen eide. Det begynte ganske greit med vanlig vask, men etterhvert kom det til taket. Og tror du ikke hver eneste hadde pokkers måsereir på taket? Jeg sverger, de dyra burde vært jaktet ned og skutt en etter en!

Stod sørenmeg kjempelenge for å få ned de reirene, og ett hadde tilogmed egg i seg, som seff knuste og var råttent... Skikkelig jævlig lukt. Jeg bare gikk inn og hentet høytrykksspyleren og desinfiserende vask. Var ikke mye annet å gjøre der.
  • 0
Liker ikke å vaske begravelsebiler,usj!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Lykkedragen: Har du gjort det? Oi...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
..vil...ikke...snakke...om..det...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Sånn den verste/kjedeligste "jobben" jeg har hatt, var opptelling og registrering av spraybokser ved en lokal malingsbutikk(Skrive ned serienummer osv). 1830 i alt. Jeg gjorde det med en venn, så det kuunne vært mye kjedeligere.
The best way to predict your future is to create it.
  • 0
Skogplanting.... Angst.... Memories....

Sommerjobb med skogplanting var pyton, plantet 10 000 planter på tre uker... Men trengte pengene, så det var i og for seg greit... Men å gå dag ut og dag inn og putte små grønne babytrær ned i jorda var meget ensformig. Men hvem vet, kanskje vil jeg se resultatet av jobben om noen år, da er det digg å kunne si til barna: " Den skogen der har jeg planta"
Post proelia praemia bitches!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Tja, har ikke hatt noen "ekte" jobber som har vært fæle.

Forsåvidt er det en fast jobb om vinteren å klatre inn til kjøkkenvifta og ta ut døde/maltrakterte mus, men man venner seg til det.
  • 0
sommerjobben min ifjor var ganske ille til tider...noen husker vell kanskje at vi hadde "regntid" i juli.Jeg jobbet utendørs vær jævlig dag hele den måneden...Tror det var 3 eller 4 dager det ikke regna
  • 0
M: Maltrakterte mus?! Tror MIN "værste jobb" ikke var så ille alikevel...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Satt i kassa på meny ett år. Etter skolen som regel, og i helger.

Skal ALDRI mer jobbe i matbutikk.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Har to jobber på samme firma, Veolia. En jeg maler kontainere med Hehemann og en spøkelseøppel og en annen der jeg jobber på privatmottaket og rydder, soper og hjelper folk med å sortere søppel.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Har aldri hatt fæl jobb. Mohahaha!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Heh, har ikke hatt noen spessielt ille jobber, men jeg har hørt om noen som måtte telle ark på norli.....
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!