Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Top 3 kommende spill.

Antall innlegg: 18

N3ron
Dette er min top 3 liste over de spillene som kommer til å komme.

1.
Warhammer age of reconning.
Dette er ett spill som er genialt, det kan for en utenforstående se ut som WoW, men de utrolig lite til felles.

2.
Det nye Halo spillet som KOMMER, jeg bryr meg ikke om hva bunny og microhard har sakt, dette spille er for bra til å dø. Det kommer sikkert til å hete "Spartan 117", "Master Chief" eller "T-Bag 1337", men det kommer.

3.
Need for SPEED.
Det må jo komme ett nfs spill hvor du faktisk har need for SPEED og ikke need for realisme eller need for å komme først til mål. Need for speed har du først når du skal komme deg vekk fra politiet, dette burde virkelig EA forstått.

Etter å ha søkt litt rundt så fant jeg ut dette

http://www.shacknews.com/onearticle.x/52369
og
http://x6.no/art/13494.html

Drømmene mine går i oppfyllelse, det kommer nytt Halo spill og nytt Need for Speed =D
WAR is coming
legion_kart
top tre jeg gleder meg

1.smash brothers brawl.
2.star wars:force unleashed
3.conduit

alle til wii!!
I love the powerglove, its so BAD
-Wraith-
Mine top 3 kommende spill:

1. Killzone 2 (PS3)
2. Motorstorm Pacific Rift (PS3)
3. Little Big Planet (PS3)

"There Will Be Only Chaos!"
KiDD
nr. 3... hehe! Enig!

Mine topp tre:

1. Super Smash Bros Brawl
2. Disaster: Day of Crisis
3. Star Wars: The Force Unleashed

Bare Wii spill...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
wowmaster2
Mine topp tre:

1.Rock band (Wii)
2.Guitar Hero on tour (DS)
3.Star Wars: The force unleashed (Wii)

Jeg hater nintendo og playstation, men siden 360'en min har fått red ring of death (igjen) må jeg kjøpe det til wii.
Nobody is perfect. I am nobody.
Bernt Erik
Fin liste dette N3ron

...og ja, det kommer et nytt Need for Speed-spill i følge mine sikre kilder i EA
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
ShananaFarCry
1.Mafia II
2.Little Big Planet
3.Gran Turismo 5

Slik ser vel min liste ut for øyeblikket, men i mitt krypinn kan dere se alle spillene jeg gleder meg til
N3ron
Konge med ett nytt nfs spill, Bernt Erik
WAR is coming
Laarz
bra liste!
kult skal det komme nytt NFS spill
The Simpsons!
Ole-Christian
GR®
Slik ser altså min topp-tre liste ut for øyeblikket:

1. Mafia II
2. The Bourne Conspiracy
3. Mirrors Edge

Får håpe at EA faktisk legger en skikkelig jobb ned i det neste Need for Speed-spillet i motsetning til hva de har gjort på samtlige utgivelser etter Underground 2.
                               • Hardware-skribent og moderator @ Gamereactor.no •
Taxta
Kommer det ikke NFS hvert år da? Når det nærmer seg jule tider.

Min liste:

1. Skate 2
2. Gears of War 2
3. Mafia II

Bare oppfølgere

2.
Det nye Halo spillet som KOMMER, jeg bryr meg ikke om hva bunny og microhard har sakt, dette spille er for bra til å dø. Det kommer sikkert til å hete "Spartan 117", "Master Chief" eller "T-Bag 1337", men det kommer.

T-Bag 1337
Trur ikke det kommer noen oppfølgere av Halo, ivertfall ikke med Master Chief i hovedrollen. Men det kommer jo Halo Wars. Men har ikke så trua på det spillet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
N3ron
Taxta, se linken jeg linket.
Dessuten, gi meg ett eksempel på en stor spill stjerne som har død. (Bortsett fra på den måten mario dør om og om igjenn.)
WAR is coming
Taxta
Bungie har sagt at de ikke vil lage spill med Master Chief som hovedrolle.

Tipper også bungie er temmelig lei av Halo, og vil prøve seg på noe nytt.
Men tiden vil vise. Men jeg trur ikke på noe Halo 4.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
N3ron
Jeg gjenntar LES.

Det er ikke Bungie som er med på produksjonen av det kommende, annonyme halo spillet.

Blir irretert når du ikke gidder å lese linke selv når jeg minner deg på det
WAR is coming
sheep-ship
da blir det nok halo wars...
N3ron
Nei det er IKKE halo wars det var snakk om.

VÆR SÅ SNILL Å LES!!
WAR is coming
Bernt Erik
Citerer N3ron:
Konge med ett nytt nfs spill, Bernt Erik

Jepp - gleder meg selv, men er det et bilspill jeg nå sikler stort etter, så er det Race Driver: Grid som lanseres om ikke mange dagene

Så vi har noe å glede oss til
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
XXassassinXX
nja, ikke helt enig i lista..
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 45% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 10% Noe helt annet
Resultat
Victorfinne: God natt! Prøver å få sove men klarer det ikke. Kanskje jeg burde sette på Gangnam style. Det er den roligste sangen jeg vet om. Night!Følg
2013-05-20 01:48
sonic og link: Da blir det snart tur igjen tilbake til Oslo, 2 uker igjen med skole.Følg
2013-05-20 01:27
dark samus nemesis: Nytt Guilty Gear spill på vei. Har problemer med å beskrive hvor lykkelig jeg er akkurat nå.Følg
2013-05-20 01:25
remote: Likæns.Følg
2013-05-20 00:13
xXAkresSXx94: @remote: Hyggelig.Følg
2013-05-20 00:05
remote: Det var omtenksomt, Akres.Følg
2013-05-20 00:03
xXAkresSXx94: @remote: Welcome back.Følg
2013-05-19 23:45
remote: Jeg er tilbake, dessverre.Følg
2013-05-19 23:41
xXAkresSXx94: Enda ein varm dag, kjente det var godt med ein joggetur i kveld.Følg
2013-05-19 23:05
Tommy Kvaernerud: Har vært mer ute i dag enn de siste tre ukene til sammen. Om det er positivt kan jo diskuteres. Sol er oppskrytt.Følg
2013-05-19 22:10
Music og Gameiac: Skal begynne å tegne om et par uker:) Blitt inspirert av tegneserier :)Følg
2013-05-19 22:10
Gamingisforlife: Fy FAEN for en drittdag.Følg
2013-05-19 21:14
Strife_Cloud: Gleder meg til august! #premierleagueFølg
2013-05-19 19:57
fantomena: Vært i konfirmasjon i 9 timer nå.Følg
2013-05-19 19:46
Nero The Elder: Så akkurat et helt sykkellag sykle gjennom en rundkjøring. Det er noe av det mest fucka jeg har sett.Følg
2013-05-19 19:13
sonic og link: Ser ut til at jeg får tilbake tredje plassen på all time i morgen.Følg
2013-05-19 18:59
Soraki: Synging, skriking og ekle monstre i den nest siste episoden av Penumbra Overture: http://www.youtube.com/watch?v=MYcifotwaOg Lik, del og subFølg
2013-05-19 17:27
sonic og link: KS: På tide, ikke noe gøy være avhengig av mobilt bredbånd.Følg
2013-05-19 17:13
Kakashi sensei: Internett er endelig tilbake!Følg
2013-05-19 17:10
BETA +