Top 3 kommende spill. 
Antall innlegg: 18![]() ![]() ![]() | Dette er min top 3 liste over de spillene som kommer til å komme. 1. Warhammer age of reconning. Dette er ett spill som er genialt, det kan for en utenforstående se ut som WoW, men de utrolig lite til felles. 2. Det nye Halo spillet som KOMMER, jeg bryr meg ikke om hva bunny og microhard har sakt, dette spille er for bra til å dø. Det kommer sikkert til å hete "Spartan 117", "Master Chief" eller "T-Bag 1337", men det kommer. 3. Need for SPEED. Det må jo komme ett nfs spill hvor du faktisk har need for SPEED og ikke need for realisme eller need for å komme først til mål. Need for speed har du først når du skal komme deg vekk fra politiet, dette burde virkelig EA forstått. Etter å ha søkt litt rundt så fant jeg ut dette http://www.shacknews.com/onearticle.x/52369 og http://x6.no/art/13494.html Drømmene mine går i oppfyllelse, det kommer nytt Halo spill og nytt Need for Speed =D WAR is coming | |
| ||
![]() ![]() ![]() | top tre jeg gleder meg 1.smash brothers brawl. 2.star wars:force unleashed 3.conduit alle til wii!! I love the powerglove, its so BAD | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() | Mine top 3 kommende spill: 1. Killzone 2 (PS3) 2. Motorstorm Pacific Rift (PS3) 3. Little Big Planet (PS3) "There Will Be Only Chaos!" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nr. 3... hehe! Enig! Mine topp tre: 1. Super Smash Bros Brawl 2. Disaster: Day of Crisis 3. Star Wars: The Force Unleashed Bare Wii spill... If you think that's bad, you should read the rest of my posts. | |
| ||
wowmaster2![]() ![]() | Mine topp tre: 1.Rock band (Wii) 2.Guitar Hero on tour (DS) 3.Star Wars: The force unleashed (Wii) Jeg hater nintendo og playstation, men siden 360'en min har fått red ring of death (igjen) må jeg kjøpe det til wii. Nobody is perfect. I am nobody. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fin liste dette N3ron ...og ja, det kommer et nytt Need for Speed-spill i følge mine sikre kilder i EA Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
ShananaFarCry![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 1.Mafia II 2.Little Big Planet 3.Gran Turismo 5 Slik ser vel min liste ut for øyeblikket, men i mitt krypinn kan dere se alle spillene jeg gleder meg til | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Konge med ett nytt nfs spill, Bernt Erik WAR is coming | |
| ||
![]() ![]() ![]() | bra liste! kult skal det komme nytt NFS spill The Simpsons! | |
| ||
GR® | Slik ser altså min topp-tre liste ut for øyeblikket: 1. Mafia II 2. The Bourne Conspiracy 3. Mirrors Edge Får håpe at EA faktisk legger en skikkelig jobb ned i det neste Need for Speed-spillet i motsetning til hva de har gjort på samtlige utgivelser etter Underground 2. • Hardware-skribent og moderator @ Gamereactor.no • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kommer det ikke NFS hvert år da? Når det nærmer seg jule tider. Min liste: 1. Skate 2 2. Gears of War 2 3. Mafia II Bare oppfølgere 2. Det nye Halo spillet som KOMMER, jeg bryr meg ikke om hva bunny og microhard har sakt, dette spille er for bra til å dø. Det kommer sikkert til å hete "Spartan 117", "Master Chief" eller "T-Bag 1337", men det kommer. T-Bag 1337 Trur ikke det kommer noen oppfølgere av Halo, ivertfall ikke med Master Chief i hovedrollen. Men det kommer jo Halo Wars. Men har ikke så trua på det spillet. Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Taxta, se linken jeg linket. Dessuten, gi meg ett eksempel på en stor spill stjerne som har død. (Bortsett fra på den måten mario dør om og om igjenn.) WAR is coming | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bungie har sagt at de ikke vil lage spill med Master Chief som hovedrolle. Tipper også bungie er temmelig lei av Halo, og vil prøve seg på noe nytt. Men tiden vil vise. Men jeg trur ikke på noe Halo 4. Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg gjenntar LES. Det er ikke Bungie som er med på produksjonen av det kommende, annonyme halo spillet. Blir irretert når du ikke gidder å lese linke selv når jeg minner deg på det WAR is coming | |
| ||
da blir det nok halo wars... | ||
| ||
![]() ![]() ![]() | Nei det er IKKE halo wars det var snakk om. VÆR SÅ SNILL Å LES!! WAR is coming | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer N3ron: Konge med ett nytt nfs spill, Bernt Erik Jepp - gleder meg selv, men er det et bilspill jeg nå sikler stort etter, så er det Race Driver: Grid som lanseres om ikke mange dagene Så vi har noe å glede oss til Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nja, ikke helt enig i lista.. Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!! | |
| ||