Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det definitivt nok. Det har gått over 2 måneder siden jeg kjøpte Xbox360, men har fortsatt bare Call of Duty 4: mordern warfare.
Et godt spill det, men allikevel brenner jeg etter enda ett i samlingen min.

Så, hvilke spill er best å bruke pengene på?
Og hvilke kommende spill er verdt å vente på?

Har du et forslag, enten det er action, sport eller hvilken som helst annen kategori, ikke hold gode spill for deg selv, del det med oss andre!
You'll never walk alone
  • 0
  • ES
  • ES
Akkurat nå... hvis jeg hadde Xbox 360... så ville jeg hatt Skate eller GTA4.

Skate, realistisk skateboard spill. Herlig feeling og grafikk.

GTA4, det beste freeroaming spillet.

"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
|GTA IV 18+
|Oblivion 16+
|
| Disse spillene har en veldig god ''replay value''
------------------------------------------------------
Bioshock 18+
Rainbow six: Vegas 16+
Rainbow six: Vegas 2 16+
Lost odyssey 16+
Mass effect 18+
Gears of war 18+
Dead rising 18+
Assassin's creed 18/16 +
Burnout paradise 3+

Noen andre spill jeg vil anbefale deg.
  • 0
Er ganske enig i GTA IV, og det er forsåvidt ikke noe rart at akuratt dette spillet kom først ut. Eneste problem er å få overtalt mor og far, men de er ikke altfor vanskelige å manipulere

Takk for tipset
(men venter fortsatt på flere:pray
You'll never walk alone
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Kan anbefale Mass Effect, Oblivion og The Orange Box. Alle tre er klassikere!

Ellers har man jo GTA IV (selvfølgelig), Rainbow Six Vegas 1 eller 2 (tips: Ta nummer 1!), Assassin's Creed, PGR 4, Bioshock, Ghost Recon: Advanced Warfighter (her er nummer 2 det beste kjøpet) eller Guitar Hero II eller III.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • ES
  • ES
Med tanke på at du er 13 år, ville jeg anbefalt deg Skate høyest. GTA 4, Bioshock og de spillene der er kanskje litt for "voksne", ikke at du ikke tåler volden, men innholdet blir mye bedre når du blir eldre, både når det gjelder historie, gameplay osv.

"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Smart du pernell
You'll never walk alone
  • 0
Mine tips: Mass Effect, GTA IV, Forza Motorsport 2, Gears of War, Bioshock, Assassins Creed, Guitar Hero 3, Need for Speed ProStreet.

Spill du må ha når det kommer: Gears of War 2, Guitar Hero IV, Halo Wars, Saint's Row 2.
I was frozen, today!
  • 0
HALO!!!
Sondro =P
  • 0
Kjøp Halo 3. Du vil like det om du foretrekker å være hardcore gamer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!