Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

BondeLANd - med ButtKicker...!

Antall innlegg: 7

Bernt Erik
Kveldene går mye godt til å sende mailer til mine kontakter og kunder med tanke på sponsorer. .For å få på føttene et LAN som alle vil komme på, er det nødvendig med premier som (ButtKicker) bokstavelig talt. Derfor har jeg brukt en del kvelder på å sende tonnevis med mailer for nettopp å få tak i dette. Selvsagt blir det pengepremier i de største compoene, men vi kommer til å kicke ut noen ganske så fete premier på de andre compoene også samt noe veldig useriøse compoer.

Expert har sendt meg en melding om at de sponser oss noen fete Brødreduellen bilbaner hvor vi blant annet kårer den beste bilbanespesialisten og som kan stikke av med en slik bane.

Komplett har sagt at de blant annet sponser oss et produkt som ikke bare er fett, men navnet får de fleste til å dra på smilebåndet. Har dere hørt om ButtKicker? Ikke? Jeg lo meg skakk i hjel da jeg for første gangen hørte om navnet. Hvis du vil vite mer om produktet, så kan du lese mer om det her på Komplett sine nettsider.

Ellers jobber jeg med mange andre fete premier og får jeg gjennomslag for alle, kan jeg love dere noe helt spesielt. I tillegg til dette kommer vi til å kjøre mange spesielle compoer som kommer til å rive godt i fletta di (bokstavelig talt).

Nedenfor ser dere bilder av premiene vi fikk fra Scanbox på filmen Doomsday, Brødreduellen og ButtKicker-en som vi fikk fra Komplett.

PS! Her er flere BondeLANd-blogger;

BondeLANd - Jenter får halv pris!

BondeLANd - den grafiske designeren!

BondeLANd - et annerledes LAN - del 3!

Et annerledes LAN-party på gang - del 2

Annerledes LAN-party på gang - del 1
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Zechez
Oooo, yeees! Premier øker kamplysten dramatisk, man vil ikke lenger vinne for å kunne si *Pwnd* til samtlige motstandere, men også få dra hjem med en fet gevinst!

- Bilbaner? Sweeeeet!
Square Enix.
Kronoz
Moderator
Hvilke bil spill må jeg handle inn?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Warwigan1
Kunne ønske jeg kunne være der Men jeg tror at det blir litt langt å reise
Les en bok, pok en snok!
Bernt Erik
Zechez: Ikke sant og flere fete premier blir det!

Kronoz: Det kommer til å bli compoer i forskjellige bilspill, men for å vinne en bane, må du vise deg verdig som den beste føreren med å vinne Brødreduellen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
lokes
Å hutte meg tu! Jeg vil gjerne delta på konkurransene, men jeg kan desverre ikke det :p

Det blir kjempemoro å se de som vinner det, jeg blir alltid glad av å se andre folk vinne ting og bli glad.

>Go helg Bernt Erik! Fortsett det gode arbeidet! Jeg støtter deg og er mer enn villig til å hjelpe om det er noe!
Dies irae kyrie, libera me domine. Dies irae kyre, requiem da domine. Dies irae kyrie, sanctus, sanctus excultate.
Bernt Erik
Godt å høre lokes og du skal på lik linje med alle sammen få lov til å delta på konkurransene. Det blir ikke få konkurranser, men en hel haug av forskjellige store og små, tøffe og merkelige konkurranser.

Skal kjøre på som aldri før i helga blir det nok flere mailer til mine kontakter og kunder slik at vi kan få inn flere spennende premier som deltakerne vil nyte godt av

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 45% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 10% Noe helt annet
Resultat
Victorfinne: God natt! Prøver å få sove men klarer det ikke. Kanskje jeg burde sette på Gangnam style. Det er den roligste sangen jeg vet om. Night!Følg
2013-05-20 01:48
sonic og link: Da blir det snart tur igjen tilbake til Oslo, 2 uker igjen med skole.Følg
2013-05-20 01:27
dark samus nemesis: Nytt Guilty Gear spill på vei. Har problemer med å beskrive hvor lykkelig jeg er akkurat nå.Følg
2013-05-20 01:25
remote: Likæns.Følg
2013-05-20 00:13
xXAkresSXx94: @remote: Hyggelig.Følg
2013-05-20 00:05
remote: Det var omtenksomt, Akres.Følg
2013-05-20 00:03
xXAkresSXx94: @remote: Welcome back.Følg
2013-05-19 23:45
remote: Jeg er tilbake, dessverre.Følg
2013-05-19 23:41
xXAkresSXx94: Enda ein varm dag, kjente det var godt med ein joggetur i kveld.Følg
2013-05-19 23:05
Tommy Kvaernerud: Har vært mer ute i dag enn de siste tre ukene til sammen. Om det er positivt kan jo diskuteres. Sol er oppskrytt.Følg
2013-05-19 22:10
Music og Gameiac: Skal begynne å tegne om et par uker:) Blitt inspirert av tegneserier :)Følg
2013-05-19 22:10
Gamingisforlife: Fy FAEN for en drittdag.Følg
2013-05-19 21:14
Strife_Cloud: Gleder meg til august! #premierleagueFølg
2013-05-19 19:57
fantomena: Vært i konfirmasjon i 9 timer nå.Følg
2013-05-19 19:46
Nero The Elder: Så akkurat et helt sykkellag sykle gjennom en rundkjøring. Det er noe av det mest fucka jeg har sett.Følg
2013-05-19 19:13
sonic og link: Ser ut til at jeg får tilbake tredje plassen på all time i morgen.Følg
2013-05-19 18:59
Soraki: Synging, skriking og ekle monstre i den nest siste episoden av Penumbra Overture: http://www.youtube.com/watch?v=MYcifotwaOg Lik, del og subFølg
2013-05-19 17:27
sonic og link: KS: På tide, ikke noe gøy være avhengig av mobilt bredbånd.Følg
2013-05-19 17:13
Kakashi sensei: Internett er endelig tilbake!Følg
2013-05-19 17:10
BETA +