Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vell, må beklage for at det har tatt laaang tid mellom del 4 og del 5. Har hatt et ganske herpa tastatur og har ikke vært i humør til å prøve å skrive på det. Må vell takke kompisen min Henrik eller warwigan2 som han er kalt her for å ha "pisket meg igang" til denne bloggen. Vell kos dere med siste del.

Nr. 2 Bloons

Spill spillet her: http://www.ninjakiwi.com/Games/Bloons-Games/Bloons.html

Må si at jeg syntes det var veldig festelig å leke med ballonger når jeg var liten. I dette spillet skal du sprekke alle eller de fleste av ballongene som er på sjermen. Får å sprekke ballongene må du styre en ape til å kaste en dart pil på ballongene. Litt utti spillet blir levelene litt mer utfordrene, du må få pilen til å sprette på vegger å ungå isballonger og mye mer. Spillet vise også noen svake sider, noen leveler er såkalt "umulige". Når du taper en level kan du med en gang prøve den på nytt, du får verken minus poeng eller en "prikk" på spill bladet. Men det er et artig spill og noe jeg har brukt noen skoletimer på for å si det slik.

Pluss: Alltid like artig når du kjeder deg. Utfordrene og full av ting som du aldri viste gikk ann med ballonger og en dart pil.

Minus: Kjedelig i lengden

Konkolusjon: Et morsomt spill med enkelte feil, men godt nok til 2 plass.

Vell før vinneren sies vill jeg bare si at noen kansje syntes dette spillet er noe møkk. Noen mener det er en forenklet versjon ev et nintendo spill. Jeg syntes dette spillet er et perfekt internett spill, det både morsomt og litt anderledes fra andre nett spill. For på førsteplass finner vi *trommevirvel*

Nr. 1 Fancy Pants Adventure World 2

Spill spillet her: http://armorgames.com/play/553/the-fancy-pants-adventure-world
-2


Dette spillet rett og slet hysterisk morsomt og kan på flere punkter sammenlinges med Sonic spillene. Spillet starter med at du får en iskrem i bellønning av en mann får å ha dyttet en ball ned i et hull. En kanin spretter så opp av hullet og stjeler iskremen din. Du skal da styre denne strekmannen med de oransje buksene igjennom flere leveler får å få iskremen din tilbake. Spillet er et enestående adventure spill og har mange funksjoner. Det er en rekke trophies i spillet som man oppnår ved å få masse "penger" eller drepe mange fiender. Du kan også unlocke flere farger til dine "fancy" bukser. Du kan også spille Fancy Pants adventure world 1 fra spillet, da slipper man å starte world 1 fra en annen side. I spillet er det en rekke utfordinger, du kan foreksempel bli belønnet av å hoppe oppover "sprett-plattformer" eller eller beseire minibosser. Det er skikkelig "smooth" når du løper og det gir iallefall meg en deilig følelse.

Pluss: Gode kontroller og fantastiske animasjoner. Et moromt konsept.

Minus: Hmm, lett å bli hekta. Litt langt til siste boss.

Konklusjon: Med en sjarm og et morsomt gameplay sender dette spillet øverst på kin topp 10 liste.

Dat var det hele over, håper dere likte det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Fancy Pants Adventure spillene er gøyale. Og jeg har også spillt min dose Bloons. God blogg, og et godt initiativ.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det finnes så mange flash spill som er så gode. De knuser lett de nye konsollene på markedet lett
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Hm, tror jeg må prøve noen av disse snart.

Som regel når jeg slår på pc'en, gjør jeg det jeg skal gjøre og glemmer at det går jo sannelig an å spille på nettet også...jeg er så fjern..døh!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
HAHAXD Det der Fancy Pants Adventure World 2 var dritmorro
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
TAKK nå skal jeg prøve dem da..! (endelig)
You'll never walk alone
  • 0
Takk for komentarene
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Bra blogg
  • 0
Takk
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!