Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei, tenkte jeg skulle skrive en ordentlig kort blogg for en gangs skyld!

Dagens gladnyhet er at jeg endelig har fått satt meg ned og designa en ny logo til meg selv, Putemonsteret. Jeg har lenge vært småelig misfornøyd med den gamle "P" logoen. Både fordi den egentlig ikke illustrerte den beskjeden jeg ønsket og fordi jeg rett og slett har blitt ganske lei av designet.Jeg har nå redesignet logoen og må si jeg er temmelig fornøyd med resultatet.

Logoen er som vanlig plasert inni den røde orben fra de tidligere logoene. Dette fordi den lettere skal bli kjent igjen som min logo for de som har sett den gamle logoen. Logoen i seg selv består av en artistisk P med en M inni. PM for Putemonsteret. "P"en i logoen er også designet slik at det ser ut som paranteser rundt "M"en (M). Dette skal hinte til min interesse for å skrive film manus, historier og blogger. Helheten med den kunstneriske orben med logoen inni skal hinte til min interesse for grafisk design og motion graphics. Bildet er designet på en film poster aktig måte for å hinte til min interresse for å lage og ressigere film. Jeg forventer selvfølgelig ikke at dere skal skjønne alt det bare ved å se på logoen, men budskapet er definitivt å finne i designet.

Nedenfor er et bilde som viser både den gamle og den nye logoen. Fortell meg gjerne hva dere synes! :)

Nå hvis bare Gamereactor kunne innvilge søknaden min om å skifte brukernavnet mitt fra Pute Monsteret til Putemonsteret (hint hint :) hadde dagen vært perfekt .
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Gratulerer
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Bra den.
I was frozen, today!
  • 0
  • ES
  • ES
Kreativt, det er moro at du legger inn så mye budskap i én logo. De fleste her vil nok, i likhet med meg, bare oppfatte at det er en P og en M som står for Pute(m)onsteret. Ikke så særlig mye mer, men du skriver jo selv at du ikke forventer mer av oss, så da er det jo greit. Bra logo!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Genial logo!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Takk, er ganske fornøyd med den
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Flott my logo, men må innrøme jeg ikke så alt som du skrev i bloggen med en gang jeg så logoen
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Ny logo minner meg om Arbeiderpartiet

Hvordan søker man om å få forandra brukernavnet sitt?
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Ganske bra egentlig Likte den nye. GJ!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Zamurai of Darkness sa:
"Ny logo minner meg om Arbeiderpartiet
Hvordan søker man om å få forandra brukernavnet sitt?"


Jeg stemte AP på siste valg så det passer bra

Når jeg søkte, sendte jeg først ett leserbrev og spurte om forandringen. Så fikk jeg en e-mail adresse som jeg skulle søke på. Fikk aldri noe svar å mailen jeg sendte though..
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Meget bra design!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Kan ikke si annet enn at den ser helt fantastisk ut! Veldig bra laget!
Square Enix.
  • 0
Siterer Pute Monsteret:
Zamurai of Darkness sa:
"Ny logo minner meg om Arbeiderpartiet
Hvordan søker man om å få forandra brukernavnet sitt?"

Jeg stemte AP på siste valg så det passer bra

Når jeg søkte, sendte jeg først ett leserbrev og spurte om forandringen. Så fikk jeg en e-mail adresse som jeg skulle søke på. Fikk aldri noe svar å mailen jeg sendte though..


Akkurat det samme jeg gjorde Når jeg tenker på det så så jeg faktisk ditt leserbrev og sendte en søknad til samme e-mail. Ikke noe svar her eller.
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
Nice
En Fuego!
  • 0
Flott!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Logoen var kjempetøff Pute Monsteret
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Likte heller den gamle jeg . Virket mer proff, den nye ser bare ut som du har lagt på bare og ikke gjort noe med det.

Den andre er mer inne i bildet også ser mer "levende" og tøffere ut
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Najs!
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Likte også den gamle bedre. Men den nye var rå den og. Veldig enkel og grei.
Oyeahhhh
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!