Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"She looks innocent enough - a happy woman who has a twinkle in her eye and loves to cook - but if you take just a minute to think about what happens to the animals who are killed for Mama's meals, a fun cooking game no longer seems quite so innocent..."

Ordene kommer fra PETA, organisasjonen for etisk dyrebehandling, som for ikke mange dagene siden ga ut et egetprodusert Cooking Mama-spill, der spilleren må ribbe- og fylle en kalkun. Det drepes 40 millioner kalkuner hver jul bare i Amerika, og ifølge PETA skjer dette i tette, vindusløse varehus, smittet av en rekke sykdommer.

PETA anklager Cooking Mama for å diskriminere dyrene ved å ha for mange oppskrifter som inkluderer kjøtt. Fra PETAs pressekonferanse: "Hvis Mama visste hvordan dyr behandles på disse gårdene ville hun gitt Majesco Entertainment beskjed om å lage et nytt Cooking Mama-spill, som er mye mer dyrevennlig."

Spillet, som du finner her, er kort og underholdende. Spesielt den delen hvor du fjerner de indre organene til kalkunen, for så å putte dem i en bolle hvor du blander dem. Kanskje PETA burde ta over Cooking Mama-spillene? Dette var jo tross alt litt moro!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
La meg finne et passende ord... LOL! Prøvde spillet da, det var jo råkult!

God blogg..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
haha ... PETA bør nok holde seg til å lage spel
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hehe, PETA må ta over utviklingen ja, blir nok mer underholdene.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Haha

Jeg trodde at det spillet var noe satiregreier noen hadde lagd fordi de synes det var teit av PETA å gå ut mot Cooking Mama... helt til jeg hadde spilt det ferdig
  • 0
Det var faktisk sinnsykt ekkelt. Spesielt den filmen.. Har aldri vært noe spesielt beundrer av høner, og synest heller ikke at man burde bruke masse penger på å bedøve dem.. men ekkelt var det..

Heldigvis er de så dumme at de ikke forstår...
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Er ikke noen som tilfeldigvis har soundtracket til dette spillet? (Peta-versjonen, altså) Var stilig mandolinspilling på den.
  • 0
Har aldri prøvd originalen jeg... Gadd ikke se filmene heller, men ble mer glad i kalkun nå. Likte spillet
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
www.petakillsanimals.com
MW2 bitchies
  • 0
PETA= Patetisk!!!
My Brain...
  • 0
Peta er idioter... Nuff said. Du kan ikke argumentere mot det.
Peta er fucktards.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
PETA er en organisasjon med hjernedøde fanatikere. Det er trist at ekte dyrevernere lar seg friste til å bli med i noe så idiotisk. De kan sidestilles med folk som slipper ut pelsdyr til den visse død i kald, norsk natur, i stedet for å kjempe mot svineriet på lovlig vis.

Jeg er i mot pels, og mener at vi bør redusere kjøttforbruket for dyras, helsas og klimaets del. Det betyr ikke at alle må være vegetarianere, eller at alle må være idioter i hodet som PETA-skrullingene.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!