Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Spillkunst som glitrer av Christin!

Antall innlegg: 9

Bernt Erik
Christin Vekseth er en kjent kunstner på Snåsa og har malt en rekke meget flotte malerier som jeg selv har stått og beundret med siklende blikk. Jeg har ofte tenkt på hvordan i heiteste huleste man får til noe så vakkert.

I den senere tiden har hun spesialisert seg på tolking av film og spill og det har medført i noe som jeg uten tvil har blitt imponert over, nemlig malerier fra spill- og filmverden.

I dag skal dere få se noe som Christin har lagd til Shaun White og jeg kan ikke si annet enn at dette var meget lekkert og noe mange sikkert kunne ha tenkt seg å hatt på veggen hjemme i spillbula si eller kanskje også på stua.

Jeg sikler - hva med dere? Er det noen spill dere kunne ha tenkt dere å ha sett slike malerier av?
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
zipstick
Ser utvilsomt kult ut..bortsett fra ubi-logoen..er hun sponset??

-> Vært uber å hatt Malerier fra ting som Heimdall, Moonstone eller Super Metroid
The Power of console gaming reinvented through my eyes!
Bernt Erik
Hun er ikke sponset nei
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Strategist
Community Manager
Det så unektelig kult ut. Og logoen kan man også leve med. Hun er jo tross alt nødt til å gi credits til de som eier rettighetene.

Men er det tegnet eller malt?

Skulle gjerne sett en tolkning av ett av Total War-spillene!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
chairman
hun heter CHRISTIN;) jeg har ett sin city(film) bilde fra henne, drit rått. bildene er malt og klipp å lim praksis!! litt forskjellig.
men hun er rå på maleri da!
utstilling kan ses på kafe midt punktet på snåsa i hele desember(salgs utstilling)
Bernt Erik
Jepp og jeg er imponert over det hun maler
mek001
Bra bilde, skulle hatt et sånt av CoD4 eller ME
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
zatzinki
Fett maleri Enkelte spill er kunst, og jeg skulle gjerne hatt noen spillmalerier på rommet mitt. Kanskje noe fra lost odyssey, gears of war eller final fantasy.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
Zuil
Hun har tegnet noen griser i fjøset vårt(ikke at det har så mye med spill da)
Men tilbake til spill verdenen, jeg er dreven i photoshop så jeg kan lage selv på data, fattern har lagd en vi har på "Spill-Rommet" vårt: http://gamereactor.no/minebilder/Zuil/?id=57606
(litt gammelt, så spillene er litt utdaterte)
The future is here. It's just not widely distributed yet.

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
Cyanine: Underhold meg noen! #kjederrævvaavmegFølg
2013-06-20 07:14
Archana: PR stunt?Følg
2013-06-20 05:20
RockFuzzEleven: WOAH! YIKES! CRIKEY!Følg
2013-06-20 05:13
JoEy_Odd: Digger Far Cry 3, klarer ikke slutte å spille.Følg
2013-06-20 03:33
Animorpher: Har fått 24/7 Gaming Tv på Kanal listen min!!!Bare videospill døgnet rundt,jeg er allerede hektaFølg
2013-06-20 02:56
AcH Clawed: Microsoft dropper mye av bullshitet til Xbox One:http://news.xbox.com/2013/06/updateFølg
2013-06-20 00:08
Ole-Christian: Lurer på om de har blitt avskrekket, eller om de prøver det samme igjen med Xbox 4 (eller Two?).Følg
2013-06-19 23:57
ElGamer: Det retter nok ikke opp all skaden, men med tanke på at dette er en så positiv nyhet, vil den nok hjelpe salget veldig bra.Følg
2013-06-19 23:51
Tommy Kvaernerud: Bare å gjøre Kinect valgfri nå, så har ikke jeg noe mer negativt å si om XO. Plutselig veldig usikker på valg av konsoll igjen.Følg
2013-06-19 23:31
Ole-Christian: Lurer på om det for sent til å rette opp all skaden de påførte seg selv.Følg
2013-06-19 23:27
ElGamer: Alle fortjener en sjanse til å gjøre opp for seg Ole-Christian! Selv om de aldri burde ha tenkt på det i starten!Følg
2013-06-19 23:12
Animorpher: Kinect 2 trekker fremdeles ned men Xbox One ble hakket mer intressant og kjøpe nå.Krysser fingrene for at Microsoft fortsetter slik! :)Følg
2013-06-19 23:11
ElGamer: Og siden det viser seg at det stemmer, så kan en vel bare glede seg da!Følg
2013-06-19 23:08
Ole-Christian: @TK & ElGamer: Jeg synes MS fortjener lave salgstall for å prøvd seg på dette i det hele tatt. Men bra at de hører på kundene sine.Følg
2013-06-19 23:07
ElGamer: Hvis dette viser seg å stemme, er jo Xbox One plutselig veldig interesant! Så takker for infoen Tommy! :)Følg
2013-06-19 23:03
ElGamer: Må nok starte med det selv SirThomas. Og jeg bruker alltid ironi, så skal nok fungere bra, remote!Følg
2013-06-19 23:02
Tommy Kvaernerud: Dagens speed drawing video. For de som liker Pulp Fiction http://www.youtube.com/watch?v=GjEGd5WpmSIFølg
2013-06-19 22:47
Tommy Kvaernerud: Xbox One ble plutselig interessant igjen.Følg
2013-06-19 22:36
BETA +