Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

forvendt et ekstremt argument fra min side imorgen... men nå skal jeg gi næring til trøttheten min, prekast!
:D <3<3<3
  • 0
interesting... Bruker selv aldri martyrdom, men er heller ikke en av dem som klager på at folk bruker det. Jeg merker det dog at når jeg spiller, at jeg en tendens til å kjapt prøve å løpe fortest mulig unna, nesten før jeg har skutt den personen jeg prøver å drepe. Når granaten faller har man som regel god tid på å komme seg unna før det smeller... Noen ganger er det litt vanskelig da det er småe koridorer og lignende, men har det alt for moro ellers i spillet til å bry meg om jeg dør en skjelden gang av en granat Desuten så bruker jeg mye heller en av de andre perkene; dead silence, extreme conditioning osv...
  • 0
Martyrdom er for folk som er usannsynlig dårlige, hva er vitsen og få ett kill som ikke hjelper deg på noen måte. selv er jeg ganske god (ratio 2,02), og da er det usannsynnlig plagsomt og måte bli drept av martyrdom når jeg owner noen sugne folk. og til di som sier at man er dårlig hvis man ikke klarer å flytte seg, kan dra til helvete!! iblandt kommer du rundt ett hjørnet og blir sprengt i fillebiter uten advarsel, fordi en annen har drept den du skulle drepe. Det er også utrolig plagsomt at man aldri kan drepe en som er to meter foran deg og løpe over liket, nei da di må man vente, løpe en annen vei, snu, eller satse på at den man drepte ikke er feig nok til å bruke martyrdom. det morsome er når killstreak kommer over 20 og hvordan hjelper da martyrdommen til?
Jævelhøns
  • 0
Jeg har nettop fått meg COD4 og synest det er kjempegøy, har spilt ca 12 timer til sammen nå og er lvl 25.

Men jeg suger. Taper nesten alle kampene mine og Kill/Death raten min stinker.

Jeg skylder dog foreløpig på at jeg er ny som konsollgamer, COD4 er det første FPS spillet mitt på Konsoll, 80% av ALLE de andre er lvl 50+, og jeg har ikke spilt det så mye.

Men ja, jeg bruker martyrdom. Får nesten flere kills med det en jeg får totalt utenom. Skal jo bli bedre da.. kom an..

Foreløpig vil jeg bare levle opp og få like imba våpen som alle andre, og da må vel martyrdom være lov!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Syns martyrdom er greit, bruker dt ikke mye selv, kun på brettet vacancy, med sonicboom, og tre granater , istedet for en. Det er spesielt moro. Det må være lov å bruke slike hjelpemidler. Mange syns tilogmed også at våpnene P90 er feig andre mp5 osv. Hvis det skal gå på hvor mye jeg har dødd, av et våpen, så kan jeg si at m16 med granatkaster er dødelig i henda på en veteran, men jeg vil ikke kalle det feigt.

Mange av perksa er der for å kompensere, feks. m4, et våpen jeg bruker mye bruker sammen med stoppingpower for å kompensere for lav damage.

Det må gå an å bruke de hjelpemidlene man kan for å ranke opp kills. Jeg klarer sjeldent å drepe noen med den perken martyrdom, men dør ofte av dem istedet, og tenker jeg at den deathen var litt billig, men jeg var med på å gjøre den det. Cod4 er spill som er vanskelig å balansere, man kan bli god i set, men aldri bli noen helgardert veteran. Om man går på granatene ofte kan man vel neppe kalle seg god i det spillet. Da skal det uansett ikke være noe problem.
  • 0
Martyrdom er synonymt med Energy Sword i Halo 3, bubble+HS i WoW og Oddjob i Goldeneye, noe som vi alle vet er det samme som svakhet.
I'd kill for a Nobel Peace Prize.
  • 0
Når denne egenskapen ligger i spillet, så kan man bruke den uten å få dårlig samvittighet av den grunn. Det jer synes er feigt er alle de som jukser for å komme opp i rank. Det er feigt det.

Hvis martyrdom og last stand er feig, så burde vel det å bruke apm-miner også være det som sniper ...

Nok en kjempegod blogg Jack the Lack of Crack
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har spilt COD en liten stund på PS3, og det er et herk. Ettersom jeg er vant med raske reflekser på musematten med counter strike, men skjønner ikke helt hva problemet er med dette martyrdom?

  • 0
Syns det er valgfritt.

Syns det er dumt hvis folk skal kritiseres for å bruke Martyrdom eller noen av de andre "noob" perks.
My Brain...
  • 0
ofte når jeg blir drept er det av martyrdomer er det fordi jeg ikke har en sjanse. eks: løper bortover og plutselig kommer det opp et granattegn som varer en brøkdel av et sekund som ikke gir meg noen sjans til å overleve, bare fordi en på laget mitt har drept en person med martyrdom.

og ikke ha en mulighet til å komme seg unna, det er feigt det. iblandt blir jeg eid av drittgode folk, men jeg har alltid en sjanse til å drepe, men de er for gode og det er sånn det skal være. ett skille mellom de gode og dårlige. det som sier hvor gor du er, er det ferdighetene som avgjør, ikke en martyrdomen som kommer ut av kroppen din når du dør!
Jævelhøns
  • 0
  • eppi
  • eppi
når du må daue for å få kills, da er du en n00b
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Sitere Baardern:
Siterer Baardern:
ofte når jeg blir drept er det av martyrdomer er det fordi jeg ikke har en sjanse. eks: løper bortover og plutselig kommer det opp et granattegn som varer en brøkdel av et sekund som ikke gir meg noen sjans til å overleve, bare fordi en på laget mitt har drept en person med martyrdom.

og ikke ha en mulighet til å komme seg unna, det er feigt det. iblandt blir jeg eid av drittgode folk, men jeg har alltid en sjanse til å drepe, men de er for gode og det er sånn det skal være. ett skille mellom de gode og dårlige. det som sier hvor gor du er, er det ferdighetene som avgjør, ikke en martyrdomen som kommer ut av kroppen din når du dør!
Sitat slutt

Bruker martyrdom når jeg skal klare challengen som krever martyrdom, ellers bruker jeg den ikke særlig. Men å skylde på martyrdom hver gang du runder et hjørne og dør er jo litt å ta i da. Det finnes jo faktisk granater man kan kaste og drepe med som gir samme resultat. Spiller mye hardcore, og ja, det er kjiipt når folk bruker martyrdom, men jeg ser heller meg selv som dårlig fordi jeg ikke klarte å komme meg unna, enn å si at det er feigt at jeg ikke klarte det. Man hører jo når en granat treffer bakken, enten det er fra martyrdom eller fra en frag som blir kastet.
Make love, not babies.
  • 0
P90
- Bandoiler
- Jugg
- Matyrdom

That's a winner!

Nei, jeg er ikke den typen. Hater de som er i 10 prestige og kommer me dette. Så lite skills.

Med M40 uten steady aim så har du skills.
  • 0
Bra blogg!

Min mening er at de som kanskje synes at det er feigt med martyrdom, er folk som har blitt drept av dem ganske ofte. Jeg har selv blitt drept av martyrdom ganske mange ganger, men jeg har fortsatt et ganske nøytralt forhold til det. Synes verken det feigt eller at du har spesielt gode ferdigheter hvis du bruker det.

Som sagt så er dette bare min mening
  • 0
Det virker som det er mange som ikke tar poenget med martyrdom. Jeg tror det er veldig få som velger martyrdom, for så å la seg bli drept, og deretter håpe at noen snubler over dem. Jeg er ingen stats-hore, og bruker ganske enkelt martyrdom for å få et kill ekstra, eller to. Er du en av de som blir drept av min martyr granat, kan du jo bare gjevne ut statsen med dine über skils, siden alle andre er n00bs.
  • 0
Har ikke låst opp Martyrdom eller hva svarte det heter, så gir egentlig faen i hele greia. Hva gjør den btw?

Bra blogg Jackieboy
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Har ikke låst opp Martyrdom eller hva svarte det heter, så gir egentlig faen i hele greia. Hva gjør den btw?


Martyrdom fungerer slik at hvis du dør, slipper du en granat ned på bakken
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Takker for kommentarer!

Virker som om mange har brent seg på martyrdom noen ganger, og velger heller å prøve å skape et tabu mot det for folk som kaller seg for anstendige gamere. Altså at hvis du skal kalle deg en verdig motspiller, bruker du ikke martyrdom. Tåpelig å skape norme mot et middel alle kan bruke, og det er absolutt ikke feigt. Det er en funksjon som gjør at du som dreper må være mer forsiktig med hvor du går, og bryter kanskje kjeden av kills hvor man løper vilt rundt og skyter alt som rører på seg. Hvis det hjelper, kan jeg nevne at ALLE som gidder å bli høyt nok level kan bruke det, så hvis du ikke liker tanken på at andre bruker det, kan du bruke det selv for å toppe statsene dine hvis de betyr mye for deg.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Martyrdom er som alle andre perks, et strategisk hjelpemiddel man kan bruke for å dominere i spillet!
  • 0
Siterer -sebastian-:
Martyrdom fungerer slik at hvis du dør, slipper du en granat ned på bakken


Rettere sagt selvmord på en måte. En dobbel selvmord
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Martyrdom er kanskje ikke så feigt, med ettertanke, men det kan ikke sies noe annet enn at det er ett hjelpemidel for dårlige person, og det er greit nok. når du slutter med martyrdom har man på en måte kommet over ett hakk, som tilsier at du har litt ferdigheter. de som er gode dør skjeldent og har derfor ikke en fordel av martyrdom, men de som er dårlig kan ta en fordel, med det er greit.

konklusjon: gode person har ikke en fordel av martyrdom og bruker defor ikke mrtyrdom, men det er greit for nybegynnere/dårlige og få litt kill ut fra all deatha sine.

det er ikke feigt, det er noe du bruker når du er dårlig.
Jævelhøns
  • 0
eeeh... du er jo allerede dø da, andzel, så selvmord blir det jo ikke, Hvis du skal se på det realistisk så blir det vel på en måte en forsikring på at du dør heelt, og at du ikke bare ligger i koma hjernedød.
Make love, not babies.
  • 0
Dårlig konklusjon, Baardern. Hvis det du sa der hadde vært sant, skulle det gjeldt alle perks. F.eks. at steady aim er for nybegynnere eller folk med dårlig aim. Diverse perks kan kanskje gi deg det lille ekstra man trenger i en cage match, der det avhenger mindre av random shots og flaks, og ferdigheter skilles mer ut.
  • 0
poenget var at når man er god er ikke martyrdom nyttig, fordi da man så lite. det vil si at martyrdom er nyttig for de som dør ofte(dårlige folk). steady aim hjelper og få kill når du faktisk lever og det gjør gode folk, lever.
Jævelhøns
  • 0
Selv gode spillere dør endel, noen er syke og dør lite, men generelt gode dør ofte nok. Martyrdom kan være et ganske godt middel uavhengig om du er god eller ikke, men det jeg egentlig mener er ikke om gode folk har bruk for det eller ikke, snarere hvorfor de fleste har så mye mot det. Som det flere ganger har blitt nevnt er det en perk på lik linje med alle andre perks, og har en funksjon som kan hjelpe deg å drepe. Du må dø for at det fungerer, men det er snarere et sjakktrekk enn idioti. Alle dør, noen dør mer enn andre, men alle dør. Og de som er skikkelig gode bør jo ha lært seg å ikke løpe over folk som akkurat har blitt skutt!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!