Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har blitt fanga av tidsklemma. Jeg er bekymra for at tida ikke strekker til, og redd for å gå glipp av de gode opplevelsene.

Jeg snakker selvfølgelig om spill.

Jeg er nå i en periode der jeg prøver å gå gjennom noen klassikere. Du vet de spillene du gikk glipp av for en tid tilbake fordi at du var opptatt med noe annet, et annet spill eller ikke hadde råd. Grunnene kan være mange. Det finnes mange perler der ute som bare venter på å bli oppdaget.
Nå går det i Beyond Good and Evil og det første HalfLife, gode spill begge to som jeg håper å fullføre snart. Men jeg blir litt ivrig, for jeg har begynt på Red Alert 3, Sam an Max: Season 1 og Halo: Combat Evolved også. Da snakker vi flere baller i lufta, så er det bare å holde tunga rett i munnen og prøve å ta imot etter beste evne.

Senere har jeg lyst til å få med meg flere spill som jeg ikke fikk spilt gjennom da de kom. Dette gjelder Fahrenheit, FF XII, Psychonauts og jeg vil spille gjennom God of War II en gang til også!

Nå kjenner jeg tida klemmer til.

Så har vi de nyere spillene fra før jul som jeg hadde gledet meg til fra lenge før de kom...
Tomb Raider: Underworld, Prince of Persia, Dead Space, Fable II og ikke minst Left 4 Dead.

Jaja, jeg får vel bare bite tenna sammen og jobbe iherdig så får jeg nok spilt gjennom noen av de. Har vel slått fra meg at jeg klarer å spille alle, man har jo andre ting i livet også. Jeg har samboer, en og en halv jobb og prøver å få i meg noen pils også i ny og ne. Livet er herlig! Og jeg spiller egentlig ikke så mye hvis vi snakker i antall timer. Tror vel jeg leser mer om spill enn jeg faktisk spiller de sånn alt i alt.

Kanskje får jeg runda Beyond Good and Evil i dag (det anbefales til alle som ikke har prøvd det!) så får jeg ta en etter en i tiden som kommer.

Oi Fa..n! Jeg kom plutselig på at snart kommer Starcraft 2, Diablo 3, Mass Effecct 2 og Resident Evil 5!

Pokker...
  • 0
hehe, ja... Mange titler! Bare spill gjennom de etter hvert!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Ah, den kjente tida. Men du skal være glad det finnes tid. Jeg og kjæresten min kom fram til at om tid ikke hadde eksistert hadde vi ikke hatt tid til hverandre. Gjelder vel forsåvidt også for spill. Selv dårlig tid er tid man bør utnytte.
  • 0
Så mange spill, så liten tid
My Brain...
  • 0
hehe kjipe greier det med så mangen spill å så liten tid. men ett spørsmål. er sam og max season 1 bra?
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Virker som du har mye å gjøre.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
har ikke så mye å gjøre har rundet de fleste spill som jeg har hatt lyst på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det værste er jo når en kjøper flere spill på en gang. Det er alltid et som detter bort en får litt dårlig samvittighet over.
Gud er død. Faen også.
  • 0
Legion_kart: Jeg har bare spilt den første av seks episoder ennå, men jeg har ledd og kost meg. Herlig humor i spillet. Det ser veldig barnslig ut men ikke la deg lure, humoren er voksen og spydig så det holder
  • 0
er samme situasjon
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Hehe, jeg har begynt på Oblivion igjen, etter ett utalls timer med Fable II ville jeg ha mer ;D

Håper du rekker alle de spilla da Rasputin xD
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Huff, ja, da er vi to
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Joda, livet er hardt...
  • 0
hmm har begynt på ff 12 igjen.. ga opp det for et år siden.. men nå har jeg børstet støvet av ps2en og funnet minnekortet og er klar for masse underholding..
Gleder meg til ff13
  • 0
Spill Grim fandago. Verdens beste spill etter min og mange andres meninger! Det er bare helt konge!!!!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!