Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jaja, da var den helga gått også..Har sitti mye i helga med det nye spillet jeg kjøpte; The orange box og jeg er noe skuffet..Etter en helg er jeg lei hele "boxen". Jeg syntes ikke å skyte masse ekle dyr i et hule og fly rundt i 2 timer før spillet begynner er gøy! Jeg har heldigvis ett par venner som er villig til å kjøpe det, men jeg hadde jo lyst til å bli "addicted" til The orange box også - noe jeg ikke ble i det hele tatt.

Nok negativt om spill boksen, Team Fortress 2 er utrolig bra, ivertfall innmari gøy å spille med en morsom grafikk! Det er selvfølgelig ett tillegsspill, men faktisk syntes jeg det var best i boksen. Portal er også noe helt for seg selv, og jeg begynner å like det nå som jeg skjønner det mer.

Mitt råd: Ikke kjøp The orange box hvis du liker vanlige skytespill sånn som CoD 4 - HL er helt annerledels.
Portal er et tenke spill, hvis du liker å tenke er dette et perfekt spill for deg.
Team fortress 2 har en utrolig morsom og fin grafikk, men det er bare online! Egentlig et lite spill som du kan kose deg med når du ikke vil tenke så mye.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
javell, men jeg putta det her..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Kanskje greit du skrev det her, for responsen min er litt lengre enn normalt for et forum.

The Orange Box er det det beste spillet jeg har spilt. Punktum. Ja, jeg har spilt Zelda OoT også, men det havner glatt på en andreplass i forhold.

Skulle ønske du utdypte hva som var kjedelig?

Skal innrømme at første gang jeg fyrte opp HalfLife 2 var ikke jeg heller så veldig imponert. Grafikken begynner å bli utdatert, og etter et par timer uti spillet begynte jeg å lure på om jeg i det hele tatt gadd å fortsette fordi det begynte å kjede meg. Herregud, man løper jo bare rundt i byen og flykter?

Etterhvert skulle det utvikle seg til varm kjærlighet. HalfLife 2 er til dags dato det beste spillet når det gjelder banedesign og historie, og det greier å engasjere deg følelsesmessig. Man blir faktisk glad i karakterene.

Portal er også en herlig forfriskende opplevelse. Gi det en sjanse, spill gjennom det og du glemmer det aldri. Legg merke til usedvanlig god, mørk humor.

Hadde Team Fortress 2 blitt solgt fullpris for seg selv, ville jeg fortsatt gitt det toppkarakter. Etterhvert som du spiller det og begynner å bli litt god så legger du merke til at det ligger en knivskarp balanse i spillet, og at du er nødt til å samarbeide for å vinne.
Ofte er det bare små detaljer i strategien som er avgjørende. Utrolig vanedannende og timene flyr avgårde!

Kunne faktisk tenkt meg å skrive en hel blogg om The Orange Box, men nøyde meg med å skrive en av GR`s lengste kommentarer
  • 0
Oj, ok jeg skal fortsette å prøve det! Takk!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Lange og dype kommentarer lenge leve!
  • 0
The Orange Box er rubbish...
Just kill him with your awesome
  • 0
Skjønner ikke hva folk ser i HL. Jeg ville mye heller skutt Nazi-zombies eller spilt Sabotage/HQ med Soraki en lørdagskveld enn å slenge stygge romvesener og andre krapyler veggimellom med en gravitygun. Hadde Orange Box selv en gang i tida, men det solgte vi. (broren min og jeg). Hater alt som har med romvesener og sci-fi og framtid å gjøre!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hater alt som har med romvesener og sci-fi og framtid å gjøre!
da antar jeg at du ikke skal kjøpe det nye aliens spillet må nok si meg enig i det du sier, latterlig blanding av skrekk og gørr
  • 0
Siterer Soraki:
The Orange Box er rubbish...


Tull, 5 gode spill til prisen av et halvt? Nydelig kaller jeg det, og selvfølgelig må du ha det til pc
Musikk > Film > Spill
  • 0
Lawl, jeg liker det ikke så godt, men det er bra.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Betalte 56 kr for Team Fortress 2 på Steam, 50% Week. Beste online spillet jeg har spilt, klassene er så utrolig balansert
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
TF2 det er et kult spill, ja.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Spiller fortsatt tf2
  • 0
Førsteinntrykket er bedre enn spillet egentlig er
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
. ja.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
hehe
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Det spillet her suger. Period, end of time.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jau. Jau

Lagt til 2011-04-16 16:54:
k
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!