Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Folk kan lure på hva jeg mener med overskriften, men hvis du ikke leser VG på nett så ser du hvorfor jeg setter dette opp.

I følge VG (Verdens Gang hvis ikke noen viste hva VG sto for) så har Mahmut Aygun AKA Kebabkongen blitt forent med de andre nytenkene personene som har en bakgrunn når det har med utviklingen av Fast Food igjennom årenes løp.

Mahmut Aygun var bare 16 år da han kom med ideen å åpne sin egen matvogn. Som vi alle vet så blir Kebab laget ved å bruke; flatt rundt brød, Kjøtt (Kylling, biff hva enn som faller i smak) salat, krydder, dressing osv.
Men Kebab startet opprinelig med ris og krydret lammekjøtt som man kan kjøpe den dag idag i mange kebabselgene "resturanter"

Denne bloggen hedrer Mahmut Aygun som en person som tenkte nytt og ut av boksen på en måte når det var om mat. Antaglivis så var han lei av det gamle og tenkte på å ha dette i hendene i et brød enn på en talerken eller noe annet.

Som mange nytenkene personer sa "Ut med det gamle, og inn med det nye"

Ok så fant jeg på det xD
My Brain...
  • 0
Haha, nice blogg

Har bare spist kebab to ganger i hele mitt liv od de gangene har jeg ikke spist opp hele en gang
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Vel!

Denne gangen så kan du tenke på Kebabkongen, og spise den fordømte Kebaben opp! Og tenke på hva han gikk igjennom for å gjøre Kebab mulig
My Brain...
  • 0
kebab på fylla FTW
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
spiser en kebab i uka jeg!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Mahmut Aygun er ikke død!

Han vil leve videre i hjertende til alle de kebabspisende zombiene på planeten jorden.
  • 0
Den kebaben ser ut som dritt. Ikke si at du spiser den typen? Med så store kjøttbiter på en side og grønnsakene på den andre... Ta en tur til bislett kebab i Oslo så får du smake på en liten bit av himmelen.
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
R.I.P kebabkongen og kebab er godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kebab ftw!
Visste dere at 8/10 nordmenn mener det er skumlere å spise en kebab kjøpt i Oslo sentrum enn å sitte på et kapret fly?!
Så det på "9/10" som gikk på tv2 (ellerno)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Siterer jonaskram:
Kebab ftw!
Visste dere at 8/10 nordmenn mener det er skumlere å spise en kebab kjøpt i Oslo sentrum enn å sitte på et kapret fly?!
Så det på "9/10" som gikk på tv2 (ellerno)


tviler ikkje. huske regel nr 1: ikkje kjøp kebab billigere enn 35 kr!! då er det smuglerkjøtt(ifølge eksperter er det umulig å lage en kebab for billigere en 30-35 kr hvis de bruker norsk kjøtt, det vil si kjøpt i norge å ikkje kjørt fra tyskand i en bil uten noe form for avkjøling.NAMNAM).sikkert derfor alle i bergen plutselig satte opp prisen fra 30-35.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
vg er ikke lengre en forkortelse av verdens gang
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
  • eppi
  • eppi
kebab på vei hjem fra byen en lørdags kveld *sikle*

rip
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Kebab er godt!

R.I.P. Kebabkongen
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
ReMinD:

Jeg spiser kebab, men jeg valgte det bilde fordi jeg syntes den passet til.

Ikke fordi jeg spiser den typen
My Brain...
  • 0
oh, ny ble jeg keen på kebab
Elsker det

RIP Kebabkongen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
ReMinD:

var på Kamelot-konsert i oslo i mai i fjor. bodde hos onkelen min, som bor på bislet. jeg og en kammerat gikk nedover mot sentrum scene, og tenkte vi skulle ta en kebab fra bislett kebab på veien, og den var helt ålreit! MEN: kebabmage, mens jeg sto i køa! det var lite ålreit! Kom til Elverum og spis på Manis Kebab, så skal dere smake GOD kebab! skal spise kebab til lunsj i dag jeg! 8D
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!