Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Akkurat nå er jeg i lykkerus og selv om jeg kanskje ikke burde ha skrevet noe, så må jeg det bare! Battlefield: Bad Company 2 kommer til PC og merk dere PC samt til Xbox 360 og PS3 og det blir brukt en litt oppdatert versjon av Frostbite-motoren som vi kjenner gjennom det første spillet!

Endelig og akkurat nå hopper jeg opp og ned av stolen og tankene har plutselig hoppet over på noe annet. Nå skal det søren meg bli ny krig og håper inderlig at det også blir mulighet for PC-eiere å spille mot konsolleiere. Det er mange som sier at aimen er bedre med mus og tastatur, men jeg har søren meg også sett spillere som er helt unike med kontrollerne sine.

Battlefield 1943 kommer kun til konsoll og til Xbox Live, PSN Store og PC. Dette spillet vil bruke den Frostbite-motoren vi kjenner fra Battlefield: Bad Company.

Nei, dette var meget gode nyheter og nå er jeg meget glad i både Dice og resten av EA!

Takk for at dere gjorde dagen min komplett!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ohh yeah! Men BF3 da?
  • 0
http://www.battlefield.com/badcompany2/

Høres ganske rått ut

Gleder meg også til bf3.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Helt utrolig rått! Er i lykkerus, gleder meg enormt.
  • 0
men eeeh, 1943 kommer helt sikkert ut til pc en eller annen gang =) trodde jo ikke at bad company kom på pc. Håper de gjør at spillet blir mer kompitabelt for pc.. Slik som i GTA 4 så nytter det jo ikke å skifte på no kontroller osv pga det står bilde av en x box kontroller. Blir som oftest litt rart når man tar et spill som har vært på konsoll og går over til pc. Men detta blir rått!
OmgLoLRoflStfuNoobHaxxorFtwRoflkopterPmsl!!
  • 0
Tror nok at det vil gå en stund før evt. Battlefield 3 kommer, men det gjør ingenting nå for Dice lover oss masse mer av det gode vi fant i Bad Company
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jippi!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Battlefield 1943 kommer også til PC og ikke kun til Xbox 360 og PSN

Dobbelt lykke i dag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Yesss!!! jeg elsker bf serien
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
WOHOOO!!! JAAAA!! YESS!!!! JEEEEI!!!! WOHJOHOHOHOHAAAAJIPPIII!!! : : D
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
  • eppi
  • eppi
*lykkerus*
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Det høres bra ut dette!

Jeg er også veldig glad i Dice! De er noen av verdens beste utviklere!

Men jeg må innrømme jeg heller hadde håpet på en BF3. BF2 på PC var for meg et mye bedre spill online enn det BF:BC var, så jeg vil tilbake til den gamle klassikern på PC, men kanskje dette er en slaks ventepølse...? Forhåpentlighvis passer dette; "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"! Jeg har troen!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Jippi!

Glad at ikke BF: 1943 er noe àla BF: Heroes, men et ordentlig ekte spill og online!

Jeezez, som jeg gleder meg!!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Jeg for min del frykter at måten EA presser utviklerne sine til å utvikle så mange mange spill samtidig kan gå utover kvaliteten. Når man i tillegg kan ta i betrakning at disse spillene ikke blir annonsert nå for å bli utgitt om 5 år i tillegg.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Okay det er BF:BC i et annet kostyme, men fy så fett det ser ut!

Trailer: http://www.battlefield1943.com/
jeg liker sjøpølsa
  • 0
BF Bad company var veldig bra, så jeg gleder meg til 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Mmmm... Mirror's Edge 2... *sikle*
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Der var drømmen gått i oppfylelse! Med renter, til og med!! Ikke bare ett, men to!!!
Endelig! Gleder meg så sykt til jeg atter en gang kan vende tilbake til slagmarken, og kveste alt som kvestes kan!!
Battlefield 2 er verdens beste online skytespill, nå er det på tide at noen andre tar over tronen!
Og hvem kan slå battlefield 2? Svar: Battlefield Bad Company 2!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
har nettop rundet BF BC og gleder meg til BF BC2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vil Battlefield 1943 bare bli onlinespill? Og hvis de vurderer å gi ut et vietnamspill en gang får du sannelig slå på tråden!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg gleder meg enda mer nå etter å ha sett både trailer og skjermiser. Bare tanken på at Dice skal bruke en oppgradert versjon av Frostbite gir meg ståpels. Bad Company var jo et kongespill og faktisk en aldri så liten revoulsjon med tanke på ødeleggelser selv om de var skriptede. Om du gjemmer deg bak en mur, er du aldri trygg og man blir fort tatt ut om en fiende besitter en bombekaster.

Mer av alt sier Dice det skal bli i Bad Company og at nå blir lagspillet enda viktigere.

Synes også at Battlefield 1943 så helt rått ut og noe i traileren minnet meg om Wake Island. Sikkert jeg som sø feil, men stilig var den i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette blir bare bedre og bedre og nå er ventetiden frem mot sommeren og vinteren laaang

Gleder meg til å se en trailer fra Battlefield: Bad Company 2 også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja, vi har mye å glede oss til i tiden frammover! That's for shure!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!