Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg var ikke helt sikker i starten om dette kunne bli bra. De fleste RTS på konsoll sliter med for vanskelig og vrien styring, men denne gangen er det et stort unntak! Det fungerer forferdelig flott på Halo Wars, og dette blir nesten en revolusjon for RTS på konsoll. Det er ikke tungvint i det hele tatt, og det er lett og manøvrere seg over kartet.

Menyen er delt opp i noen moduser. Disse er Campaign, Skirmish, Training, Multiplayer og Options. I demoen får du spille de to første banene i Campaignen, og de er veldig god og dreven. Diss filmklippene som dukker opp av og til er også av super god kvalitet, og de imponerer stort. Makan til bedre mellomsekvenser har jeg nesten aldri sett! Skrimish er en modus der du velger bane, og kjemper mot andre Npc's. Du velger hvilken class du vil ha, og du setter i gang.

Gameplayet er også veldig, veldig godt, og det er en av de beste gameplayminnene jeg har fra RTS. Allt handler ikke om at du skal lage base, her handler det for det meste om fullspekket action, og det fungerer kjempebra. Spillet ligner veldig mye på Halo-serien, noe som er bra, fordi dette hører jo til Halo-serien. De samme troopsene er her også, slik som marines, odst, grunts, elites osv. Det er også noen andre nye krigsvåpen du kan bruke, men du har ikke tilgang til allt i demoen.

Når det gjelder musikken og lyden er dette også top-notch, og musikken passer rett inn i Halo-universet. Ikke like storslagen som originale halo, men ikke langt unna. Grafikken er også veldig bra, men føler at det er det svakeste punktet på demoen. Den er veldig bra, men samtidig kunne det blitt enda bedre. Dette er jo selvsagt en demo, så jeg vet ikke helt hvordan det blir. Fargene er av Halo typen, og designet ligner også på Halo. Det er dumt at partikler og ting som har blitt ødelagt forsvinner så fort, noe jeg syntes trekte litt ned. Jeg har en følelse av at holdbarheten på Halo Wars kommer til å bli storslagen. Med alle disse modusene, er det nokk nok å gjøre, og jeg gleder meg til spillet kommer ut!

Multiplayeren kan ikke prøves i demoen, da må man ha spillet. Dette var en demo, så mye kan forandres. Demoen var iallefall helt superdigg!

Mine karakter om demoen:
Grafikk: 8/10
Gameplay: 10/10
Lyd: 9/10
Holdbarhet: 10/10
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Denoen var bra, men ikke så bra at det fortjener så gode karakterer som 9 og 10.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg er fulstendig enig med deg
Likte demoen utrolig bra! Dette blir garantert et kjøp
  • 0
Det blir et garanter kjøp til meg og
Jeg som lovet til foreldrene mine å ikke kjøpe et nytt spill før om til sommer'n
Må vel begynne å forhandle med foreldrene mine
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Har spilt demoen litt jeg også, tenkte å gjøre den ferdig i kveld. Det virker som om de er på rett vei ja, veldig morsomt å spille! Halo revolusjonerte FPS på konsoll, kan virke som Halo Wars revolusjonerer RTS på konsoll også!
  • 0
Siterer Manfrozen:
Det blir et garanter kjøp til meg og
Jeg som lovet til foreldrene mine å ikke kjøpe et nytt spill før om til sommer'n
Må vel begynne å forhandle med foreldrene mine


Hvorfor skulle du love noe sånt?
  • 0
Hehe, ja xD

Lagt til 2009-02-07 18:30:
Jeg la merke til at de var litt skeptisk da jeg kjøpte det siste spillet, og da kom det bare rett ut av munnen min. Skulle aldri ha sagt det

Lagt til 2009-02-07 18:30:
Mendet går sikkert bra, ellers smugler jeg det inn
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Halo revolusjonerte FPS på konsoll, kan virke som Halo Wars revolusjonerer RTS på konsoll også!


Halo revolusjonerte FPS på konsoll?, er da ikke så enig med deg der da.
Har ikke prøvd demoen for den lastes fortsatt ned.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Halo revolusjonerte FPS på konsoll?, er da ikke så enig med deg der da.
Har ikke prøvd demoen for den lastes fortsatt ned.


Jo, Halo brakte mange nye elementer til FPS når det kom til Xbox, i tillegg til å ha en utrolig lettvint kontroll i forhold til andre FPS spill. Til og med Gamereactor har skrevet det. Angående Halo Wars så er det det beste RTS spillet jeg har spillt på konsoll. Ever. Ja, for min del slår det faktisk spill som Red Alert 2 og Command & Conquer på spillbarhet, og man har nesten like god kontroll over hva man driver med som med mus. Jeg tviler ikke et sekund på at karakteren 9/10, som Gamereactor ga det, var fortjent.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Fikk det 9/10? Jesus det er langt over hva jeg hadde tippa. Gleder meg til det kommer i butikkene, sikkert grisemoro å spille mot kompiser over nett!
  • 0
Førsteinntrykk av Halo Wars (demoen) FANTASTISK
Gøy å se en annerledes arbiter også
  • 0
Gravkorset, ka mente du med det der?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
hadde vært gøy å få prøvd Halo Wars, men nå er xbox'en på reprasjon så forhåpentligvis får jeg den igjen før realeasen jeg gleder meg
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Nå har jeg spilt gjennom hele demoen og et skirmish oppdrag, og jeg er overbevist. Dette blir et selvfølgelig kjøp fra meg ihvertfall.
  • 0
Elsker demoen, blir nok et kjøp for meg. Historien virker spennende, og de to første campaign bretta var veldig morsomme.
Kommer nok til å prøve å få limited edition har hørt at man får med Mythic Map pack til Halo 3.
  • 0
Kult
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Manfrozen:
Gravkorset, ka mente du med det der?
Vel en arbiter dør jo før eller siden i kamp og du kan lett se forskjellen mellom nåtidens arbiter og den for 20 år siden i demoen.
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Manfrozen:Gravkorset, ka mente du med det der? Vel en arbiter dør jo før eller siden i kamp og du kan lett se forskjellen mellom nåtidens arbiter og den for 20 år siden i demoen.
Arbiter er jo en tittel, men sikkert elites du mener.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Det er sant det du sier, demoen var herlig.
Om en uke sitter de fleste av oss forhåpentligvis og spiller fulversjonen!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!