Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jess, da er det på'n igjenn..Jeg har lyst til å kjøpe et nytt spill og skriver blogg om det.

Spillene denne gangen er som følgende: Killzone 2, flower eller Uncharted: Drake's fortune.
Uncharted koster 199kr her jeg bor, killzone 2 koster 199kr i bytte mot et spill og flower koster 59kr..
Jeg selv har aller mest lyst på KZ2, men lurer grasalt på om dette passer meg. Har lenge tenkt på å kjøpe Uncharted, men det virker noe rart og kort..Ikke vet jeg, men utifra det jeg har hørt så er det veldig kort..Noe som vil si noe svak holdbarhet, og det liker man ikke!

Noen tips, go ahead!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Killzone 2!! Det spillet kommer nok til å vare en stund pga multiplayeren!
  • 0
Killzone 2 og Flower!

Begge eller bare Killzone 2... Gå for Killzone 2
My Brain...
  • 0
Jeg ville kjøpt Killzone 2 og flower.
  • 0
Hehe,Flower har ikke så god holdbarhet,men er fantastisk uansett xD
Men gå for KZ2
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Killzone 2.
Love is our resistance!
  • 0
ikke for og være frekk.. men personlig så synes jeg at dette kan skrives i forumet.
  • 0
Det er ikke frekt, men jeg velger å skrive det som en blogg fordi jeg syntes det er mye mer ryddig + at det er lettere og komme fram til.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Uncharted er skambra, mens jeg tror Killzone 2 kan være enda bedre. Alt etter smak og behag

Det er en stor forskjell mellom flower og de to andre. Selv om det er billigere ville jeg enten gått for Uncharted eller Killzone 2!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Du har jo avatar fra Killzone..

Go figure
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Killzone 2 og Flower - uten tvil
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Killzone 2 i alla lägen grabben
hello brothers
  • 0
Hvorfor ikke kjøpe alle tre når det er så billig?
Uansett vil jeg hvertfall anbefale Uncharted og Flower!
Just kill him with your awesome
  • 0
går for killzone2
tho
  • 0
Jeg går for KZ2, og flower etterhvert. Takk for tips til alle!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Killzone 2 og Flower. Har selv ikke prøvd Flower, men DAMN!!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Jeg gjør som de andre og svarer helt ukonstruktivt Killzone 2. Eller kanskje jeg skal gjøre som noen andre her - å anbefale et spill jeg aldri har prøvd.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg vill ha gått for Uncharted til å begynne med. Men det er bare meg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg rundet Killzone 2 raskere enn Uncharted. Jeg hadde kjøpt Uncharted først.
Glasgow smile.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!