Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ok, nå skal jeg fortelle om hvordan de mobilene jeg har hatt er blitt skiftet ut. Dette... er en sånn... tragedie.

Mobil 1: Noki, som var sykt dårlig. Men den kunne ringe, og det holdt. Men, etter 3-4 måneder, ble den stjålet av noen polske håndtverkere. (WTF!?) De ble aldri tatt. Føler at forholdet mellom meg og polske håndtverkere aldri blir det samme.

Mobil 2: Den var en Sony Ericsson, og den var helt grei. Så, etter 9 måneder, så ble den litt rar: Slo seg av uten grunn, ringte folk selv om den var lukket, og sendte ikke meldinger før tre timer etterpå. Så en venn av meg fikk "Bli med ut en tur?" klokka 11.

Mobil 3: Jippi! Ny mobil til jul, en Sony Ericsson W595! Men så, etter å ha ligget på bordet alene i 2 uker, konka skjermen. Hvorfor!? Så den var på reprasjon, men nummeret til den gamle mobilen min var blitt øverført uansett til den som lå på reprasjon, så jeg var uten moil i en og en halv uke.

Mobil 4: En ny mobil, samme modell som nr 3, for vi hevet kjøpet. Det er den jeg har nå, og heldigvis (for den, meg og alle andres beste) funker den bra. Så denne forsvinner ikke så fort! ...vent, var det en "kræsj!"-lyd jeg hørte nå?
Life is a game. And I am a hacker! :D
  • 0
Har en fremdeles en eller annen telefon med VGA kamera og en nice radio.

AND IT HAS FARGESCREEN!1111!!1!!
O.O
  • 0
Bloggen er godt og humoristisk skrevet med fin flyt. Synd å være så uheldig med mobilhandelen. Selv har jeg en HTC Touch Pro og jeg håper virkelig ikke at den feiler meg.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ikke kjøp Sony Ericsson for de klikker bare. Jeg synes at Nokia er mye bedre.
  • 0
Polske håndverkere...
En Fuego!
  • 0
Heller Sony´s Ereksjon...
  • 0
Siterer Kbomb:
Heller Sony´s Ereksjon...


  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!