Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Skryteblogg

Antall innlegg: 21

nintendofreak
Jeg skriver sjelden blogger. Dette er den femte jeg skriver, og jeg har vært medlem ganske lenge.

Så i et desperat forsøk på å gjøre det hele litt mer interresant skriver jeg denne bloggen fra det jeg straks skal gi meg i kast med å skryte av.
En iPod Touch, 2. Generation med 8 giga lagringsplass. For alle dere som ikke vet hva dette betyr så er det den siste utgaven av en iPhone uten telefonfunksjoner som ringing og SMS. Det er vanskelig å skrive fra den, så det kan fort bli noen skrivefeil.

Begynne å skryte litt, shall we? *kremt*
Den har:
Nettleser
Et eget program for å vise YouTube-filmer
Kalender
Google Earth
Kart
Bildeframvisning
Filmavspillingsprogram
Touch-skjerm (utrolig nok)
Høyttaler med overraskende god kvalitet
Klut for å vaske skjermen
Volumkontroll
Av/på-knapp
Mini-jackutgang
Kontaktliste
Musikkspiller
Ledning som gjør at den kan kobles ti PCen
iTunes (eller i hvertfall butikken)
Tilgang til drøssevis av flere programmer og spill

Og sikkert mye annet morro som jeg har glemt eller ikke oppdaget enda.

Hvis du ikke har skjønt det enda: Poenget med denne bloggen var å fortelle dere alle sammen at JEG HAR FÅTT MEG IPOD TOUCH!!! Hurra!:)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
Kakashi sensei
Ganske poengløs blogg, men gratulerer med Ipoden.
http://www.spillfeber.no/
Ash Ketchum
Døh, for noe tull. Ipoden har jo ikke ledning til pc'en! Den ville ikke jeg ha hatt

Nei da, gratulerer!
I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it?
HitmansBullet
Poengløs kanskje, men den fikk meg bare mer lyst til å skaffe meg den allerede prioriterte mp3-spilleren
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
nintendofreak
@Kakashi sensei: Poenget med en blogg er å fortelle hva som skjer i hverdagen sin. Dette er noe som skjer. I hverdagen min. Hvis du tar en titt innom blogg.no vil du nok oppdage at 99% av bloggene er av denne typen. Så det så!

Lagt til 2009-03-14 17:12:
@Ash Ketsjum: Nå står ledning på lista
Stupebrett
Jeg har en iPod touch 1.generation.
Hva kalles en smart person i Sverige? Turist
nintendofreak
@Stupebrett: Hurra for det;)
MrPorcupine
Gratulerer
Master_ike
Har den av og på knapp?! Utrolig ikke sant?
We have to nuke our imagination!
nukers1234
da skal jeg skryte enda mer og si at jeg har alt det der + muligheter for ringing og sms. ja jeg har iphone!
jonaskram
Jeg har iPhone XD Skryte litt her også! Men grattis!!
Hva er det egentlig som definerer deg?
Soraki
Gratz! Morsom blogg!
Just kill him with your awesome
The xbox 360 guy
Garttis!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
Nipaw
Og denne touchen din har alle de samme funksjonene som en mobiltelefon som koster to tusen mindre .

Gratulerer alikevel, da, jeg er bare ingen i----- eller whatever fan.
O.O
quakecry
Gratulerer! Har selv lyst på en touch *missunelse*
nintendodude
Har selv en ipod touch. Jeg har den første versjonen. Den eneste forskjellen er at den ikke har innebygd høytaler. Gratulerer!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
Gamer123
grats!
En Fuego!
KiDD
Grattis med Ipod Touc, Nintendofreak! Den hørtes kul ut.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
Thehammerofdawn
Denne bloggen ble lest fra min ipod touch og meldingen min er skrevet med den. Det gaar tregt gratulerer fantastisk maskin
hamletsss
Jeg har en iPod Nano Vant den i Flax-lodd(ja faktisk )
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
brother brawl
gratis med ny pod

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 40% Playstation 4
  • 12% Xbox One
  • 25% PC
  • 11% ALLE!!
Resultat
Animorpher: Ganske sikker på at bikkja har løpetid igjen...Det eneste minuset med og ha en hunn bikkje og en himla irriterende periode :/Følg
2013-05-25 00:28
Royality-indeed: Fast & Furious 6 var siiickFølg
2013-05-24 23:56
ElGamer: Tar en tidlig kveld for en gangs skyld. Så god natt GR.Følg
2013-05-24 23:48
xXAkresSXx94: Det bringer tilbake gode minner når eg ser på videoer av Pokèmon Cards Unboxing på YouTube.Følg
2013-05-24 23:16
princesszelda: akkurat nå er det perfekt ute! sommerkvelder er de fineste.Følg
2013-05-24 22:10
ElGamer: Føler meg overaskende sliten selv om jeg føler at jeg har gjort veldig lite.Følg
2013-05-24 21:52
Parkour Gamer: Så da var jeg dyttet ned av top fem aktive all time ... Og jeg som en gang var nummer to!Følg
2013-05-24 20:52
sonic og link: Da er det bare bonus oppgaven igjen, så er jeg ferdig med XNA eksamen!!Følg
2013-05-24 20:38
xXAkresSXx94: Ain`t no angel gonna greet me, just you and I, my friend! And my clothes don`t fit me no more.Følg
2013-05-24 19:04
remote: FrP føler seg mobbet av journalister og politikere. Vi får si at de stiller seg lagelig til hugg.Følg
2013-05-24 18:45
Tommy Kvaernerud: Takker! Prøver å få bildet bedre før neste video. Sliter med lyset.Følg
2013-05-24 17:08
ElGamer: @TK: Er deg velfortjent! Utrolig rått å se deg tegne som du gjør!Følg
2013-05-24 17:04
The Cookiemonster: @TK: Skjønner jeg godt, den videoen var jo veldig bra! Vil gjerne se flere av de der!Følg
2013-05-24 16:53
Kakashi sensei: http://www.twitch.tv/markus0000 må få brukt opp bonus poolen.Følg
2013-05-24 16:49
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59491/ Nyeste innlegget i bloggserien er ute nå! #reklameFølg
2013-05-24 16:39
sonic og link: Da har jeg gjort alle oppgavene som er nødvendig. Da gjenstår bonus oppgaven + finpussingFølg
2013-05-24 15:44
remote: @TK: Det er kanskje ikke så rart! Videoen er stilig!Følg
2013-05-24 15:02
Play: bruk now annet enn ChromeFølg
2013-05-24 15:01
Parkour Gamer: Er jeg den eneste som ikke kommer inn på forumet eller profiler?Følg
2013-05-24 14:56
BETA +