Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mitt navn oppsto slik: Jeg tok joey først, som er USA's navn på Joachim, etter det tok jeg mac fra min forrige yndlings tv-serie MacGyver, også tok jeg fra Hustle And Flow som var min forrige favoritt film, og tok flow derifra.

Kreativt, spennende og entuistiastisk ikke sant? JoeymacFlow, gameren som alle kjente til. Mitt motto er: "Joey, en maccer som flower mye" Kødda! HAHAHA :D
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Et bra og veldig kreativt navn.
Jeg har jo ikke noe kreativt navn men det er bra for det. Especter er jo et farge especter så Espectro passer bra selv om det ikke var min ide.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
*host* Skryteblogg eller? *hark*
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Helt greit nick, ikke noe spesielt.
  • 0
Evven Eleven...Det rimer
Love is our resistance!
  • 0
Siterer Nutcracker:
Helt greit nick, ikke noe spesielt.


Says the king of nicknames
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Måten jeg fant på mitt alias er mye mer dypt...

Jeg satt der en trist og regnfull dag... Da jeg plutselig så en OND DEMON FRA HÆLVETTE! OG SÅ KOM SVENSKENE....

Åkei, så tok jeg Nipa (navnet mitt) og la på en w (for William, mellomnavnet mitt).

Harcoer noh?
O.O
  • 0
Kreativiteten er på din side... I motsetning til meg
En Fuego!
  • 0
Tok Andreas, var opptatt la til litt av etternavnet( på engelsk altså) und voila! Andreas-fox. Nå går jeg og skriver en blogg om det!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeg angrer på navnet mitt.... The xbox 360 guy. Lite kreativt, huh? Yep!

Skulle ønske man kunne skifte navn...

Kreativt navn det, Joeymacflow! det er faktisk et bra navn!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Haha, takk for alle som syntes det er bra. MEN det var egentlig en tulle blogg, men tusen takk uansett. Nå syntes jeg det ble litt mye men her, menmen..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Mitt nick var ikke like gjennomtenkt som ditt Joeymacflow og synes du har gjort en god jobb der
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nikket ditt er kult. Mitt oppstod som forslag på xbox live DAF er initialene mine, og når jeg skulle skaffe live var det allerede brukt
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
takk takk folket i like måte folket
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!