Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fast & Furious 4

Vin Diesel er tilbake i et actionfylt bildrama med drama og intense biljakter som får meg til å sjelve i buksene

Jeg tok turen for å se den nyeste fast & furious som hadde premiere kl 18:30 på kinoen her i byen. Jeg har hadde hatt store forhåpninger til denne filmen siden jeg er en skikkelig bil og ikke minst Vin Diesel fan. De forrige filmene i serien er sykt bra og jeg gledet meg til å igjen sette meg ned og høre lyden av Vin Diesels mørke stemme.

Denne filmen er en ren actionfilm vi blir med en gang kastet inn i et fantastisk bilaction der filmen baserer seg veldig på leken katt og mus. Katt og mus spiller en stor rolle i filmen, FBI prøver å få tak i Dominic Toretto(Vin Diesel) som prøver og legge sin kriminelle fortid bak seg uten helt og lykkes. Vi møter igjen de gamle vennene i Fast & Furiouse og filmen blir veldig lik sine forgjengere. Vi befinner oss i Mexico og Amerika i denne filmen od det blir mye pendling frem og tilbake. Filmens handling mister man fort grepet på og historien er ikke spesielt god, men helt ok.
Slike filmer som dette er ikke noe for alle man må være glad i Actionfylte bilfilmer og spesielt biler.

Vin Diesel har hatt en stor rolle med på å lage filmen og jeg vil absolutt si at han sitter komfortabelt bak rattet. Filmen holder intensiteten og spendingen hele tiden og blir sjeldent kjedelig. Fast & furious 4 er en god blanding av ulike ting humor spiller også en stor rolle og Vin Diesel har som alltid en lur kommentar på lur som virkelig trekker på smilebåndet et par ganger.

Når det kommer til spesial-effektene i filmen er disse ganske bra og eksplosjoner ser ganske bra og realistisk ut, men kunne til tider hvert en del bedre. Effektene blir til tider tamme og ikke så polerte, men alt i alt ganske bra.
En ting jeg er veldig fornøyd med i denne filmen er nok musikken. Den passer inn og skaper en stemmning som hjelper på filmen og musikken er flott.

Fansen er nok mektig imponert over denne filmen og det er også jeg som er en fan, jeg er rett og slett imponert og dette er en av de beste filmene jeg har sett på en god stund.
Filmen har tatt meg med storm og filmen har absolutt satt sitt preg på meg og jeg er rett og slett mektig imponert. Jeg gleder meg til å se mer fra Fast & Furious som mest sannsynelig ikke er slutt og spesielt gleder jeg meg til å se mer fra Vin Diesel som blir å se i et filmbasert spill om Riddick senere denne måneden.

TERNINGKAST 6
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
skal kanskje se filmen i morgen, er stor fan av f%f serien har to biler fra filmene i midnight club L.A skylinen og rx-7-en
  • 0
Vin Diesel er en møkkadårlig skuespiller, det er også FF filmene. Hadde de kutta ut alt som er mellom bilscene kunne filmene vært kule bilscener, men ellers er det bare ræl. Bilene er kule, det skal de ha og bilscene så klart. Det at Vin er en dårlig skuespiller glir fint sammen med filmen, så det passer sammen. Og den såkalte humoren er rimelig tørr. karakter: 2+
Bilscener: 5
Jævelhøns
  • 0
Terningkast 6 faktisk? Jaja, men det er din anmeldelse.. Får se denne filmen en gang jeg også da
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Jeg og gutta skal se denne filmen på søndag, samme om det er hjerneføde eller hjerneforråtnelse, bare den er underholdende.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Det er mulig jeg og madammen skal se denne filmen i påsken

Takk for fin omtale Espectro
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bare hyggelig Bernt Erik
Filmen er knall og det var ikke noe tvil om at jeg syns det var en 6. Alt er bare rått.
Baardern: Vin Diesel kan ikke regnes som en dårlig skuespiller når han blir regnet som en av de beste skuespillerne og produsentene i hele verden.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Må jo se denne visst du sier den er så god.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Du burde så absolutt se den en veldig god film
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Vin Diesel kan ikke regnes som en dårlig skuespiller når han blir regnet som en av de beste skuespillerne og produsentene i hele verden.

Nei?
Æsj, kunne ikke en gang fordra den første Fast and Furious-filmen, så det er høyst usannsynlig at jeg noen gang kommer til å se denne.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Veldig god omtale av filmen, men jeg er ikke helt enig i karakteren. Ville selv gitt den en 5'er, alt er ikke perfekt. Men god anmeldelse!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
skreifiskaren: Selvfølgelig passer ikke filmen for alle og du liker ikke fast & furious filmene så da liker du ikke denne. Vin Diesel er en knall skuespiller og er ønsket i ganske mange filmer og han er kul, men alle liker ikke han og det er greit.

Joeymacflow: Takk for det. Jeg syns nesten alt i filmen var perfekt og jeg syns det var en 6, men det er en svak 6.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Fast and the Furious minner om en filmatisering av Need for Speed...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja det gjør det når det kommer til bil delen så er det nesten helt likt. Det er også Fast and the Furious spill, som er ganske bra
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
jeg har kjøpt alle i serien og denne blir intet unntak! Serien eier og det vil den alltid gjøre. PUNKTUM.
  • 0
Nå liker ikke jeg Vin Diesel, men men
God anmeldelse ^^ Färre og färre skrivefeil

Btw: Sitter på finsk internettkafé, så jeg kan ikke skrive ä eller ö
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Takk Jonaskram. Sitter du på Finsk internettkafè då kult, da regner jeg med at du er i Finland.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
kan du si med hvem som mener han er god skuespiller? jo, tusen viss at tenåringer rundt i verden som synes en film er dritt bra hvis det er masse skyting og bilkjøring. som jeg vet har han ikke fått noen utmerkelser for sine skuespillerpresentasjoner. han spiller kun i drittfilmer med masse action som tiltrekker seg massevis av tenåringer verden rundt.

Lagt til 2009-04-04 17:42:
vin diesel har spilt i enkelte gode filmer, men filmene er som oftest jo bedre jo mindre Vin er tilstede. han gjør på ingen måte en film bedre, da spesielt når har hovedrollen er filmene alltid crappy.
Jævelhøns
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer dark samus nemesis:
Fast and the Furious minner om en filmatisering av Need for Speed...



nei huff huff, uvitenhet.

"Need for Speed Underground" er en ripoff av "The Fast And The Furious"

Det er så likt at man nesten kunne saksøkt skaperne av NFSU for plagiatisme.

"Need For Speed Underground" 2 låner mye av "2 Fast 2 Furious".
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Ooops, my bad.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Terningkast 6, skeptisk
Always look on the bright side of life...
  • 0
har ikke sett den enda men, jeg skal se den snart
Solberg!!
  • 0
så filmen på premieren.
jeg gir også gilmen 6.
her i bergen begynte alle i kinosalen å klappe når filmen var ferdig.
et gledelig minne
What the fuck are u looking at!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!