Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag, når jeg skulle skru på min elskbare, dyrebare og søte playstation 3 så puttet jeg inn cden til Killzone 2 og ventet på at spillet skulle begynne. Der så jeg en oppdatering, og jeg og min venn Bluedaf tenkte: "F*** eller, hvorfor må det være nå". Bluedaf skulle nemlig for første gang prøve KZ2.

Men til saken; det har kommet tre nye ranker på killzone 2, det er stjernene, men bare med striper. Altså 1 stjerne og to stiper, 2 stjerner og to striper, og sist men ikke minst: 3 stjerner og 2 striper. Og det er jeg drit fornøyd med, for jeg ELSKER rank. Da mener jeg som på CoD4, og alle andre FPS-spill har på online-delen sin.

I tillegg til at jeg liker rangering på spill, er jeg også fan av det på ekte. Både politi, millitæret, brannvesenet, sykehuset, rødekors osv. har dette og jeg syntes det er dritt kult / fett / smuud. Det som også er litt bra er at det er ranker på GR, men det betyr ikke like mye som på ett spill for meg.

Så, eh, liksom. Hva syntes du om ranker?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Elsker ranker Det ligger mye svette, blod og tårer i halo ranken min( Colonel grade 2 )
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
"svette", rettelse: Svetting. Neida, .
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Synes raking er en bra ting, for det øker holdbarheten på spill en del.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ja
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Det å alltid ha et nytt mål for øye er helt klart med på å forlenge kvalitetstiden på et spill, og i spill som CoD(har ikke prøvd KZ2 dessverre), er det jo "uendelig" med ranks å strekke seg etter
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Det er digg å komme opp i rank på online spill
du ternker liksom Yess
Shitting dick nipples
  • 0
Ranker er oftest feil på nettspill, jeg eier folk(jeg har ingen rank) som er på 10 rangen på ETQW
  • 0
10. prestige snart! *sikle*
Just kill him with your awesome
  • 0
10. prestige snart! *sikle*

Cod-nerd? Neida..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Så bra at det har kommet flere ranker på KZ. Jeg har vært borte så jeg har ikke sett dette, men nå tror jeg at jeg skal spille litt KZ.

PS! Fet blogg JoeyMacgyverflower
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Espectro: Vi får spille litt sammen også, da eller? xD Haha, fett kalle navn, utenom flower Neida..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Ja vi må spille vi har ikke spilt så mye sammen, det må vi få gjort noe med. Ja syns det navnet passet deg bedre
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Passet det bedre med flower, nå ble jeg såret.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Så lenge det fungerer som det skal, liker jeg det veldig godt. Men hvis det ikke funker (sånn som på GR) da kan det være litt kjedelig.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Elsker ranker og da tenker jeg spesielt på de som finnes i Battlefield-spillene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ranker gjør Cod4 mye bedre... Ranker er SMUUD!!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Takk for kommentarer. Ranker er kult ja, og spesielt i cod og bf
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!