Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

360-en min har alltid bråka litt og det har aldri plaga meg. Man legger nesten ikke merke til det. Alikevel måtte jeg bare prøve å installere oblivion til harddiscen.

Og med en gang la jeg merke til hvor stille det blei. Omtrent som stillheten etter et skudd. Det er først når susinga forsvant at jeg tenkte noe over den. Noe mangler, noe som jeg ikke savner. Plutselig har 360 blitt den mest stillegående konsollen i historia!

Ulempa er at jeg nå bare har 3 av mine 20 gb igjen, det tok nemlig 6,7 gb. Alikevel er det verdt det. Når jeg er ferdig med Oblivion kan jeg fjerne det fra hardiscen(bare selve spillet, ikke det jeg har gjort) og dermed ha plass til et nytt. Jeg skal aldri mer høre bråk fra maskina mi, aldri mer. Selv om det ikke plager meg når den bråker er det så digg når den ikke gjør det. Nesten som han filosofen som slo seg i huet fordi det var deilig når han slutta.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Dette har jeg prøvd selv, men merka ikke så ekstremt stor forskjell. Det var bedre, men jeg legger ikke noe særlig merke til det når jeg spiller de spilla jeg ikke har instalert. Kanskje jeg må prøve en gang til, hvis forskjellen er så stor som du sier.
God blogg!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Joda, kjekt det, men håper MS lanserer en ny HDD på kanskje 1 TB eller noe, det har vært saker det
  • 0
3 gb igjen(woot) :p men uansett så har du helt rett det går mye stillere hvis du installerer det pÅ hardisken
  • 0
Petrol, du må huske å trykke play from harddrive ellers så funker det ikke
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Enig med der ja Master_bandit Det hadde vært saker det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ja fader. Har ikke prøvd den enda! Skal gjøre det med Reach nå! Thx for reminding me.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!