Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har lenge villet bevise at jeg ikke er spilleavhengig, og denne uka har jeg og Joeymacflow/joachim blitt enige om å ikke spille noe. Det er som et veddemål, men ikke om penger. Hvis vi klarer det er vi ikke avhengige, hvis ikke er vi det.

Dette er den tredje dagen og jeg klarer meg bra. Det er litt småkjedelig den timen jeg vanligvis spiller, men i det fine været er det stort sett ikke noe problem. Det frister litt å sette seg ned å spille, men jeg skal ikke gjøre det. Jeg er ikke avhengig og kan gå en helt vanlig uke uten spilling.

Det som er litt teit er at jeg ser mer på TV og sitter mer på PC-en som en erstatning. Og egentlig hjelper det ikke så mye å ikke spille når jeg fortsatt sitter foran en skjerm. Jeg gidder ikke så lenge da.

For deg som vil bevise at du ikke er spillavhengig er det bare å henge seg på. Klarer du deg en uke uten å spille?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Kommer ikke til å gidde det. Hadde nok bare endt opp her eller på tven og hva er forskjellen?

God ide da, uansett. Lykke til videre!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Takk Skjønner at du ikke gidder det
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Men jeg har faktisk spilt veldig lite i det siste, og det beviser vel at jeg ikke er avhengig. I løpet av en uka ca. har det vel blitt rundt 4 timer
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Da er du ikke spillavhengig I omtrent en måned spilte jeg nærmere 3 timer hver dag Skikkelig waste of time Nå spiller jeg rundt 10 timer i uka Ikke denne da
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Jeg har hatt flere perioder der jeg grunnet skole ikke har spillt på flere måneder. De første par ukene tenker jeg mye på spill tho, noe som tyder på en viss avhengighet. Men jeg har viljestyrke nok til å bekjempe avhengigheten.

Litt spesielt påfunn, men lykke til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tror jeg hadde kjedet livet ut av meg hvis jeg ikke hadde spillt på en hel uke.

Så ja, jeg inrømmer at jeg er avhengi av spill!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
En uke uten spill er du gal?

Neida jeg spiller nok hver uke, men nå for tiden blir det ikke så mye spilling bare mye GR. Har eksamen på fredag å har enda ikke begynt på oppgaven jeg skal snakke om i 20 minutter.

Uansett du og Joey får ha lykke til med utfordringen som jeg tror de fleste klarer, men en ting jeg ikke kunne klart hadde vært en uke uten GR
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Du har et poeng der Espectro. Hva er "rekorden" i å spille mest i løpet av en uke her?
Min er på ca. 25 timer tror jeg.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg tror min er rundt 40 eller noe, men nå er jeg ikke helt sikker. Spilte mye før, men nå blir det mest GR og da snakker vi vel 50-55 timer eller noe hver eneste uke.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Spiller kanskje 3-4 timer hver dag...Noen dager mere og andre dager ikke noe...
  • 0
Gidder ikke å prøve, og jeg er litt skeptisk til at en uke beviser noe. Men du skal jo ha litt ære visst du klarer det. Bra at du tar ett intiativ til at folk kan henge seg på.

Vet ikke hva rekorden min i å spille på en uke er, men jeg tipper det må være i romjula eller noe. Da har jeg jo fri, og jeg har mange nye spill. Rekorden min på Wiien på en dag er i hvertfall 10 timer (1. juledag i år). Har kanskje mer på Nintendo 64 eller Gamecube. Der teller de jo ikke tiden.

Lagt til 2009-06-03 19:54:
Eller kanskje ikke på Nintendo 64. Spilte jo ikke rundt ti timer når jeg var så liten.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Spiller kanskje 2-3 timer hver dag
  • 0
Jeg har nesten ikke spilt siden februar, jeg. Ikke klag.

Men i morgen er det eksamen og etter det, kan jeg endelig spille igjen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Som Strategist så har jeg også klart meg i flere måneder uten spilling, egntlig ikke noe vanskelig
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Kom på at jeg ikke spilte hele februar pga. rrod. Var forresten pålogget i går, men jeg spilte ikke
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Klarer å ikke spille ingen av de typene spill konsoller. Og det inkluderer også pc, men ikke tv. For tv redder livet mitt fra å kjede seg de fleste ganger. Ellers så må jeg ha MYE lese stoff om spill.
Så lykke til da!
  • 0
Hehehehe, måtte bare le..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Hehehe, jeg og
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Det kan ofte gå et par uker mellom hver gang jeg spiller. Er i en rolig periode nå fordi jeg ikke har noen nye spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vi klarte det. Det gjorde vi. Eller det vil si, jeg klarte det. Du faila. Rett og slett fordi du spilte i skjul.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!