Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Takket være microsoft har vi hundreogørten(overdrevet) pc-er å velge mellom og konsollen xbox 360. De var først ute med å gi alle en muligheten til internett på både pc og konsoll. De gjør en god jobb spør du meg, og er dessuten en av verdens rikeste selskaper. Så derfor må jeg bare lure: Hvorfor i huleste er så mange misfornøyd med microsoft da?

PC-en jeg sitter og skriver på er av microsoft. Og jeg er storfornøyd med den. Ja, vista er kanskje litt for vanskelig for en data-noob som meg, men jeg får til det meste jeg ønsker. Snur jeg meg ser jeg rett på min xbox 360 som også er av microsoft. Og den er jeg også veldig fornøyd med. Det er en fantastisk konsoll, med stort spillutvalg, digge kontroller, dritbra internett, fantastisk grafikk osv.

Mange sier microsoft suger penger av folk, men det er jeg bare halvveis enig i. Live koster desverre penger, 500 kr i året, men det er ikke så mye egentlig. Hvis man spiller 1 time hver dag tilsvarer det i overkant av ei krone per time. Det er også en egen valuta, Microsoft points, som sikrer at jeg søler bort penger her og der. Utenom betaler jeg ikke microsoft noe.

I omtrent alle hjem finner man noe av microsoft. Jeg ser rett og slett ikke problemet. Hvorfor være sur på microsoft?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er det noen som er sur på Microsoft?

Jeg er i alle fall ikke. Har selv 2 PCer, en med Vista og en med XP og i tilegg har jeg Xbox 360 som jeg også er ganske fornøyd med
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har aldri vært sur på dem jeg heller. Uten dem hadde favorittkosollen min vært tatt av markedet og Bungie måtte ha funnet seg en ny utgiver (noe de sannsynligvis lett hadde fått). De leverer kvalitetsvarer på mange fronter med stilrent design.
Ja, RROD er et problem for 360en deres, men jeg har aldri selv hatt noen problemer med Microsoft.

Nok en god blogg fra deg, Bluedaf
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hvorfor være sur på Microsoft? Hakke peiling.

Jeg har sikkert noe i huset mitt som er fra Microst, som jeg ikke vet. Kan nesten ingenting om Microsft. En av tingene jeg vet er at Microsoft og Wall-Mart er vært over en halv billion dollar .
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Har dere ikke lagt merke til at mange hater microsoft?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Jo, men det er for det meste Sony - og Nintendo-fanboys som kommer med dårlige argumenter om at de melker serier og at de tar seg betalt for onlinen (noe jeg selv synes er helt greit siden den er så bra).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Nei, har faktisk ikke det. Har ikke noe i mot Microsoft. Hvis jeg ville ha valgt mellom Nintendo og Microsoft, ville det definivt blitt Nintendo. Har hørt en del som hater Sony. Noen sier de stjeler stortittlene fra andre gode spill og de har ikke noen ideer selv.

PS: Ville ha valgt Micrsoft i stedet for Sony .
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg er vel ganske motsatt av deg BlueDaf. Jeg sitter og skriver på en MacBook, og hvis jeg snur jeg ser jeg en PS3

Mange er misfornøyd med microsoft( innen PC) når de sammenligner dem med Apple, for Mac er så mye enklere, kulere osv. osv.. Hvis noen skal snakke mot meg må jeg la gnomar stå for snakkingen fra min side.... Skal ikke starte noen fanboydiskusjon, men det er bare sannheten.

Folk hater XBOX fordi at microsoft kjøper så mange eksklusiviteter som bare er til XBOX, og det irriterer PS3-eiere.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Jeg er langt ifra misfornøyd med 360en, men vista er noe herk.
  • 0
Jeg har langt ifra noe imot Microsoft, men jeg må innrømme at jeg synes de er litt av noen pengesugere, spesielt når vi snakker om Xbox Live.
En online-tjeneste burde egentlig ikke koste så mye, og at de også skal ha betalt for themes og lignende til "dashbordet" ditt er latterlig..
Men uansetti er Live den beste Online-tjenesten på konsoll til dags dato..

De er vel egentlig ikke særlig nødige heller når man snakker om Vista og nye Word-program, og skal du nå ha en fullpakke med ubegrenset bruk av Microsoft Word, Publisher, Powerpoint osv. må du minst punge ut med 1000 kr...
Tullete med tanke på at dette var program som var gratis før..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg hater ikke Microsoft, men det er dessverre mange som gjør det uten grunn.
Det er mange som hater dem fordi de betaler masse penger for å få eksklusive spill til Xbox 360. Jeg bare sier at det er sånn bransjen er.
Alle er ute etter penger.
Bra blogg, BlueDaf
  • 0
jeg har ikke merket noen som hater microsoft, jeg har bare merket mange som hater nintendo.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg hater ikke microsoft... Men jeg liker ikke noen av tingene dem gjør... Kjøpe opp ting f.eks
Det irriterer meg litt. Så jeg skjønner egentlig hva du mener. Hvorfor være så jævlig sur....
Solberg'
  • 0
At MS kjøper opp spill, er det ikke noe galt med. Sånn er bransjen, Sony hadde nok gjort det de også om de hadde mer penger.

Great blog, dewd.
  • 0
Windows er software, ikke hardware som du sier...
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
Å ja, fader
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er ikke sur på microsoft
  • 0
Ironisk med avstemningen på siden av da:
Hvem imponerte mest under pressekonferansene på E3?
* 57% Microsoft
* 9% Nintendo
* 34% Sony
Se, jeg skrev en Z-9-NG! :P
  • 0
Synes at Microsoft og Sony er to flotte selskaper. I år var det Microsoft som viste beste resultat i E3.F Flott blogg!
  • 0
har ikkje latt merke til at mange hater microsoft (utelatt fanboys av sony og nintendo) tror heller det er omvendt. microsoft e vedlig populær
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Se for eksempel i dead gamer sitt krypinn(en av de mange som hater microsoft)
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
du kan like godt si at d e mange som hater sony og nintendo. d e ikkje noen fler som hater microsoft. Du trenger mer begrunnelse enn dead gamers krypinn
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
En god blogg over et selskap som har fått masse pepper opp igjennom årene. Selv har det kommet noen stygge gloser av meg på grunn av problemer som har oppstått med Windows m.m.

Men ærlig så mener jeg også at MS gjør en god jobb og at uten dem hadde vi vært "forbanna" på andre som hadde kommet i stedet.

Nå gleder jeg meg til blant annet Windows 7 som for meg ser ut som det perfekte operativsystemet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sur på microsoft= fordi de skal ha penger for alt.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!