Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Xbox 360 - problemenes konsoll

Antall innlegg: 14

warwigan2
Da var det min tur til å få xboxen ødelagt. Jeg har fått e74 feilen, http://support.microsoft.com/kb/941377/nb-NO, noe som vil si at jeg må sende den på service. All hønnor til microsoft for at de gjør det så enkelt som mulig å få sendt den på service osv..

MEN! De har laget en konsoll som koster noen tusenlapper, og så er det feil på en stor del av konsollene. Enten "red ring of death", e74 feilen eller noe annet. De er utrolig irriterende at den må på service, og fra de mottar den går det 2-3 uker før du får den igjen. IRRITERENDE!

Så er det jo noen som er enda mer uheldige enn meg, som min venn Warwigan1 som fikk den tilbake fra service før den f***a seg opp igjen. (han skrev en blogg om det før jul..)

Håper VIRKELIG at microsoft retter sånne problemer før neste konsoll kommer, slik at man slipper så mye tull igjen. Er vel ikke sikkert at alle 369 eiere har tillit til microsoft etter en lang rekke problemer?

Jeg håper at dere som ikke har fått problemer med 360en enda ikke får det, men det er desverre ikke veldig sannsynlig. Håper Microsoft får ut fingeren til neste konsoll, for dette virker altfor amatørmessig!
You'll never walk alone
Noral
RRoD er som BlueScreen da.
Both M$ og begge feilene kommer random av en verdenskjent årsak ingen kan forklare.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
xbox360-player
jeg sender også min på reperasjon. De henter den på mandag eller tirsdag. Min fikk 2 røde lys.
$$The Brave Xbox'Ers$$
Mr_Rasputin
Jeg fikk også RRoD for ikke lenge siden, men må si jeg er vanvittig imponert over servicen jeg fikk. Hos meg tok det fem eller seks dager fra jeg sendte maskina til den var hjemme hos meg igjen, og da var det ny maskin jeg fikk og en måned gratis Live.

Greit nok at MS dreit seg ut med maskinvaren, men de skal ha kred for viljen de har for rette opp sine feil også.
warwigan2
helt enig Mr_Rasputin. Skal sende xboxen en eller annen gang i løpet av de nærmeste dagene, men det sto at det tok 2-3 uker Kom kanskje ikke tydelig nok frem at servicen er upåklagelig
You'll never walk alone
Mr_Rasputin
Det står det hos alle at det tar 2-3 uker, men alle jeg kjenner som har hatt RRoD sier det har gått mye mye fortere. Håper det går fort hos deg også da!
Kengro
Har faktisk hatt mere problemer med min Ps3 jeg, 360ewn min har gått som ei klokke etter sitt ene sammenbrudd
http://vimeo.com/16393021
Lompi
synd
What the fuck are u looking at!!!
Zyrocz
Jeg må si synd, men er altfor lei av at hver person som får RROD skal blogge om det.
zatzinki
Har bare hatt problemer med ps3'en jeg.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
Warwigan1
Ikke du og, WW2 Kjipt, du må si ifrå når du får den tilbake, så vi kan spille Fable 2 sammen .
Les en bok, pok en snok!
warwigan2
Letth Blir nok ikke på en stund, spørs om jeg får den før jeg drar til Danmark. For tiden er det å prøve å underholde seg med "legomennene" på fifa 06 (ps2), men det er faktisk ikke så gøy...
You'll never walk alone
fanzypanzy
Har fortsatt min 360 fra 2006 jeg. Har vært litt mer problemer enn med mine tidligere konsoller, men den ser egentlig ut til å gå bedre og bedre som tiden går. Noe av grunnen kan dog være fordi jeg har spilt forholdvis lite på den.

Citerer Kengro:
Har faktisk hatt mere problemer med min Ps3 jeg, 360ewn min har gått som ei klokke etter sitt ene sammenbrudd

Slikt skjer, jeg har fortsatt PSXen min, til tross for at den har blitt spilt på og blitt behandler mye røffere enn andre konsoller jeg har. Ititlegg som PSX ble sett på som en ganske problematisk konsoll med en dårlig laser.
You know, a gloater, eh, come to gloat over the condemned man. I mean we're up to our ears is gloaters here. "Can I come in for a gloat?" they shout and we shout back "Oh you heartless gloaters".
Bernt Erik
Uansett konsoll, så er det irriterende med ringer og feil. Håper selv at produsentene klarer å lage konsoller som ikke inneholder så mye feil til neste generasjon.
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 9% Wii U
  • 44% Playstation 4
  • 13% Xbox One
  • 26% PC
  • 9% ALLE!!
Resultat
remote: No More Heroes til Wii U?Følg
2013-06-19 16:28
Archana: @Ani: Men du får vel noe igjen for de avgiftene? :PFølg
2013-06-19 15:35
Ole-Christian: @HopeN: Endelig! Det løftet Spotify omtrent fem hakk.Følg
2013-06-19 14:18
gnyg: The Woolf Is Loose Is In The Blood MountainFølg
2013-06-19 06:19
The Cookiemonster: @HopeN: Tusen takk for at du informerte meg om det! Da har jeg noe å gjøre i natt!Følg
2013-06-19 01:32
The Cookiemonster: @Bernt: Flyvende kaker!? Please......no.....it can't be....Følg
2013-06-19 01:29
kEv_91: The Last of Us... FOR et spill!! Får gåsehud over hvor bra det er!Følg
2013-06-19 00:59
Animorpher: Penger inn på konto og penger ut av konto imorra...Surt og måtte ut med 2000.kr i Kommunale Avgifter fordi man eier en liten leilighet... :(Følg
2013-06-19 00:41
HopeN: Pink Floyd på spotify, fyesss.Følg
2013-06-18 23:56
Strife_Cloud: Lurer du på hvorfor Strifey ikke har fått seg jobb ennå? #headhunted!partII http://www.gamereactor.no/blog/strife_cloud/61041/Følg
2013-06-18 23:16
albaga: Da er min tid på ungdomsskolen over!Følg
2013-06-18 22:17
ElGamer: GH3, noe godt å drikke og besøk av en god venn! Blir ikke en bedre bursdag enn det!Følg
2013-06-18 19:10
fantomena: Sommersalg på GOG.com!Følg
2013-06-18 17:04
xXAkresSXx94: Sommerferie!!Følg
2013-06-18 14:23
albaga: Siste skoledag i dag. Endelig. :)Følg
2013-06-18 10:57
JoEy_Odd: god morgen, verden!Følg
2013-06-18 09:01
remote: Mer Nobel, egentlig. Kanskje i fysikk.Følg
2013-06-18 00:20
Archana: Pulitzer neste, remote!Følg
2013-06-17 23:45
remote: Har skrevet to saker for avisa i dag. Det er ikke lenge til jeg får fast plass i Aftenposten, Dagsavisen, Dagbladet og VG.Følg
2013-06-17 23:39
BETA +