Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det min tur til å få xboxen ødelagt. Jeg har fått e74 feilen, http://support.microsoft.com/kb/941377/nb-NO, noe som vil si at jeg må sende den på service. All hønnor til microsoft for at de gjør det så enkelt som mulig å få sendt den på service osv..

MEN! De har laget en konsoll som koster noen tusenlapper, og så er det feil på en stor del av konsollene. Enten "red ring of death", e74 feilen eller noe annet. De er utrolig irriterende at den må på service, og fra de mottar den går det 2-3 uker før du får den igjen. IRRITERENDE!

Så er det jo noen som er enda mer uheldige enn meg, som min venn Warwigan1 som fikk den tilbake fra service før den f***a seg opp igjen. (han skrev en blogg om det før jul..)

Håper VIRKELIG at microsoft retter sånne problemer før neste konsoll kommer, slik at man slipper så mye tull igjen. Er vel ikke sikkert at alle 369 eiere har tillit til microsoft etter en lang rekke problemer?

Jeg håper at dere som ikke har fått problemer med 360en enda ikke får det, men det er desverre ikke veldig sannsynlig. Håper Microsoft får ut fingeren til neste konsoll, for dette virker altfor amatørmessig!
You'll never walk alone
  • 0
RRoD er som BlueScreen da.
Both M$ og begge feilene kommer random av en verdenskjent årsak ingen kan forklare.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
jeg sender også min på reperasjon. De henter den på mandag eller tirsdag. Min fikk 2 røde lys.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg fikk også RRoD for ikke lenge siden, men må si jeg er vanvittig imponert over servicen jeg fikk. Hos meg tok det fem eller seks dager fra jeg sendte maskina til den var hjemme hos meg igjen, og da var det ny maskin jeg fikk og en måned gratis Live.

Greit nok at MS dreit seg ut med maskinvaren, men de skal ha kred for viljen de har for rette opp sine feil også.
  • 0
helt enig Mr_Rasputin. Skal sende xboxen en eller annen gang i løpet av de nærmeste dagene, men det sto at det tok 2-3 uker Kom kanskje ikke tydelig nok frem at servicen er upåklagelig
You'll never walk alone
  • 0
Det står det hos alle at det tar 2-3 uker, men alle jeg kjenner som har hatt RRoD sier det har gått mye mye fortere. Håper det går fort hos deg også da!
  • 0
Har faktisk hatt mere problemer med min Ps3 jeg, 360ewn min har gått som ei klokke etter sitt ene sammenbrudd
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
synd
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Jeg må si synd, men er altfor lei av at hver person som får RROD skal blogge om det.
  • 0
Har bare hatt problemer med ps3'en jeg.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Ikke du og, WW2 Kjipt, du må si ifrå når du får den tilbake, så vi kan spille Fable 2 sammen .
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Letth Blir nok ikke på en stund, spørs om jeg får den før jeg drar til Danmark. For tiden er det å prøve å underholde seg med "legomennene" på fifa 06 (ps2), men det er faktisk ikke så gøy...
You'll never walk alone
  • 0
Har fortsatt min 360 fra 2006 jeg. Har vært litt mer problemer enn med mine tidligere konsoller, men den ser egentlig ut til å gå bedre og bedre som tiden går. Noe av grunnen kan dog være fordi jeg har spilt forholdvis lite på den.

Siterer Kengro:
Har faktisk hatt mere problemer med min Ps3 jeg, 360ewn min har gått som ei klokke etter sitt ene sammenbrudd


Slikt skjer, jeg har fortsatt PSXen min, til tross for at den har blitt spilt på og blitt behandler mye røffere enn andre konsoller jeg har. Ititlegg som PSX ble sett på som en ganske problematisk konsoll med en dårlig laser.
This is great banter, it really is.
  • 0
Uansett konsoll, så er det irriterende med ringer og feil. Håper selv at produsentene klarer å lage konsoller som ikke inneholder så mye feil til neste generasjon.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!