Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jag är helt stum efter att slutscenen nys har slutat och eftertexten kommer.
Jag är mållös, för att samman fatta det kort fy fan vilken sjukt bra film det var.

Min hjärna är fullproppad av effekter och grymma animationer, roliga skämt och framför allt en grymt bra film.

Själv klart är det Transformers: De besegrades hämnd jag pratar om, visst den hade fått dålig kritik av recensenter.
Men jag brukar som vanligt skita i vad recensenter skriver om spel/film. Det är jag som ska döma för mig själv och inte påverkas av en recension.

Eftersom jag hade hört att filmen hade fått dålig kritik var inte min förväntan på Transformers: De besegrades hämnd så jätte hög.
Fy satan vad fel jag hade.

Direkt börjar filmen med massa roliga händelser, hela bio skrattar. Ja det var verkligen en otroligt stämning i salongen, vi till och med applåderade vid en scen.
Nej det var verkligen väldigt trevligt folk i biosalongen, det här gjorde ju också så att filmen upplevdes ännu bättre.

Vad kan man säga om Transformers: De besegrades hämnd då, grymma effekter och snygga animationer. Men de här inte det enda som är snyggt i filmen. Alla kvinnor är som modeller eller Playboy brudar också en fröjd för ögat. Om alla College var som i filmen skulle jag ta bästa första plan till USA.

Men det jag förvånades ur filmen var hur mycket skämt man har lagt in i filmen. Visst det dem här skämten kanske inte passar alla men jag gillade dem verkligen.

Ju allt längre in i filmen man kommer ju mer porr snygga effekter blir det, så sjukt otroligt snyggt gjort. Transformers: De besegrades hämnd är verkligen perverst snyggt, nu har jag sagt det här flera gånger om och om igen. Men jag kan lite sluta le när alla effekter flödade på bioduken.

Det enda jag störde mig lite på var att filmen kändes konstigt klippt ibland, så som i Konungen återkomst innan den förlängd versionen kom.

Så under den här veckan som kommer eller nästa vecka jag ska jag se filmen igen.
Japp så pass mycket gillade jag den, den ska ses igen.

Nu till en annan punkt Juast Cause 2 tävling, yes jag var där med Helikoptermamma och en del andra medlemmar. Jag kan bara prata för mig själv dock, jag hade riktigt trevligt.
Personalen var väldigt trevliga, lokalen ar väldigt fin och modern. Jag tror dock Petter skulle borde ha sett deras super spel rum, då kan GR spelrum slänga sig i väggen. Jag vill ha den tekniken som fanns där. Helt sjukt snyggt, ljudisolerat så inne bomben.

Dock får vi inte säga något om spelet hur det vara, inte ett skit.
Men kan dock säga att det skulle få 5 av 5 eld flammor av mig, jag vill ha Just Cause 2 nu !
Jag gillade ju trots allt Just Cause så mycket att jag tog alla achievements och gjorde allt som fanns att göra med Rico i ettan.

Nu ska jag nog sova, gick ju trots allt upp lite före 5.30 för att senare åka dem där 22 milen till Stockholm.

Vet att bloggen kan vara väldigt konstigt skriven, men det fixar nog sig imorgon.
Surremder before you all die by the sword, for i do not wish you to perish
  • 0
Kjempefin blogg igjen Jacob_2 og Just Cause ser faktisk veldig bra ut og jeg gleder meg som et lite barn til spillet blir lansert
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt av en blogg dette Jacob_2. Det var en utrolig bra og ikke minst utrolig bra skrevet blogg.

Just Cause er et spill jeg virkelig gleder meg til og jeg tror at det blir veldig bra. Spillet ser fantastisk ut og jeg som Bernt gleder meg som et lite barn til det blir lansert.

Transformers: Revenge of the fallen var en utrolig bra film og jeg skjønner ikke hva folk ikke liker med den. det var en film med de beste effektene og en av de beste filmene som har vært på kino en god stund.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!