Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I september lanseres en spesialversjon av Battlefield 1943 til PC og i følge Dice vil spillet bli unikt for nettopp PC og dens egenskaper. vil dette skje med Battlefield: Bad Company 2?

Da jeg fikk høre at Battlefield: Bad Company 2 skulle bli lansert til PC kom nærmest tårene frem, for det første spillet fikk aldri sin utgivelse til PC og mange har spurt seg hvorfor. I løpet av første kvartal neste år vil Battlefield: Bad Company 2 kommer til PC og det kan bli en spennende opplevelse med tanke på at man får krige med mus og tastatur. Selv er jeg en gamling å regne og liker helst å spille FPS-spill med nettopp mus og tastatur.

Om Battlefield: Bad Company 2 får en annerledes look enn konsollversjonen sies det ingenting om. Høyst sannsynligvis vil spillet bli veldig lik konsollversjonen. Det eneste jeg lurer litt på er hvordan multiplayeren blir og om det vil bli noen vesentlig forandringer i forhold til konsollversjonen.

Hva tror du? Hvordan vil PC-versjonen av de kommende Battlefield-spillene bli noe annserledes enn konsollverjonene?

Nedenfor finner du nye bilder fra Bad Company 2
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er egentlig stor sannsynlighet for at BF:BC2 vil komme til PC, fordi mange klagde på at eneren ikke ble lansert på PC. Skal uansett ha CoD: MW 2, men kanskje dette også.
Tilfeldig tekst
  • 0
Jeg tror det blir likt konsollversjonene, som COD4
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Så på et intervju om Bad Company fra E3. Der sa de at PC-versjonen kommer til å bli ganske annerledes i forhold til Konsoll-versjonene....
  • 0
Jeg prioriterer Cod: MW 2 forst. Men kanskje etterpaa?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Annerledes?
JA.
Konsoll og pc spillere mener to forskjellige ting når det er snakk om realisme og gameplay.
Konsollspillere setter pris på tyngde og raskt tilgjenelige funksjoner.
Pc spillere flere, men verre tilgjengelige funksjoner og å kunne snu seg 5000 ganger rundt på ett sekund akkuratt som i virkeligheten....
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siiiiiikkert
  • 0
Ahh, Bad Company 2!
Ser ut som det kommmer til å ligne litt på BF 2 i noen ting, f. eks kommer det Black Hawk, Shock Paddles og jeg har sett fly, men er usikker på om de kan styres selv eller bare bli kalt inn. Fint at de får inn litt vinter i spillet Håper det ikke blir for mye av det hvite.

Ser ut som det er mange av de gamle våpnene fra Bad Company 1. Men det er jo noen nye greier festa på dem, ser at flere av våpnene har fått satt på seg et annet sikte, red dot sight.
  • 0
Jeg har hørt "rykter" om at Bad company 2 kanskje kommer til butikken i januar, men kanskje lenger, siden det var noe snakk med medaljer.
Er det noen som vet mer om dette?
EDIT: ops trodde dette var en sånn ultimate tråd, men det var vist en blogg , sry.
  • 0
Ikke for å være ufin... Men, jeg driter egentlig i det... JEG VIL BARE HA SPILLET!

Men jeg regner med at det kommer til å være forandringer på spillet... Tror ikke så mange taster på tastaturet skal stå ubrukt...

Gleder meg!!! Er ennå ikke ferdig med å høste gleden fra 1'ern!
Decyfered!
  • 0
hehe har klart den første BFBC og fyf@£n kor jeg gleder meg til å vite hva som skjer etter at redford,marlo,sweetwater og haggard stakk av med pengene i den første ^^ de har sikkert fått både russiske og amerikanske tropper i bakhode nu . online delen på den første er ganske artig men om du spiller F.Eks cod,killzone eller noe sånt så vil du bli veldig uvant til det


Major A.Johnsen Out
:D I am back in the saddle again
  • 0
dere pc spillere får en liten bonus

32 spillere online i stede får 24 =O
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Jepp og gjett om jeg gleder meg stort Har ikke ord for det DICE kommer garantert ikke til å skuffe
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tror ikke at det kommer til å bli noen stor forskjell på konsoll og pc, en ting er sikkert, både pc gamere og konsoll gamere kommer til kose seg ubeskrivelig mye med BF:BC2
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Håper på at du kan lage din egen soldat BC2, dog ikke som i MW spillene. Det burde også være mengder av våpen å velge i, siden ødeleggelses mulighetene er enorme og vi vet jo hva som skjer med en vegg etter den har møtt et par 50.Cal skudd
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!