Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

er generelt lite aktiv på brukeren min men her kommer en kort blogg...

i det siste 24 timene har jeg spilt Resident Evil 5 og storkost meg, det var vanskelig og legge spillet fra seg når det kommer folk med motorsag etter deg ^^ (den afrikanse broren til Dr.Salvador maybe? RE4)

om det er noe jeg ønsker og klage på er den lite bruker venlige kontroll systemet selv om det går mye bedre med litt trening og og spilletimer med det er det litt kjedelig og vite at Chris ikke er i stand til og lde mens han løper x)

partneren din Sheva Alomar ble jeg bare sliten av...hun tar ALT jeg skal ha og jeg må nermest sprinte til hver kasse og ammunisjons boks ellers tar den irriterende lille dama de. Det jeg har blitt mest irritert på er at om at hun dør så blir det game over -.-'...

men uansett for alle små pirke feil så var det et skikkelig fett spill, kule boss kamper, stilige "Zombier" og Albert Wesker hvem liker vel ikke ham :P

men det slo meg mens jeg spilte...jeg er en hvit dude i afrika og dreper svarte folk (riktig nok infisert med Las Plagas) men burde ikke capcom kanskje blitt anklagd for racisme eller no xP Irving var den eneste hvite personen bortsett fra Wesker som jeg drepte i spillet...

vel jeg tenkte egentlig ikke noe mer på det etterpå siden det var jo mye av det samme i Resident Evil 4 hvor man drepte spanjoler og medlemmer av Los Illuminatos.

favoritt område i spillet må være i "zulu land" der hvor alle de infiserte innfødte er, spesielt de innfødte som var selvmords bombere xP klarte ikke og holde meg seriøs akkurat da ^^

jaja men flott spill mangel på skrekk som forgjengerne har hatt mer av men fortsat et glimrende action spill så jeg ville ha gitt det 7/10 det er egentlig pga litt dårlig kontroll og småting som kan pirkes på, men fortsatt er det et kjempe bra spill som bør prøves :)

(chris går alltid baklengs inn i dører av en eller anna grunn x)" og selv om han har gigantiske biceps og kunne sikkert benkspressa en dinosaur så trenger han hjelp med og flytte alt xP)
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hehe, det med rasisme er noe som ble tatt opp lenge før spillet kom ut. Hvis du søker på "resident evil racism" på google eller youtube så får du mange resultat
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Burde ikke dette heller være i anmeldelser?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Han kan nok skrive det hvor han vil, sånn sett, og jeg tenkte ikke selv på dette som en anmeldelse når jeg først leste dette
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Spillet var anklaget for rasisme, legg merke til at det faktisk er noen få hvite folk, og noen som bærer likhetstrekk fra Midtøsten

Spiller du på Ps3? Legg meg til isåfall, djani00 xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
yessda spiller på Ps3
okay kan legge deg deg til ^^
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!