Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gjorde litt research her i dag på en side kalt GamerVision og jeg fant noe som jeg syntes var ekstremt inntresant se her for nytt gameplay av uncharted: http://gamervision.com/gamer/veggie_jackson/news/article/new_u
ncharted_2_video_reveals_possible_spoiler


Kan inneholde spoilers. jeg synes det ikke var noe særlig spoiler.

Uncharted 2 er oppfølgeren til hitten Uncharted Darkes Fortune som imponerte både grafisk og hadde gameplay som minnet om Gears of War og Tomb Raider ,men dette var ikke noen dårlig ting. Jeg elsket det første og setter 5 flammer på Among Thieves. Among Thieves kommer den 9 oktober, og er eksklusivt til PS3. Spillet ble kåret til E3's beste. Spillet er laget av Naughty Dog som er kjent for sine Crash Bandicoot og Jak & Daxter som er kjent for å bli noen av de beste for PS plattformene. Among Thieves er et grafisk mesterverk og er kansje på nivå med Crysis. Spillet er et tredjepersons skytespill. I spillet kommer du til å styre arkeolegn Nathan Drake. Mer om spillet finner du på GR. Og jeg tror jeg kommer til å anmelde spillet noen dager etter release.
Benny
  • 0
Ooooh! Looks yummi!

Lagt til 2009-08-15 14:56:
I spoke to soon! MASSIVE SPOILERS!
Decyfered!
  • 0
Hah! Takk skal du ha for gamplay klippet, husker fortsatt hvordan han alltid sa "okey" hver gang han gikk i dekning. Du kunne kanskje ha lagt til litt mer fakta om spillet så det blir en "skiggelig" blogg.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Gammel video, har lugget på Youtube i flere måneder...
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!