Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere sikkert vet, har gr hatt en konkurranse om å vinne en beta kode til det kommende mmorpg spillet: aion: tower of eternity (tror egentlig det heter bare aion i usa/eu)

aion er produsert av ncsoft, et koreansk spillselskap som har produsert store mmorpger som guild wars og lineage spillene.
guild wars 2 er på vei og aion kommer på slutten av september..

og siden jeg vant en kode, kom inn på betaen og elsker spillet så langt, tenkte jeg på å blogge om hva jeg syns hittil om spillet.

6 september så lastet jeg ned beta versjonen og lagde en aion beta konto, noe av det(har en tendens til å skrive bare d) første jeg la
merke til var grafikken og designet...
aion er et av de vakreste mmorpg spillene jeg har sett og et bredt utvalg av utseende til karakterene...du kan også justere høyden og bredden på karakteren din.

så etter å ha lagd en priest..(kanskje forklare litt av klassesystemet....vel..det jeg vet så langt)
man kan lage en mage, priest, scout og warrior å starte med. I lvl 10 (tok meg 2timer og 30min) kan man velge to veier for vær enkelte klasse...f.eks mage kan blir sorcerer eller spiritmaster. sorcerer fokuserer på angrep, mens spiritmaster er en klasse der man kontrollerer vesener for vært element..

så når jeg logget på, ble jeg møtt av en god del spillere som skrev konstant noe på fransk, tysk, hollandsk etc etc
etter noen minutter for å vende meg til kontrollene...begynte jeg på oppdragene og å nå lvl10

når man starter, er man liksom et vanlig menneske, så når man når lvl9 kan man gjøre et oppdrag som gjør deg til en daeva og det er da du får vingene.

så langt gleder jeg meg sykt til dette spillet.....kjeften fallt litt ned når jeg fløy for første gang.
når man flyr nedover ser man at fjærene rister i vinden og man ser virkelig at man faller fort når man tar vekk vingene.....altså, de har gravitasjonen på plass :)
man kan også dobbelt hoppe i nedover bakker/klipper får å gli bortover på vingene.

i lvl25 så kan man starte med pvp delen i the abyss.
spillverden i aion er som en splittet planet med et tårn i midten som kobler disse delene sammen. i midten av dette tårnet ligger delen som er knust, dette stedet blir kallt "the abyss" og det er her pvp delen ligger.

har ikke fått spillt så langt enda, men jeg skal skaffe dette spillet garantert....har spillt wow halvt ihjel :)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Liker ikke mmorpg spill, så dette spillet står jeg over lett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg fikk ikke lastet ned filen så jeg gav den fra meg til Ach Clawed.

Ser litt tøft ut, men jeg venter nok på Guild Wars 2 eller noe sånt.

Kan du ikke legge ut noen videoer av at du spiller da gnomely?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Får heller ikke lastet det ned Kan du linke til der du lastet det ned, Gnomely?
En Fuego!
  • 0
  • msb
  • msb
hvilken server spiller du på?
  • 0
Jeg har heller ikke klart å laste den ned. Har prøvd to ganger...
har veldig lyst å prøve d...
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Fikk også beta-nøkkel til Aion: Tower of Eternity, men har som en rekke andre her ikke lykkes å laste ned filen. Finfint om du kunne linket til der hvor du lastet den ned, og hvilken fil du valgte

Høres ut som ett godt online spill, men sjangeren er ikke noe for meg, men hadde vært artig å fått prøvd det.
  • 0
Høres utrolig morsomt ut værtfall for meg som elsker rpg og mmorpg spill men koster det noe å spille i månden?
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
jøss...så mange har problemer å laste det ned?

google eu aion..så kommer du til siden for usa og eu....der kan du laste ned beta klienten..

du kan også laste det ned fra gamershell.com

akkurat nå kan jeg ikke spille pga jobb osv...kommer ikke hjem før neste uke.

jeg har holdt av aion: steel edition på game...kommer om et par uker

eh...misser resten av betaen...men tjener mer til en pc som kan kjøre det^^ (mareritt å dele med en tvilling..)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Dele pc med noen? Er så morsomt men jeg fikk forsatt ikke svar på spørsmåle, må man betale noe i månden?
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Nei, en venn har beta og du betaler for tid du er innpå characteren. Altså du kan kjøpe 250 timer og spille akkurat hvor tid du har lyst, ingen press slik som mange andre MMO : wow, aoc, war
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
har hørt at den betalingen bare gjelder korea...mens usa og eu må betale fast i måneden...

men jeg strekker meg til 300 i måneden..eller 350..xD
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Play
  • Play
Et helt kongespill etter min mening. Har bare fått Gladiatoren min i lv 17 så får ikke testet ut pvp i abyss'en før betaen er over
  • 0
når jeg får laget en ordentlig konto når spillet kommer....kan vi jo spille sammen X)

skal lage en cleric
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg logget på GR og hadde fått beta kode til dette.
Om noen vil ha den er det bare å si ifra.
Glasgow smile.
  • 0
er ikke glad i MMOer, så dette blir nok ikke anskaffet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer gnomely:
når jeg får laget en ordentlig konto når spillet kommer....kan vi jo spille sammen X)

skal lage en cleric


Eg har faktisk tenkt å vente på Guildwars 2 fordi:

1. Det virker mer inetressant

2. Sparer penger ("den vil ikke ha subscripion fee")

Så eg kan desverre ikke bli med, men det hadde sikkert vært kult
  • 0
hmm...lurer på hvor annerledes guild wars 2 blir...gw 1 er veldig dårlig syns jeg...finnes en god del andre gratis mmorpger fra nettet som er bedre enn gw
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Play
  • Play
om du ser traileren og intervjuer så ser det ufattelig bra ut. Tror det kommer til å bli mer populært enn Aion.
  • 0
men det er jo ikke noe galt med å spille flere mmoer? jeg skal ikke kutte ut wow f.eks xD

ja..gw 2 ser sykt bra ut...merk:ser

håper gameplayet er bedre...og bredere utvalg av utseende
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Ah, nice blogg! Har hatt lyst til å prøve dette siden jeg fikk en beta key på pm... Ikke så lenge siden, men...
Bruker skole PCen min nå (den eneste som funker her i huset for tiden...), og får ikke lov til å verken laste ned ting på den eller ha spill på den.
Ville vært en ninja
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
xD deg å ninjaer....<(=_=)>....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Heh... I know, I know... Men de er jo awesome!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!