Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det stemmer, Uncharted 2: Among Thieves har i skrivende stund mottat to anmeldelser og ingen av dem er for fyllekjøring eller copyright infrigements. De er anmeldelser, sånne som GR driver med!


OK, hold pusten:

Den første anmeldelsen er fra Official PlayStation Magazine US og karakter er som følger:

5.0/5.0

Full pott!
Og det blir MYE bedre enn dette, tro det eller ei. Her er et sitat fra bladet angående Uncharted 2:

"Forget game of the year, this is one of the best games of all time!"

Og her er en link for folk som tror jeg tuller:

http://blog.us.playstation.com/2009/09/first-uncharted-2-among-thi
eves-review-playstation-the-official-magazine/



OG det blir enda bedre!

PSM3 (fransk) har også fått tak i et eksemplar av Uncharted 2 og i følge CVG valgte de å gi spillet 21 av 20!

Riktig, de UTVIDET faktisk skalaen sin for å gi dette spillet god nok kritikk. Dette er fantastisk! Gleder meg sinnsykt. Her er en link som bekrefter at jeg ikke drømmer (vennligst si ifra om det faktisk har fått dårlig kritikk og at hodet mitt vrenger virkeligheten som jeg trodde det gjorde da Brann vant serien for noen år tilbake)

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=223332

La oss avslutte med denne episke uttalelsen:

"Long, visually stunning, deep and explosive, Uncharted 2 combines all the qualities you can find in a videogame, and more. A new milestone has been reached in videogame history."

- PSM3 (fransk kar)

Dette er bra saker! Noen som kunne tenke seg å skaffe seg dette. Det er tydeligvis bedre enn MGS4, LBP, Halo 3 og Super Mario Galaxy kokt sammen.

Får håpe GR unner det en 8/10, da ville jeg vært overlykkelig! ;)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Oooh :3 Sweet ^^
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Game of the year! game of the year!!!
game of the year!!!!

Gleder me noe sinnsyyyykt
Kan ikke si hvor glad jeg er
Herregud ps3 til topps, ps3 til topps.

Uncharted 2 bedre enn MW2?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Wow og jeg som trodde B:AA skulle bli årets spill for meg. Fikk en litt epic følelse i mage av å lese dette Gleder meg. elsket Nr.1
Så vis det blir så godt motatt senere sånn som nå får vi håpe på en treer også.
Fredrik O.
  • 0
Åååååhåhåhah! På tide å forhåndsbestille!
  • 0
Dette slår alt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Jeg satser på minst 9/10 hos GR

Men så sinnsykt fett å se dette! Nå er forventningene om mulig enda høyere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Heftig rått, da er det 100% sikkert at dette skal i hus!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Får håpe GR unner det en 8/10, da ville jeg vært overlykkelig! ;)

Drit i det de BØR gi den en 10/10 har sett spillet og det ser syyyykt bra ut !



(Pokker må skaffe meg en ps3 ...)
...
  • 0
For å være helt ærlig har jeg aldri gledet meg så mye til dette spillet. Personlig ser jeg ikke helt det store.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Samme her, har faktisk ikke eneren engang.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Vent på gamereactor og IGN sin anmeldelse, de er nøytrale ;)
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Topp-Toppers!

Gleder meg til den 14. oktober. (Ja, jeg har forhåndsbestilt og får det 9 dager før dere andre)

Håper ikke GR fucker opp i sin anmeldelse av spillet, de er kjent for å være harske, mot spill generelt.
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg føler litt det samme ovenfor Uncharted som jeg gjør for GeoW. Begge spill med et underholdene gameplay og lekker grafikk, men ikke noe utover det. Ingenting som gjør at spillene skiller seg nevneverdig ut.

Nå er spillhøsten litt laber så det kan hende det blir et innkjøp av toeren, men mest sannsynelig venter jeg nok til prisen har falt noe.
This is great banter, it really is.
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves ser virkelig ut til å bli ett av de beste spillene så langt denne generasjonen. Jeg mener at spill ikke trenger å være forferdelig nyskapende eller unikt for å fortjene topp karakter. Når ett spill er utrolig gjennomført, inneholder en rekke wow-moment, kvaliteten er skyhøy og at man ser virkelig at utviklerne har gjort bunnsolid arbeide, er det nok for meg. Det ser virkelig ut til at Naughty Dog har overgått seg selv denne gangen, og jeg er sikker på at de kommer til å levere det de har lovet: En spillbar summer-actionadventure-blockbuster!

Soraki: Den datoen de fleste butikkene har, er 16. Oktober så tviler på at du vil få spillet 9 dager før alle andre. Jeg fikk også en mail, men at det sto ubekreftet inn på lager 14/10, men utgivelse 16/10. Så mer sannsynlig at du enten vil få det dagen før lansering eller på lanseringsdatoen
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Dette minner meg veldig om en kraftig overdrevet hype. Godt spill? Helt sikkert, men ikke la forventningene ødelegge spillopplevelsen når spillet kommer.
  • 0
Vise ord LuXe, vise ord.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tviler på at det har alt man kan ønske seg... Personlig ville jeg ha hatt en plass der du pimpa våpna dine til tha max... Men, men...
Decyfered!
  • 0
Aiden: Var ikke datoen den 23. i EU?
Just kill him with your awesome
  • 0
21/20? Så de sier spillet er over perfekt? Hvordan kan et spill toppe det? Har aldri sett et spill som er perfekt heller i mine øyne. Så i følge de så sier de spillet er så langt at du kan spille det i alle dine år og aldri føle utdatert. Grafikken, animasjonene, historien, lydene osv er det beste og vell så det og ingen problemer eller lignende når det kommer til bugs, glitch, exploits osv innen multiplayer og singleplayer. og bildene holder seg oppe i høy hastighet hele veien.

Ja, jeg har aldri spilt det, men det høres bare uvirkelig ut. Spillet er sikkert kjempe bra, men her har nok hype tatt over anmeldelsen.

*reklame* Vent heller på GR sin anmeldelse

Når det kommer til den andre anmeldelsen så var det veldig åpenbart. Playstation spill anmeldt hos det offisielle playstation magasinet. Selvfølgelig blir det bra da.
  • 0
Siterer Tommykrem:
Official PlayStation Magazine US
Siterer Tommykrem:
PSM3 (fransk)


Nuff said. Venter heller på anmeldere som ikke automatisk blir partiske, eller automatisk gir høye karakterer uten noe kritisk standpunkt. Dermed venter jeg ikke på karakter fra IGN eller 1up heller, venter heller på Gamereactor og Eurogamer sine anmeldelser.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Du har et lite poeng der Heretic, det var jo ikke akkurat slik at Xbox Official Magazine ga Halo 3 7/10 heller..

Tror jeg selv venter til Gamespot anmelder det..
De er ikke like "barmhjertige" som IGN (Greg Miller *grøss*), men heller ikke så sabla strenge og utilfredse som Eurogamer.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Official U.S. PlayStation Magazine OG PSM3.
TO anmeldelser, men ingen av de kan anses som "uavhengige" selv om jeg kan melde om at PSM3 "slaktet" Resistance 2, Killzone 2 og inFamous så jeg tror ikke det bladet er veldig fanboyaktig. Jeg leser den britiske versjon da, vel og merke.

Master Bandit:
Spill har fått 100/100 uten å bli ansett som perfekte. Metal Gear Solid 4, GTA: San Andreas og Valkyria Chronicles er eksempler på dette. (Det siste er et merkelig eksempel, men alle har fått 100/100 fra en eller flere annerkjente anmeldere.)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Wow. Såpass!
  • 0
Tommykrem:
Det er sant, men fremdeles så skjønner jeg ikke hvorfor karakteren er høyere en det skalaen sier.
Det har skjedd før i et annet spill husker jeg, men når slikt skjer så er det garantert hype som har skylda for den ene ektra karakteren.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!