Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Blir sikkert masse i 2010, men i år pritoriterer jeg: Uncharted 2, Call Of Duty: Modern Warfare 2, Dragon Age: Origins, SvR 2010, i tillegg til Brutal Legend, Demon's Souls og Borderlands på et eneste stort "kanskje"..
Blir mange spill ja.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Kommer til å bli altfor stor om jeg skal lage en liste. Men om jeg skal ta noen så blir det disse:

* Modern Warfare 2.
* Uncharted 2.
* Alan Wake.
* MAG.
* I Am Alive.
* Splinter Cell: Conviction.
* Assassin`s Creed 2.
* Singularity.
* Battlefield: Bad Company 2.
* Halo Reach.
*Gran Turismo 5.
  • 0
dette er de jeg kommer på i farten.

- Left 4 Dead 2
- Halo ODST
- BF Bad Company 2
- FF 13
- Spectrobes Orgins
- zelda spirit tracks
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
God of War 3 og Final Fantasy XIII kommer i 2010.
Final Fantasy Versus XIII vil komme enten 2010 eller i 2011.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Operation Flash Point
Uncharted 2
Bad Company 2
Moder Warfare 2
Decyfered!
  • 0
Moder Warfare 2, Faunvik?
Noe russer-opplegg det eller?
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Heavy Rain, Alan Wake, Mass Effect 2, Forza Motorsport 3, Gran Turismo 5(?), FIFA 10, Assassins Creed 2, Splinter Cell Conviction, ModNation Racers, Modern Warfare 2, Gears Of War 3, God Of War 3, Operation Flashpoint 2, Uncharted 2, Bad Company 2, I Am Alive, Halo ODST, Halo Reach, Final Fantasy 13 og 14, LEft4Dead 2, Red Dead Redemption, Mafia 2, Dantes Inferno, Borderlands, MAG, og sikkert enda fler. jeg skal ha ALLEEE!!!
  • 0
Unchartd 2, Alan Wake, Mass Effect 2, Modern Warfare 2, Gears Of War 3, God Of War 3 Mafia 2
-Kill -Loot -Return.
  • 0
All points bulletin! Og masse masse mer
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Skal ha alle ;D
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
dead space extraction, red steel 2, murmamasa, metroid prime triology er de jeg vet jeg skal ha
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
merker det er en del som skriver gears of war 3... er det anonsert? if sooo
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Halo 3: ODST
COD: Modern Warfare

Kanskje:
Assassins creed 2
Splinter Cell: Conviction
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Play
  • Play
-Uncharted 2 (skal kjøpe 1'eneren sånn at eg får med meg historien også )
-Aion (usikker)
-GuildWars 2
-Modern Warfare 2 (skulle! NEEEEEEEEEEEI! DET BLIR 18 ÅR, BUHUUUUU )
  • 0
Play:

Jeg kjøpte GTA 3 da jeg var 9-10 år gammel så jeg tror du kan like godt kjøpe MW2, og... Who gives a damn about age these days anyway?? Parents?? Screw them, shop keepers? Fuck them... Dra og kjøp... basta.
My Brain...
  • 0
  • Play
  • Play
å kjøpe det i butikken ville ikke vært noe problem, men foreldrene mine har fortsatt rett til å bestemme hva eg kan og kan ikke spille, desverre. De hater spill begge to, det er det verste de vet, og om eg skulle ha kjøpt et 18 års spill, ville de nok tatt alle konsollene mine og sikkert pc'en óg -.-
  • 0
Jeg syns synd på deg
My Brain...
  • 0
da kjøper du det og fester ett klistermerke over 18årsgrense logoen eller gjemmer coveret og sier du spiller eneren..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!