Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har et slitsomt problem med et spill jeg kjøpte nå nylig. "Lord of the Rings: Online". Det startet med at jeg installerte spillet- ok!
Så når det var gjort fikk jeg beskjed om å restarte pc'n- No problem!
Så jeg restarter pc'n og gleder meg til å få spilt litt Lotro, men når jeg kommer innpå finner jeg rett og slett ikke spillmappen på desktopen.
Så jeg sjekker mapper, og finner Lord of the Rings online, men bare som en mappe fylt med andre mapper...
Så jeg trykker på DVD-stasjonen, og dobbelklikker spillet, og det kommer opp en tekst som sier at jeg må reparere en "broken installation"... Jeg gjorde så, restartet pc'n og kom på igjen, men det samme møtte meg igjen. Jeg har også prøvd å avinstallere, og installere spillet igjen uten særlig mye hjelp... Er det noen der ute som vet noe som helst? Vær så snill og hjelp meg, for jeg har allerede betalt for en måned... På forhånd takk!
  • 0
  • eppi
  • eppi
hmmm
du kan jo laste ned turbine download manager
http://forums.lotro.com/externalredirect.php?url=http://tdm.lotro.le
vel3.turbine.com/tdm_live/lotrosetup_freetrial.exe

og laste ned hele greia og instalere igjennom den.

Jeg har to lotro mapper på pcen, men bare en inneholder spillet og den andre inneholder en eller annen form av backup som ble laget under instalasjonen så kansje du har bare den lille backup mappen?
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Jeg hadde faktisk det samme problemet. Jeg gikk tilbake til butikken jeg kjøpte den og sa hva som var ødelagt, tok dem 2 uker eller noe så fikk jeg spillet tilbake, som jeg mener å si ikke var det samme jeg leverte inn. Altså et nytt et som var testa. Da var det bare å installere spillet og voila, det funka. Så hvis du ikke finner noen som helst andre metoder så kan du jo prøve å gjøre det. Lykke til med det.

OG det med at du har betalt en måned på forhånd, jeg mener å si at den fortsatt er der. Man får jo normalt 10 dager eller noe sånt gratis når man kjøper det, jeg fortalte dem også at de dagene kanskje hadde gått siden jeg hadde klart å installere det men selve spillet funka ikke. Så da mener jeg å si de ga meg et nytt spill så koden var helt ny.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
tror jeg har funnet ut av det nå! Det er altså sånn at for å launche spillet må man gå på turbine launcher?
  • 0
  • eppi
  • eppi
jepp.
Sk8 is a job, I love it
  • 0
eller Turbine Invoker Er den jeg må bruke der. Men angåpende installasjonen. Anbefaler deg og laste ned spillet istedenfor. Er så mye bedre enn å fikle med defekte dvd'er

Hvilken server skal du inn på? Hvis du kommer på serveren [EN]Evernight så må du gjerne plinge på til Losten, Rykogreis eller Roseknuppen

Forresten eppi. Den linken der går til US lotro, ikke EU lotro

http://www.lotro-europe.com/free-trial.php?utm_source=lotro_mar
keting&utm_medium=banner&utm_campaign=lotro_trial_flash_pro
mo
her er EU linken for trial og nedlasting av klient
  • 0
Problem solved, allesammen
Er lvl 15 nå, Elf hunter!
  • 0
Siterer madso:
Problem solved, allesammen
Er lvl 15 nå, Elf hunter!


Hvilken server er du på?
  • 0
[DE] Maiar tror jeg.
Vet jeg burde vært på Laurelin serveren, iom. at der er det flere nordmenn, men skitt la gå!
  • 0
Siterer madso:
[DE] Maiar tror jeg.
Vet jeg burde vært på Laurelin serveren, iom. at der er det flere nordmenn, men skitt la gå!


Også en tysk server av alle ting hehe. Jeg er selv på [EN]Evernight, og har møtt en del nordmenn her Er et helnorskt kin også hvis jeg husker rett
  • 0
  • eppi
  • eppi
[EN] Eldar ftw!

Lagt til 2009-09-30 22:03:
60 captain^^
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Vet det er en del spillere på [EN]Eldar også Jeg gidder bare ikke starte ny character på en annen server Har 60 guardian, hunter og burglar på [EN]Evernight
  • 0
lvl 24 nå, men ha'kke spilt på en uke : p
  • 0
lvl 47 dwrf guardian ftw , har tenkt og begynne på en ny server. Noen råd??
  • 0
Laurelin ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!