Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg leste nettopp nyheten om at Spill.no og Gamer.no skulle slå seg sammen. Det er jo forsåvidt bra, hvis det blir gjort på riktig måte. Jeg håper at Gamer.no kan ha positiv innflytelse på Spill.no istedenfor at Spill.no skal ha negativ innflytelse på Gamer.no. I artikkelen sto det at Gamer.no og Spill.no var de to største spillmagasinene og at de dominerte markedet, det fikk meg litt til å stusse. De sier i tillegg Gamer.no klart har det beste forumet...

Og så dukker plutselig Rune Fjeld Olsen (VG Nett)opp og sier at VG Nett sin spillside er større en Gamer.no og Spill.no tilsammen. Det kan da hvert fall ikke være rett! Dette begynner å skurre litt for meg, jeg trodde jo egentlig at GR var størst.

Jeg er en stor fan av Gamer.no og synes de skriver gode artikler. Spill.no synes jeg har veldig laber kvalitet og der er jo alle brukerne under 17 og er hovedsaklig 11 år eller no. Så sier de plutselig: - Aldersgruppen er relativt lik, unge menn mellom 17 og 30 år.

Jeg tenker som så at GR er den mest komplette spillsiden. De har et godt forum, gode anmeldelser, gode nyheter, mange konkurranser, mange blogger, medlems anmeldelser, GRTV og mye mye mer. Gamer.no og Spill.no har bare noe av dette.

Men tilslutt. Er det noen som vet hvem som egentlig er størst i Norge? Jeg støtter hvertfall GR!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
GameReactor FTW!!!
I was frozen, today!
  • 0
GR er nordens største spillside.
Så ja, GR er størst. Me bryr meg svert lite om hvilken spill side som er størst egentlig.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Gir ganske mye blaffen i hvor stor en spillside er. Jeg liker spillsider hvor kvaliteten står i fokus. Derfor henger jeg ikke på Spillmagasinet.no. De norske spillsidene jeg henger på er hovedsaklig Gamer.no og Gamereactor.no. Men siden Gamer og Spillmagasinet skal slå seg sammen, vet jeg ikke helt. Får se det an. Hadde vært kult om GR og Gamer hadde slått seg sammen, da. De sterke, dype artiklene til Gamer, med nyhetsoppdateringa og de brukervennligheter (blogger, brukeranmeldelser osv.) hadde vært dritkult.

Men det er jo bra med konkurranse, også!
  • 0
sier som K_R_I_S

GR FTW
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er nok definitivt Gamereactor. Gamereactor er i tillegg best, og det er jo det som teller. (Hence the doubble Gullstikka)
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Tror GR er størst, og helt klart best. Men merkelig det du leste om VG, og på toppen av det hele at de ikke nevnte GR er ekstra rart. GR er uansett favoritten min, samme hvor stort det er.

Gamer.no = Bra.
Spill.no = Patetisk.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
FFFFFFaen, dette ønsket jeg egentlig ikke for gamer, frister liksom ikke med tanken på hundrevis av små unger fra spill.no som spammer ned det voksne forumet der.. :/

Btw, tror gamer.no har flest lesere, i hvert fall det mest aktive forumet og høyest gjennomsnittsalder.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Spørsmålet er jo: Hva gjør en side stor? Hvilken målestokk de tenker. For hva er det som definnierer en "stor" side i denne sammeng? På den måten finner vi ut hvilken side som er størst.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Og så dukker plutselig Rune Fjeld Olsen (VG Nett)opp og sier at VG Nett sin spillside er større en Gamer.no og Spill.no tilsammen. Det kan da hvert fall ikke være rett! Dette begynner å skurre litt for meg, jeg trodde jo egentlig at GR var størst.


Han sier at VG er større enn gamer og Spillno til sammen...han sier ikke at VG er størst. Tror det kun er logikken din som skurrer her.
This is great banter, it really is.
  • 0
GR FTW!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Han sier at VG sin spillside er større enn spill.no og gamer.no til sammen :/
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Jeg synes at GR er best. Og det er sikkert størst, for det står jo; "Gamereactor - skandinavias største spillmagasin". Har prøvd Gamer.no, men jeg likte det ikke noe særlig.
  • 0
Synes bare Spill.no er tragisk. Kunne bare heller tenkt meg at de ble lagt ned...
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
GR er størst, og etter min mening best. Men ikke misforstå, jeg er daglig inne på bl.a. Gamer.no.
En Fuego!
  • 0
IGN.com?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
IGN.com?

Tror det er snakk om norske sider
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Gr er best ingen protest!
  • 0
Kan godt hende de mer mainstream sidene har et større antall unike lesere/besøkende. Jeg har bruker på de fleste, store, spillsidene i Norge, og kan støtte under med at Gamereactor etter all sannsynlighet har det mest aktive forumet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!