Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva er nå dette for en tittel? Har det endelig skjedd? Har Sleepy endelig blitt erklært sinnsyk?
Nei da, det har jeg ikke. For som dere alle vet, så er jo jeg en helt frisk, fullstendig normal pers... Helt frisk person.
Jada, å kalle meg normal går vel litt over streken, men samma det. Nå skal jeg fortelle hva som har skjedd...

Jeg har ligget på sykehuset i to dager. Hvorfor? Fordi jeg er født med en nok så underlig sykdom.
Vel, det er ikke direkte en "sykdom", det er mer en slags fysisk skade. Jeg har nemlig massevis av feilplasserte bein rundt omkring på kroppen. "WTF?" sier du. Vel, det er en slags arvelig greie. Det vises ikke når jeg har klær på meg, men jeg har altså en slags bein som stikker ut av kroppen. Du sier fortsatt WTF, men det er ikke stort mer å forklare...
Vel, jeg har slike på armene og beina. Jeg har kvittet meg med tre stykker (Bruce Campbell brukte sin motorsag av pure awesome til å amputere dem bort på et sekund.) I dag var den tredje som gikk da. De andre to ble fjernet for en god stund siden...

Vel, mens jeg lå på sykehuset fikk jeg masse piller og medisin, mest parasett og greier...
Frokosten, og det meste andre av maten på sykehuset, bestod av overraskende gode brødskiver, kjeks og ting. Middagen var så god at jeg ikke vil røpe den i tilfelle noen av dere skal på sjukehus. ...Ok, det var slemt sagt. Pleez 4giv m3h.

Noe jeg ikke ventet å få på sykehuset var *trommevirvel*... En pakke fra Canada!
Ok, enda et WTF øyeblikk... Hva har jeg bestilt fra Canada? Vel, en god venn av meg er kunstner, og hun lot meg få en kopi av et av bildene hennes til nedsatt pris. Det var hyggelig :) (Jeg tør ikke å si det til henne, men jeg er litt småforelska i henne...)

Og... That's it, I guess. Mer er det ikke å forklare, bortsett fra at jeg nå for tiden spiller Damnation (... OMGWTF øyeblikk?)
Jeg har fått mange lekser (en av dem er et DVD-cover jeg lagde, som dere kan se i bildesamlinga mi)

Bortsett fra det har jeg en melding til dere her: Finner dere American History X i en DVD butikk, kjøp den. Nå. Den eier.

------------------------------------------------------

Har dere noen gang blitt lagt inn på sykehus? I så fall, hva var den fæle årsaken til det? Mens du tenker på det, så kan du fortsette å spille dårlige spill!

BTW, her er bildet jeg kjøpte av min gode venn. ^.^ Fint, eller hva:
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Kult bilde!

Jeg har selv opperert bena mine 4 ganger, så jeg har nesten klippekort på sykehuset.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
har selv aldri blitt lagt innpå sykehus
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Aldri vært på sykehus eller hoss legevakten. Strange i know
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg ble lagt inn på sykehus da blod kom opp fra munnen og ut fra nesen (Barnehagen) Opererte leveren eller noe.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg har vært lagt inn! 5 ganger til og med. les bloggen min "Ørene mine" der er forklaringen!
  • 0
  • Play
  • Play
eg er på sykehuset hvert år på grunn av en hjertefeil eg hadde som liten
  • 0
Jeg har aldri blitt lagt inn. Jeg er nok litt heldig da ja.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Kult bilde, flink hu^^. Når det gjelder sykehus, har selv aldri vært på sykehus. Foruten den gangen jeg fjernet mandelene, men bortsett fra det har jeg aldri vært på sykehus!
  • 0
Har operert bort polypper i nesa for fem år siden tror jeg. Ellers har jeg ikke blitt skadet på noen spesiell måte.

Kult bilde!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
hmm... har vel egentlig aldri vært på sykehus... JO! Den gangen jeg måtte sette gips på foten pga av en idrettsskade! (Jeg driver med toppidretts turn, WTF, i know! Konkurrerer faktisk internasjonalt! )
Kålroten
  • 0
Nope, har aldri vært innlagt Dritfett bilde! Har hun dA?
En Fuego!
  • 0
har aldri blitt lagt inn på sykehus men jeg har vært på sykehus etter noen brudd
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Det var et sykt fett bilde

Uff, det er kjedelig med sykehusopphold. Håper jeg slipper det i fremtiden, for det har blitt en del sykehusbesøk og et par operasjoner med tiden. Er ikke veldig gøy
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
American History X er genial ja Jeg gratulerer Sleepy Hollow med god smak.
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
Hehe... Ser ut til at vi har samme problem. Vi kan begge plaffe ned talløse mengder med terrorister, hoppe over gapende juv og løpe rundt på hustak, vi tar ut ting som er større enn oss selv med bare nevene, men har problemer med å innrømme forelskelser. WTF, sier jeg.

Stilig bilde, da! Kjipt med beinproblemene dine, da.
  • 0
kult bilde! har hun kunstneren nettside? I så fall bestiller jeg kanskje ett
Ja, american history X er en god film men du/dere burde passe dere med å si den er råkul. Da kan dere bli stemplet som nazister, og det er vel ingen nazister på GR?
Husker jeg ble innlagt på sykehuser da jeg brakk armen i barnehagen, jeg skule ake ned et fjell på rumpe-akebrett og fall ned fjellet, høyrearmen min havnet under brettet og jeg landet på en stein Det gjorde noe inn i granskogen vondt.
Man kan vel si jeg datt på rompa og landet "mykt" hehe .
  • 0
Veldig stilig bilde og håper det nå går bra med deg sleepy hollow
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Blei lagt inn pga blindtarmen min da jeg var yngre, alle barna på barneavdelinga lå og skreik og ropte midt på natta. D var dritskummelt, men det viste seg at jeg ikke trengte å opperere blindtarmen likavel så jeg fikk dra hjem. Det eneste jeg spiste der var brødskive med nugatti, mmmmm.

Sikker på at hu dama ikke ser på bloggen din da , u-oh.
Life's like a cigarette, every breath of it is dangerous, it goes up in smoke, and end up in ashes...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!