Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det hele begynte i går kveld mens jeg spilte på min deilige sexbox, et jævla bråk oppsto - noe som jeg trodde bare var de under meg som drev å bårra. Men det skulle vise seg å være xboxen! Jeg skrudde av xboxen så fort jeg skjønte det var den og slo ikke på igjen den kvelden.

Jeg spørte etter hjelp på forum uten mye lykke, så jeg var opptimistisk og tenkte at den sikkert bare må vile seg. Det skulle vise seg at det ble verre..

For 10 min sida satt jeg inn orange box, xboxen gadd ikke lese spillet - men dette har skjedd før siden CD'n er veldig ripete. Jeg tok frem et annet spill, og xboxen gadd vist ikke lese den heller nei.. etter flere tester gidder fortsatt ikke xboxen å lese spillene!

Vis ingen av dere skjønner hva som har skjedd eller kommer med forslag om hvordan jeg kan fikse den, sender jeg den på rep. Dette kan bli en gylden mulighet til å tørke støv vekk fra min aldri så lille kompis Nintendo 64 (som har holdt seg i mere enn 10 år uten å bli ødelagt!..)
Jeg har laget dette morsomme bildet dedigert til situasjonen min - håper dere skjønner den.. :P

Redigert: Jeg glemte helt at jeg har min eldre brors xbox liggende her! Da har jeg en annen xbox å spille på :D Nå ble jeg glad.. hadde helt glemt :P
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det var synd, du får levere den inn. Ikke lurt å begynne og fikse selv.
  • 0
Har begynt å få relativt mye trøbbel med min egen, noe jeg ikke har hatt før på den 18 måneder gamle xboxen min. Den har plutselig bestemt seg for at den til tider nekter å lese discene mine. Så ja, etter at jeg har fått spilt ferdig Borderlands(som er lagret til HDD) sender jeg den inn på reparasjon. Tar sikkert ikke mer enn 2-3 uker, og 2-3 uker uten xbox 360 gjør for meg mer godt enn vondt akkurat nå
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Kult bilde
  • 0
Høres kjekt, ut jaja da var det bare å kjøpe en ps3
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Den var go Lompi
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Haha, nå ble hele bloggen litt fail siden du har enda en Xbox.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jaja. Nå hadde du flaks. Flott at broren din hadde en Xbox hos deg. Eier du den, eller låner du den bare? Om du ikke kommer til å ha den hos deg i lang tid, er mitt forslag er at du prøver å skaffe deg en 360 Elite fortest mulig.

Om det samme hadde skjedd med min Xbox, hadde jeg vært så sint, at jeg ikke hadde klart å skrive noe blogg om det.
  • 0
Broren min er i militæret, derfor jeg har den her. Og hvorfor skal jeg skaffe en elite når jeg har 606gig versjonen som er nyere
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Elite er best.
Life's like a cigarette, every breath of it is dangerous, it goes up in smoke, and end up in ashes...
  • 0
Det er den jævligste følsen i hele verden når XBOX'en gir opp. Føler med deg, samme skjedde meg.

Jeg kjøpte en ny og venter på en overføringskabel så jeg kan overføre minne fra den gamle til den nye. Så sender jeg den gamle på service.

Så selger jeg den gamle tenker jeg eller bytter i en kampanje eller no annet lurt.
I'm not a chicken, I'm a rooster
  • 0
skuff for deg
Per aspera ad astra
  • 0
I mitt hus har vi 3 Xbox 360er... så jeg er trygg vis min blir ødelagd.... pluss en PS3
kjetil
  • 0
Har heldigvis ikke opplevd noe slik med min kjære ps3. Det skumleste jeg har opplevd er enten når skjermen fryser. men da er det bare å skru den av og på, og rett på spillingen igjen.
Det andre er når jeg mistet spilldataen på LBP. heldigvis virket sikerhetskopien. problemet var et seinere virket filen igjen, så jeg mistet det jeg hadde tjent den uken eller 2.

Problemet er at mange av xboxene er failboxer.
men ikke alle.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!