Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For å installere L4D 2 Demo'en søk etter den på Google, eller gå på Steam.

Jeg hadde en god tid imens jeg spilte Left 4 Dead 2 Demo'en. Jeg har ikke spilt en'ern. Ennå.

Jeg spilte Coach, en afro-amerikansk fotballtrener etter hva jeg forsto.

Demo'en inneholder Singleplayer og Campaign. Campaign (som jeg spilte) kan man spille med vennene sine eller online (det var noe annet også, men det husker jeg ikke i forbifarten).
Jeg spilte online med tre andre personer.
Som sagt var det morro. Vi skjøt ned horder av "vanlige" zombier og andre mer spesielle zombier som f.eks. charger'e og spitt'ere.
Jeg brukte det gode gamle zombie-slaktene våpnet hagle (shotgun).
Jeg pissd off en witch (noe som ikke kameratene mine likte altfor godt..) og healte kameratene mine (og motsatt).

Demo'en inneholder bare banen The Parish. Og den er delt i to deler.
Men det er vært det.

Neste gang jeg spiller så tenker jeg at jeg kanskje skal bruke uzi eller sniper...

Og! Grafikken var etter hva jeg har skjønt oppgradert fra Left 4 Dead (1), jeg synes at den var veldig "pen" til å være lagd til et spill som man dreper zombier i.


Karakter: (takk for den Periso) 9/10
  • 0
Et lite tips: Ikke bruk sniper i Left 4 Dead med mindre det er en god grunn for det. De beste våpnene på eneren iallefall var automathagla og automatriffla, men jeg kan tenke meg til at granatkasteren og motorsaga erstatter dem her
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Demoen var konge! Skal garantert ha dette
  • 0
Hvis dette er en anmeldelser (som jeg ikke kan se, er). Så burde du gi kararkter...

Btw, jeg likte også demoen og skal garantert ha selve spillet.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Mislikte demoen jeg.. Det føltes altfor likt 1eren og what's up with all the light!?
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
ok.....
Per aspera ad astra
  • 0
HAr ikke spilt demoen ennå, men gleder meg til å prøve den Takk for din mening om demoen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Elsket demoen!, spesielt gitaren og mansjeten(aner ikke hvordan det skrives)!
  • 0
Syns demoen var en perfekt smaksprøve på hva vi har i vente denne uken

Noe jeg likte spesielt godt med toern (som den voldsfanatikeren jeg er xD) er at zombiene får mer realistiske skuddsår og jeg klarte faktisk å skyte av nesten hele overkroppen på en zombie xD

Torsdag 19. november bryter apokalypsen ut igjen
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!