Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Final Fantasy XIII må vel være et av de mest ventede rollespillene noensinne. Square Enix har levert strålende spill hver eneste gang, og nå er tiden endelig inne for at Final Fantasy-universet skal gjøre sin entre på denne generasjons-platformer, Playstation 3 og Xbox360.

Final Fantasy XIII er ett av de spillene jeg ser aller mest frem til neste år. Grafikken ser fabelaktig ut, det nye kampsystemet virker lovende , musikken er nydelig og historien og karakterene ser ut til å ha det klassiske Final Fantasy preget.

De fleste har vel allerede fått med seg at japanerne vil kunne ta fatt i spillet allerede 17. Desember 2009, mens alle oss andre rundt om i verden har ventet i spenning på når Lightnings eventyr vil nå våre beddegrader. Og det har Square Enix annonsert i dag.

I omlag en uke har det vært lovet en STOR offisiell annonsering ang Final Fantasy XIII. Og idag, igjennom en trailer, blir det bekreftet at Final Fantasy XIII vil slippes til PS3 og 360 i US & Europa, 9.Mars 2010

Jeg må si at dette var tidligere enn det jeg hadde turt å håpe på. Vi har lenge blitt lovet at det vil ikke være like stort gap imellom den japanske og US/Europeisk utgivelse, men jeg tenkte at spillet tidligst ville se dagens lys i April eller Mai.

Så da blir ikke ventetiden for oss så altfor lenge denne gangen, heldigvis. Ser dere frem mot Final Fantasy XIII, eller har dere aldri hatt noe spesielt forhold til serien?

Her er en link til annonseringstraileren:

http://www.gametrailers.com/video/dynasty-doc-final-fantasy/5899
7
  • 0
Viste dette allerede, men det er en veldig god nyhet. Da kommer nok Final Fantasy Versus XIII i slutten av 2010 til japan og kanskje til North America og Europa. Gleder meg sykt til Final Fantasy XIII.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Nice! Takk for info!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Vår/sommer 2010 blir en fin tid. FF13, Alan Wake, Splinter cell, Mass effect 2 og uten at jeg vet helt sikkert kommer vel Bioshock2, Heavy Rain, Mafia 2 og God of war 3 på ca. samme tid.

Av alle spillene er nok likevel FF13 det jeg gleder meg aller mest til.
This is great banter, it really is.
  • 0
ikke glem dantes inferno!!^^ hmm...2010 vil bli et sykt bra spillår
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
hm jeg tror det tar et par år før nye zelda.
ivertfall det blir et kjøp bare ikke 16+ da eller 18+
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!