Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den dag i dag blir det mest fokusert på grafikk og gameplay når man snakker om spill.

Hva har skjedd med gamere den dag i dag?
Vi kaster oss over alt av spill som har bra grafikk og sikler over det hele.
Jeg sier ikke at det er galt å kjøpe alle spill som har god grafikk og "average" gameplay.
Jeg er ganske sikker på at minst 35% av alle gamere på kloden spiller Halo 1, 2, 3 eller ODST.
Det er litt ekstremt. Jeg vet det.
Men tenk på det...Ferdig? Fint!
Tenk på alle Halo-fansene som hopper på det første og beste toget til Haloville.
Noe jeg er ganske sikker på er at Halo-fans ville kasta seg over en ny Halo-oppfølger selv om den het Halo 4: Go Fuck Yourself.
Vi tenker ikke på morro i spill lenger. "Morro" er et ord de fleste gamere den dag i dag aldri ville assosiert med spill.
Før det kommer en forbanna Halo-mobb på døra mi vil jeg ha bare sagt dette:
Jeg ville ha kasta meg over hva som helst som Call of Duty-serien hadde utartet seg til.
De fleste (med "de fleste" mener jeg "noen") vet jo at jeg er en hardbarka CoD-fan.

Jeg vet at denne bloggen har blitt til noe jeg ikke planla helt fra starten av. Men er det ikke det skriving er for?
For eksempel en bok kan bli og handle om noe helt annet en forfatteren hadde først tenkt.
Men tilbake til poenget.
Hvis du skulle skrive et sammendrag på gaming den dag i dag, hva ville du ha skrivd?
Achevements? Multiplayer?
Ja, men ikke "morro".
Det jeg tror er at Halo-fans ikke assosierer Halo med morro. Bare multiplayer.

Og hvis Final Fantasy-serien (eller FF som den som kalt) går over 20, har jeg funnet opp et navn på det siste spillet i serien:
Final Fantasy 20: Let's End This Shit.
NEI. Jeg hater ikke FF-fans. Eller spillene.

Og hvis jeg har såret noen gamere (spesielt Halo og FF-fans så beklager jeg dypt og inderlig.
Vi gamere er en rase som må stå sammen.
Vi må forhindre at spill ikke blir flyttet til år 2099999999.
  • 0
Tenker litt sånn av og til jeg også. Hardcore gamere glemmer jo på en måte hvorfor spill er skapt, det er jo for å underholde og glede. Men mange har jo blitt sånn at de bare...ja...spiller
Og bare vil "eie alle n00bsa" online.
Heldigvis har ikke mørket tatt meg enda, spill skal være gøy
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg spiller masse for at det er gøy. Spiller mer offline enn online da Liker fortatt Mario og Zelda best Men Halo er også konge
  • 0
Jeg skjønner hva du mener, men føler ikke at du nådde helt fram til meg med det. Mitt syn på saken er at såkalte "hardcore games" er blitt "casual games". Alle guttene i klassen min kjøpte MW2. Meh, jeg stikker og spiller FFX, Eternal Sonata eller TLoZ: OoT. See ya.
En Fuego!
  • 0
Skulle ikke Final Fantasy XIII ha tilnavnet Lets end this shit? Nei? Neivel da
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det virker som om du prøver å putte ordene i munnen til folk.

Alle spiller spill fordi det er morro. Du sier at folk flest som spiller Halo bare assosierer det med med online. Kanskje grunnen til dette er at online er morro?

Selvfølgelig skal det fokuseres på gameplay og grafikk. Slik har det alltid vært. De fleste nye spill kombinerer dette på en god måte. Man ser skjeldent et godt spill i dag med dårlig grafikk (men det finnes selvfølgelig spill med god grafikk som har dårlig gamelplay.).

Jeg setter alltid pris på spill med bra gameplay, men det gjør ikke noe om spillet ser bra ut og lyder bra heller.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Et av mine favoritt spill er Monkey Island, vil ikke si at det er et spill for grafikk horer...
  • 0
Jeg er "stolt" av å være hardcore gamer og samtidig bry meg mest om underholdningsverdien til spillet. Kjeder jeg meg når jeg spiller noe, bytter jeg spill, selvom jeg ikke har "eid alle n00bsa" ennda.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Er veldig uenig med deg i bloggen. Jeg må spørre hva du baserer fakten din på. Dette virker mer som ditt inntrykk, eller kanskje slik som du har det. Selvfølgelig har vi det morro når vi spiller, det er derfor vi gjør det, for å bli underholdt.

Hvis ett spill er morro og underholder er det ganske bra, for det vil alltid være den morsomste faktoren i et spill. Selvfølgelig gjør et godt gameplay og en god holdbarhet spillet til at det blir morsommere, siden de faktorene former spillet.

Morro vil alltid stå først i spill!

Og det er nok godt under 35% av gamere som spiller Halo, Godt under.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!