Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I forrige blogg skrev jeg at jeg skulle ha en anmeldelse av MW2 klar neste helg. Den helga var forrige helg, og jeg beklager at jeg ennå ikke har lastet opp noen ferdigskrevet anmeldelse.

Jeg følte nemlig ikke at jeg hadde spilt spillet nok til å gjøre opp en endelig mening. Jeg trengte inspirasjon, og jeg tenkte at den eneste riktige måten å skaffe inspirasjon på, var å spille igjennom på høyeste vanskelighetsgrad (Veteran). Det har jeg gjort nå, og jeg kan forsikre dere om at anmeldelsen er klar en gang i neste uke.

Igjen, jeg er veldig lei meg for at jeg ikke holdt løftet mitt, og jeg håper dere kan tilgi meg...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du er tilgitt! Kjenner til problemet. Blir sikkert kjempebra siden du legger mer arbeid bak det en du kunne ha gjordt. Stå på!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Care...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hyggelig, nintendodude xD

Jaja, da gleder jeg meg til å lese anmeldelsen! Godt at du legger i litt ekstra arbeid. Man bør aldri forhaste seg når det gjelder slike ting
En Fuego!
  • 0
Fortsatt unødvendig å bruke bloggen på å si unnskyld. skriv det heller på slutten av anmedelsen din neste gang.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Bryr meg ikke noe spesielt om CoD, men si ifra hvis du skal skrive anmeldelse av Badcompany 2!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Det gjør overhodet ingenting.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!