Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I jula har jeg fått spilt litt Battlefield 2 og må si at spillet rocker noe hemningsløst selv om det fortsatt er noen bugs i spillet. Jeg elsker å spille sniper og digger å snike meg tett innpå mine fiender og skyte de i hodet ... (http://bf2s.com/rankings/accuracy/no/)mohahahaha...

Nei da, skal ikke være så ondskapsfull, men moro er det i alle fall og nå begynner jeg å bli flinkere til å holde meg i live også. I tillegg til Battlefield 2-spillingen, har jeg kommet et godt stykke i Need for Speed Carbon og dette spillet er mye bedre enn Most Wanted. Faktisk har jeg ikke rundet Most Wanted enda og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Ble faktisk lei av å spille Most Wanted...

Nå er det ikke mange timene til vi kryper inn i et nytt år og hva passer ikke bedre enn å ønske dere alle et riktig godt nytt år!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Men Bf2142 unlater du å spille??
jaja, det er ditt valg, må bare si at du ikke burde gå glipp av det, Bernt! og forresten, godt nyttår!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Må innrømme at jeg ikke har spilt BF2142 så enormt mye i jula, men kommer sterkt tilbake... Vær trygg på det!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
jeg gleder meg! gratulerer med 5. plass på den nrske hi-scoren der forresten :D
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • Wii
  • Wii
Hehe. :P Du liker Battlefield en del ja. :P
Bra blogg btw!
Something is Everything
  • 0
  • ES
  • ES
Bra blogg.

Jeg elsker også å være snikskyter i online spill, utspekulert og moro .p
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ES:
Jeg elsker også å være snikskyter i online spill, utspekulert og moro .p


Der sa du det ... veldig godt sagt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du må gi en beskjed til RedFox.
Wasp sier at internettet hans funker igjen.

Og jeg gleder meg til jeg møter deg på slagmarken i 2142.
Ett ord: ..OH-RAH!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
jeg gleder meg til å slå dere begge.. jeg skal nok få dogtagen din, LP eller snøapen om du vil..
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • KJay
  • KJay
Haha Bernt da... å skyte noen mec-er er morsomt men jeg har ikke fått spilt så my bf2 og 2142...

jeg kunne kanskje nådd 6. plass...

men men
Men want to have fun, and wifes want to walk that fun deep into the woods and shoot it dead...
  • 0
BF2 är bättre än 2142!! som tur är..
We all got friends but stand alone.
  • 0
Faktisk litt enig med deg der Yellowcard, men BF2142 er mye mer heftig en BF2 og gjør meg til en bedre BF2-spiller...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
BF2 har en helt annen "stemning" enn i 2142.
Det er hvertfall det jeg føler, er det noen andre som gjør det? Jeg digger BF2 og spiller det hver dag og hadde tenkt å kjøpe 2142, men ombestemte meg når jeg fikk prøvd det.
Er litt kunstig lissom.
Recondude
  • 0
Bf ruler drit masse.
xO
  • 0
BF 2142 ruler! Get used to it!
Syns at folka som lagde 2142 har veldig god fantasi. Historien er veldig bra gjennomført og litt realistisk også.
Type here.
  • 0
Har også NFS: Most Wanted Har snart greid det ut
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!