Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jo hei alle sammen okey høre(les)nøye etter ok. jeg trenger et slags hva kan jeg si et editor team, forde jeg og evt dere vis der har lyst ivitere jeg dere til å bli med og lage en eller flere baner som jeg synes kansje bli for skjedelig alene og mer moro med andre og at det blir mer pro med andre osv derfor lure på om dere har lyst til og bli med søknadfrist 19 går den ut så jeg trenger og bli ferdig med en bane til 24 desember så det var alt og min PSN: er DarSnake1995 så jeg hadde om du eller hva skal jeg si dere om dere har lyst(hørtes litt rart ut ikke sant ) til og bli med send en PM eller legen komentar ;) good luck my frinds
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
jeg har Lbp og jeg vil bli med. men det vil bli litt vanskelig denne uken ettersom jeg har eksamen, skolen vår ><
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Det er ok bare prøv du skal ikke lege no press her alså
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Mm, jeg skjønte ikke en dritt av det du skrev..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har fucka internett... Så det er umilig i praksis...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
men det ender sikkert opp med at jeg ikke øver sånn som det alltid gjør. Idag skule jeg øve til spansk fremføring men gadd ikke og satte meg ned og spilte LBP
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Øhm, orker noen å redigere bloggen så den blir leselig?

Jeg skjønte ikke så mye xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
eeh... hæ..?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
øhh... du spør om hva..? med hva ?
Per aspera ad astra
  • 0
  • Ovle
  • Ovle
Vær litt greie da folkens..

Han vil lage en gruppe med LBP-spillere som skal lage baner sammen. Jo flere jo bedre? :- )
  • 0
takk ovle du skjønner hva jeg mener litt dumt at ingen forsår meg pgn jeg har dysleksi
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Godt tiltak alebre

Har LBP til PSP og elsker spillet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
fra mobilen\n \n Du skriver bra, men mangler tegnsettning. Et punktum her og der gjør det lettere å lese,dysleksi eller ikke. Men høres kult ut.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hadde satt pris på om du kunne dele teksten din i flere setninger, i stedet for å ha den i en monstersetning.
  • 0
ÅÅÅ
Jeg blir med, ELSKER å lage baner på LBP.
Jeg blir med i det lille teamet ditt, hvis det er greit.
PSN: P-Dude93
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg kunne blitt med hvis jeg ikke var banna fra PSN...
  • 0
stupebrett det har skjedd med meg også, se på hotmailen din og se hvor lenge du er banna det kan ta en til to uker eller 1 månde men nå er ikke jeg banna lengere^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
min psn: hekok94
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Jeg er rimelig sikker på at man ikke kan lage baner sammen via nettet, er ikke det bare når en spiller på samme konsoll?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Går det ann å lage baner med andre folk over psn ? det viste jeg ikke

Høres gøy ut, men vet ikke om jeg har så veldig god tid til det... Tentamen hele tiden

Selv om du ikke har med så mye punktum, så synes jeg at det var lett å se hva du skrev, og ville skrive til oss Bra blogg ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Du vet at du ikke kan lage baner med andre over nett, isåfall så vet du det nå. Plus jeg har desverre ikke no mer plass på vennelisten på PSN. Men, lykke til da.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
forstod ikke helt hva du var ute etter, men jeg tror det var noe med å lage en bane på LBP med jule setting? hmm... ikke dumt.
Kålroten
  • 0
jo man kan invitere andre og bli med og lage prøv selv;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Hvordan blir man bannet fra PSN?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Eks stygg bruk av ord, sexsuleordbruk hackin eller cheating og sikkert mer
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!